הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Oerlikon

Oerlikon שוב במקום הראשון בשביעות הרצון של הלקוחות

החברה השלימה שנה נוספת של תוצאות עסקיות נאות בציונים מובילים שהעניקו לה הלקוחות בלזרס, ליכטנשטיין--(BUSINESS WIRE)-- תוצאות הסקר של שביעות הרצון של הלקוחות שעורכת חברת VLSIresearch מוכיחות פעם נוספת את מעמדה של Oerlikon Systems’ כחברה המנצחת - במקום הראשון - בקטגוריה של "הספקיות הקטנות הטובות ביותר של ציוד לעיבוד פרוסות סיליקון", ובמקום השני בקטגוריה של "ספקיות ממוקדות של ציוד לייצור שבבים". התוצאות שוברות השיאים של החברה מגביהות את הרף והושגו הודות לציונים גבוהים יותר.

20/6/2012 01:30
"אנו מברכים את Oerlikon Systems על הזכייה, לה היא ראויה ללא ספק" אמר ג'י. דן הצ'יסון, מנכ"ל VLSIresearch. "לקוחותיכם דירגו את Oerlikon ושמרו על מעמדכם בצמרת הסקר שלנו, תוך חזרה על התוצאות המרשימות משנת 2011, עם התארים של "המקום הראשון" בקטגוריה של "הספקיות הקטנות הטובות ביותר של ציוד לעיבוד פרוסות סיליקון", ובמקום השני מבין "10 הטובות ביותר" בקטגוריה של "ספקיות ממוקדות של ציוד לייצור שבבים" - הישג מרשים ביותר!".

את סקר הלקוחות השנתי שבמסגרתו מוענקים תארי "10 BEST" בהתאם לשביעות הרצון של הלקוחות בתחום של הציוד לעיבוד פרוסות סיליקון עורכת חברת VLSIresearch. הסקר כיסה השנה למעלה מ-99 אחוזים משוק השבבים. סקר 10 BEST, אשר נחשב בתעשייה של המוליכים למחצה כמדד תקף לאיכות המוצר ולביצועי החברה, מבוסס על ציוני שביעות הרצון של הלקוחות ב-15 קטגוריות על סמך שלושה גורמים עיקריים - ביצועי הספקית, שירות הלקוחות וביצועי המוצר.

ציונים שוברי שיאים

"יכולתנו להישאר בצמרת, שנה אחרי שנה, נובעת מהאזנה למשוב של לקוחותינו ומביצוע מדויק של התוכניות. העובדה שהצלחנו להתעלות השנה אפילו על התוצאות שוברות השיאים שהישגנו בסקר של שנת 2011 היא בגדר של חדשות נפלאות לכל האנשים שהשקיעו מאמצים כה רבים כדי לתת מענה לציפיות של לקוחותינו" אמר אלברט קולר, מנהל לפעילות מוליכים למחצה בחברת Oerlikon Systems. "אנו מודים על האמון שממחיש כי אנו ממשיכים להתמקד בהיבטים החשובים".

התוצאות בסקר VLSI משלימות שנה של צמיחה מתמשכת מבחינתה של Oerlikon, הודות לתגובה החמה בה התקבלו בשוק הפתרונות החדשים והמתקדמים שהשיקה החברה בשנה שעברה.

עקביות ומצוינות

חברת Oerlikon, אשר זוכה פעם אחר פעם בסקרים השנתיים של VLSIresearch, דורגה זו השנה ה-12 ברציפות כ-"טובה ביותר" בקטגוריה של "הספקיות הקטנות הטובות ביותר של ציוד לעיבוד פרוסות סיליקון". לאחר שנים רבות של שיפור מתמשך בדירוג (וזכייה בשנים 2010 ו-2011), שבה החברה ונבחרה - במקום הראשון - בקטגוריה של "הספקיות הקטנות הטובות ביותר של ציוד לעיבוד פרוסות סיליקון", מזה שלוש שנים רצופות. Oerlikon  זכתה גם במקום השני בדירוג הכולל בקטגוריה התחרותית במיוחד של "ספקיות ממוקדות של ציוד לייצור שבבים", שבה נכללים כל המגזרים בענף של המוליכים למחצה - עיבוד של פרוסות סיליקון, ייצור, אריזה, בחינה ועוד.

