הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
RSA Conference

כנס RSA® מודיע על כוונתו להתרחב לאבו דאבי בשנת 2015

לאחר שרשמו האירועים בארצות הברית, באסיה-פסיפיק וביפן מספר שיא של משתתפים, בודק כנס אבטחת המידע הגדול והחשוב בעולם את אפשרות ההתרחבות לאזור חדש

25/2/2015 03:30
בדפורד, מסצ'וסטס –(BUSINESS WIRE)—כנס ה- RSA® (www.rsaconference.com), כנס ותערוכת אבטחת המידע הגדול והחשוב בעולם, הודיע היום על כוונתו להתרחב לאבו דאבי בנובמבר 2015. לצד אירועים מוצלחים ברחבי העולם, יהיה זה האירוע החדש הראשון שיתווסף לפריסת ה-RSAC מאז פתיחתם של כנסי RSA באסיה-פסיפיק וביפן בשנת 2013.

כנס ה-RSA נמצא במשא ומתן עם הרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית של איחוד האמירויות הערביות (NESA) על השקת הכנס. ה-NESA אחראי לאסטרטגיות אבטחת סייבר ולמדיניות וסטנדרטים ליצירת סביבת סייבר בטוחה שתאפשר ל-UAE התקדמות ופיתוח ללא שיבושים.

כנס ה-RSA  באבו דאבי 2015, בו צפויים לבקר 800 מומחי אבטחת מידע מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, יכלול נאומי מפתח, מסלולי הרצאות ונותני חסות, בדומה לכנסים האחרים.

"אבטחת סייבר היא סוגיה גלובלית מדאיגה הנוגעת לעסקים ולאזורים ברחבי העולם. NESA מחוייבים להגנת התשתית הלאומית שלנו מכל איומיי הסייבר בעזרת הטכנולוגיה החדשנית ביותר ועל ידי קביעת מדיניות ואסטרטגיית אבטחת סייבר," אמר דובר ה-NESA. "כדי להישאר כל העת צעד אחד לפני האיומים, על גדולי המוחות של התעשייה להמשיך לחלוק במידע ובמסקנות הנלמדות. כמישהו שלקח בעבר חלק באירועי כנס ה-RSA ראיתי במו עיני אין ספור הזדמנויות שכנסי ה-RSA מציעים למשתתפים בפיתוח קשרים ולמידה, ואני שמח לראות את הכנס מגיע גם לאבו דאבי."

"המזרח התיכון מתפתח במהירות כשוק אבטחת מידע שהשפעתו נמשכת מעבר לגבולותיו," אמר ארט קוביילו, יושב ראש הנהלת RSA. "התוכנית שלנו להשיק כנס RSA באבו דאבי ב-2015 תספק לתעשיית אבטחת המידע כולה דרך אל תוך החיוניות והיצירתיות המתפתחים של שווקי המזרח התיכון וצפון אפריקה.  אנו שמחים לקראת ההזדמנות לאפשר את אותה רמת האינטראקציה וההתקדמות בתעשייה, שתמיד אפיינו את חוויית כנסי ה-RSA, גם באבו דאבי,."

לצד חדירה גוברת של האינטרנט וזינוק בהשקעות בטכנולוגיות מתקדמות במזרח התיכון, גדלו גם הביקוש והדרישה לחברות ולממשלות שיישמו טכנולוגיות אבטחה מתקדמות ויפעלו מתוך מדיניות יזומה," אמר מוחמד אמין, סגן נשיא בכיר ב- EMCבאזורי טורקיה, מזרח אירופה, אפריקה והמזרח התיכון. "בחודשים האחרונים היינו עדים למקרים תכופים של מתקפות סייבר מתקדמות ומאמצי ריגול אחר תעשיות חיוניות, מפעלים וממשלות ברחבי האזור, מה שהופך את אבטחת הסייבר לאתגר מרכזי עבור ארגונים וממשלות כאחד. מטרת כנס ה- RSAבאבו דאבי היא להדגיש את החשיבות של אימוץ 'גישת מודיעין מונע' באבטחה תוך טיפוח סביבת למידה ומודעות במגזר הציבורי והפרטי כדי להבין טוב יותר את אופי האיום במובנו הרחב ואת התחזיות לעתיד."

