הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Blacklane

חברת שירות הלימוזינות Blacklane מגיעה לישראל

תל אביב היא העיר הישראלית הראשונה בה תפעל החברה

3/10/2013 04:00

3/10/2013

ברלין ותל אביב, ישראל--BUSINESS WIREחברת שירות הלימוזינות Blacklane מחזקת את עמדתה המובילה בשוק הבינלאומי, ומרחיבה את אזור הפעילות שלה לתל אביב. בהמשך להצלחת השקת השירות בשבועות האחרונים באמריקה ואסיה, הציפיות מההשקה בתל אביב גבוהות גם הן.

"Blacklane מציעה את שירותיה בכל מקום אליו לקוחותיה צריכים ורוצים להגיע", מסביר פרנק סטוייר, מייסד שותף של Blacklane ומוסיף, "אנו מתקדמים בדרך להפוך לנוכחות העקבית ביותר עבור לקוחותינו לאורך כל מסעם".




תל אביב היא העיר השנייה בגודלה בישראל ומרכז כלכלי מרכזי במדינה. "היא גם בעלת הכלכלה השנייה בגודלה במזרח התיכון אחרי דובאי", אומר סטוייר, "Blacklane מציעה שירותי לימוזינות בטוחים ואמינים בתל אביב עבור תיירים, מטיילים ותושבים כאחד. תל אביב מהווה בסיס מושלם עבור החברה שלנו: היא עיר צעירה, מצליחה, וידידותית מבחינה טכנולוגית".

Blacklane מבססת את עצמה היטב כאחת השחקניות המובילות בתעשיית שירותי הלימוזינות. "ספקים מקומיים מברכים את פנינו היכן שאנו מופיעים, משום שהם יודעים כי נגדיל את הרווח שלהם ולא נצמצם אותו".

ניתן להזמין את השירות בכל שעות היממה באתר החברה www.blacklane.com/en או דרך אפליקציית "Blacklane" לטלפונים חכמים. לאחר ציון נקודת האיסוף והזמנת זמן או יעד רצוי, הלקוחות יכולים לבחור בין אחת משלושת קטגוריות הרכבים (מחלקת עסקים, מחלקת עסקים ואן/האמר, מחלקה ראשונה), במחיר קבוע ומחייב הכולל מיסים. ניתן להזמין את המכוניות עד כ-15 דקות לפני זמן האיסוף המבוקש.

ניתן להזמין כעת את הלימוזינות של Blacklane ב-26 מדינות: אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, קנדה, סין (כולל הונג קונג ומקאו), קולומביה, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, ישראל, איטליה, מלזיה, מקסיקו, הולנד, ניו זילנד, נורווגיה, סינגפור, דרום אפריקה, ספרד, שבדיה, שוויץ, תורכיה, בריטניה וארצות הברית.

 

אודות Blacklane

חברת Blacklane GmbH שבסיסה בברלין, מספקת ללקוחות בודדים וחברות שירות הזמנה נייד להסעות בלימוזינות באיכות גבוהה, בתעריפים שקופים ואטרקטיביים. חברת Blacklane פועלת כמשרד ראשי לשירותי לימוזינות, היא אינה מחזיקה בצי מכוניות משל עצמה, אלא משתפת פעולה עם ספקים קיימים כדי לאפשר ללקוחותיה להנות מנסיעות נוחות במחירים קבועים ולא יקרים. החברה מעסיקה כרגע למעלה מ-60 עובדים. מידע נוסף ניתן למצוא באתר www.blacklane.com. 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Blacklane GmbH
Leonie Heitmüller
Tel. +49 (0)30 2016 3014
Email: press@blacklane.com

המקור: חברת Blacklane