"ערכי הליבה שלנו, 'מצוינות' ו-'יושרה', הם הכוח המניע שמאחורי התוצאות הנפלאות. אנו ממשיכים לשאוף להיות הטובים ביותר בכל פעולותינו, ולבסס את האמון בנו כשותפים אמינים עבור כל הגורמים" אמר אנדריאס ר. דיל, מנכ"ל חטיבת Segment Advanced Technologies. "אנו שמחים על תוצאות הסקר של VLSIresearch, אשר משקפות את ההערכה וההוקרה שחשים לקוחותינו כלפי כל הצוות שלנו. ההישג שייך לכולם".

אודות Oerlikon - שם נרדף לחדשנות

Oerlikon (SIX: OERL), קבוצה מובילה לענף ההיי-טק, מתמחה במכונות ובתכנון מפעלים. החברה מספקת פתרונות תעשייתיים חדשניים, ומציעה טכנולוגיות מתקדמות לייצור טקסטיל, הינע, מערכות ואקום, יריעות דקות, ציפויים ומוצרים מתקדמים בננו-טכנולוגיה. כחברה שווייצרית שמאחוריה מורשת ארוכה שנמשכת למעלה מ-100 שנים, Oerlikon היא חברה עולמית שמעסיקה למעלה מ-17,000 עובדים, ביותר מ-150 אתרים וב-38 מדינות שונות. בשנת 2011 הסתכמו מכירות החברה ב-4.2 מיליארד פרנקים שווייצרים. החברה השקיעה בשנת 2011 סכום של 213 מיליון פרנקים שווייצרים במחקר ופיתוח, והעסיקה יותר מ-1,200 מומחים ששקדו על מוצרים ושירותים עתידיים. במרבית תחומי פעילותה מדורגת החברה במקום הראשון או במקום השני בשווקים העולמיים המתאימים.

אודות Oerlikon Systems

Oerlikon Systems מציעה מערכות לפריסת יריעות דקות וגמישות ותהליכים יעילים וחסכוניים לשווקים עיקריים: מוליכים למחצה ומערכות מתקדמות בננו-טכנולוגיה. בתחום של המוליכים למחצה מתמקדת החברה ביישומים לאריזה מתקדמת, ראשים לקריאה/כתיבה בכוננים קשיחים, נוריות LED ומערכות מיקרו-אלקטרו-מכניות (MEMS).

בתחום של מערכות מתקדמות בננו-טכנולוגיה מתמקדת החברה בשוקי "קלין-טק" וביישומים של שימור אנרגיה, אחסון אנרגיה ונצילות גבוהה יותר של אנרגיה.

בשנת 2011 העניקה VLSI Research את פרס Five Star Award ל- Oerlikon Systemsכהוקרה על שביעות הרצון הגבוהה במיוחד של הלקוחות. פרס זה, אשר מוענק אך ורק לקבוצה נבחרת של יצרניות מערכות לענף המוליכים למחצה, מדגיש את המעמד המוביל של הטכנולוגיות שלנו, תוך עמידה קפדנית בתקני ISO לניהול איכות ותהליכי ייצור ברי קיימא.

המשרדים הראשיים של Oerlikon Systems שוכנים בליכטנשטיין, היא מעסיקה כ-200 עובדים ברחבי העולם ומפעילה מרכזי מכירה ושירות בארה"ב, אירופה, סין, טייוואן, קוריאה, סינגפור ויפאן.

מידע נוסף אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת  www.oerlikon.com/systems

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50315605&lang=en

המקור: חברת Oerlikon
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Oerlikon Systems
סוון אי. ג'רבי
מנהל שיווק ותקשורת
טלפון: +423 388 4878
פקס: +423 388 5426
sven.jarby@oerlikon.com
www.oerlikon.com/systems
או
חברת Oerlikon
בורקהרד בונדל
מנהל תקשורת שיווקית וקשרי משקיעים של הקבוצה
טלפון: +41-58-360-9605
פקס: +41-58-360-9193
pr@oerlikon.com
www.oerlikon.com