למידע נוסף על כנס ה-RSA באבו דאבי עם פרסומו, אנא בקרו באתר: http://www.rsaconference.com/

אודות כנס ה-RSA

כנס ה-RSA® הוא סדרת אירועים גלובליים מובילים בהם מתכנסים, מתקדמים ועולים מנהיגי אבטחת מידע. בין אם משתתפים בכנס בארה"ב, באזור ה-EMEA, או באזור אסיה-פסיפיק, אירועי כנס ה-RSA הם המקום בו מתכנסים אנשי תעשיית אבטחת המידע כדי לדון באיומים בהווה ובעתיד ולקבל גישה לאנשים, לתוכן ולרעיונות שיעזרו ליחידים ולחברות כאחד לנצח, לגדול ולשגשג כמיטב יכולתם. זהו שוק אולטימטיבי לטכנולוגיות החדישות ביותר בו הזדמנויות למידה בזמן אמת המסייעות לאנשי מקצוע בענף לגלות כיצד להפוך את החברות שלהם למאובטחות יותר ובאותו הזמן מציג את המנהיגים וההוגים היזמיים, המשפיעים ומעוררי המחשבה ביותר שישי בענף אבטחת המידע היום. לקבלת מידע על אירועים, תכנות אונליין והחדשות העדכניות ביותר בתעשיית אבטחת המידע בקרו באתר:  www.rsaconference.com.

אודות NESA

הרשות הלאומית לאבטחה אלקטרונית (NESA) באיחוד האמירויות הערביות היא רשות פדרלית האחראית לקידום אבטחת המידע הלאומית, הפצת חינוך הסייבר ויצירת תרבות שיתופית הצומחת מתוך טכנולוגיית מידע וחדשנות. ה-NESA מסור להגנת התשתית הלאומית שלנו מכל איומי הסייבר בעזרת הטכנולוגיות החדשניות ביותר וקביעת אסטרטגיות ומדיניות סייבר.

הלוגואים של RSA ושל כנס ה-RSA הם סימני סחר רשומים או סימני סחר של חברת EMC בארצות הברית ובארצות אחרות. כל סימני הסחר האחרים המופיעים להלן הם בבעלות בעליהם.

בהודעה זו לעיתונות מופיע "מידע תחזית עתידית" כמוגדר בחוקי ניירות הערך הפדרלי. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מאלו המוזכרות במידע התחזית העתידית כתוצאה מגורמי סיכון מסויימים, הכוללים אך לא מוגבלים, ל: (i) שינויים לרעה בתנאים כלכליים או תנאי שוק כלליים; (ii) עיכובים או הקטנת הוצאות על טכנולוגיית מידע; (iii) יחסי ושיעורי מחיר המוצר המשתנים וירידה בעלויות רכיבים וכמות ותערובת של הכנסות ממוצרים ומשירותים; (iv) גורמים תחרותיים, לרבות אך לא רק לחצי תמחור והחדרת מוצרים חדשים; (v) איכות וזמינות רכיבים ומוצר; (vi) תנודות בתוצאות התפעוליות של VMware, Inc והסיכונים הכרוכים במסחר במניית VMware; vii)) המעבר למוצרים חדשים, אי-הוודאות של אופן קבלת היצע מוצרים חדשים בקרב הלקוחות, שינויים טכנולוגיים ושינויי שוק מהירים; (viii) סיכונים הקשורים בניהול הצמיחה של העסק שלנו, ובהם סיכונים הקשורים לרכישות, השקעות, אתגרים ועלויות אינטגרציה, ארגון מחדש והשגת סינרגיות צפויות; (ix) היכולת למשוך ולשמר עובדים מוכשרים; (x) מלאי לא מספיק, עודף או מיושן; (xi) שינויים בשערי חליפין; (xii) היכולת שלנו להגן על הטכנולוגיה הקניינית שלנו; (xiii) איומים ושיבושים אחרים במרכזי הנתונים והרשתות המאובטחות שלנו; (xiv) מלחמה או פעולות טרור; ו (xv) אירועים חד פעמי אחרים וגורמים חשובים אחרים עליהם דווח בעבר ומעת לעת בדיווחים של חברת EMC, חברת האם של RSA, לרשות ניירות הערך האמריקאית. EMC ו-RSA מתנערים מכל התחייבות לעדכן כל מידע תחזית עתידית לאחר מועד הודעה זו.

המקור: RSA Conference

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
RSA Conference
Kim Diesel, 512-872-7516
RSAConf@shiftcomm.com