הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Disney Consumer

חטיבת המוצרים של דיסני מתכוננת לשנה חזקה של פיקסאר

קו צעצועים חדש וחדשני של חברת TOMY לסרטים' הקול בראש' ו-'הדינוזאור הטוב' נחשפים קודם יריד הצעצועים והמשחקים של הונג קונג

14/1/2015 12:50
גלנדייל, קליפורניה–(BUSINESS WIRE)— חטיבת המוצרים של דיסני חושפת פרטים בלעדיים על קו הצעצועים הגלובלי החדש לכבוד סרטי דיסני-פיקסאר הקול בראש ו-הדינוזאור הטוב, שיעלו לאקרנים בארצות הברית ב-19 ביוני, 2015 וב-25 בנובמבר, 2015, בהתאמה. לשני הסרטים יהיה קווי צעצועים מבית היוצר של מחזיקת הרישיון העיקרית, חברת TOMY, שגישתה החדשנית, חוזקה בשווקים הבינלאומיים ויכולתה לשקף את הדרך הייחודית של פיקסאר לספר סיפור בקווי המוצרים שלה, הפכו אותה לבחירה האידיאלית בשנה המרגשת ביותר עד כה של הסטודיו.

"אנחנו משקיעים את הלב והנשמה בסרטים האלה, כך שחשוב לנו מאד שלשותפינו מייצרי הצעצועים יהיה אכפת באותה המידה מהדמויות אותן אנחנו מכירים טוב כל כך", אמר גו'ן לסטר, מנהל יצירתי ראשי, סטודיו וולט דיסני ופיקסאר לאנימציה. "כשביקרתי במטה הראשי של חברת TOMY ביפן התרשמתי מן המחויבות שלהם לאיכות ולאומנות. הצעצועים שהם ייצרו עבור הקול בראש  והדינוזאור הטוב הם נהדרים – הם באמת ובתמים הפיחו חיים בדמויות שלנו."

קו הצעצועים של TOMY ל-הקול בראש שואב את השראתו מהומור, סגנון חזותי ומאירועים משעשעים בסרט עצמו. לצעצועי הדמויות הזזות יש אלמנטים מאירים ולכל הצעצועים יש אפשרות ביטוי עצמי וחזרה על רגעי מפתח מן הסרט הדינוזאור הטוב. טווח הצעצועים הרחב של הסרט פונה לילדים בכל הגילאים, הן למשחקי פעולה עם דמויות והן להפעלה מתוחכמת יותר בשלט רחוק של הליכה ודיבור. המאפיינים הייחודיים של הדינוזאורים בסרט, כמו למשל אופן תנועתם וריצתם, ניכרים בקו הצעצועים ומספר מדוגמאות הצעצועים נבנו ושותפו עם יוצרי הסרט כדי להגיע לדיוק באפיון התנועות. בנוסף, טכנולוגיית RFID מאפשרת לדמויות לפעול הדדית כפי שהן עושות בסרט, מפיחות חיים באישיות הייחודית ובסיפורים שלהם.

"עם עלייתו לאקרנים של מכוניות בשנת 2006, שילבנו אישיות והומור במכוניות הצעצוע, הוספנו מימד חדש של אמנות הסיפור לדפוס משחק מבוסס, וכן קידמנו את הקטגוריה כולה בקמעונות. דינוזאורים תמיד ריתקו ילדים ואנחנו מאמינים שלתפיסה הייחודית של פיקסאר את חברינו הפרה-היסטוריים תהיה השפעה דומה על הדרך בה ישחקו איתם בעתיד", אמר ג'ון סילבמן, סגן נשיא בחטיבת רישיונות גלובליים, במחלקת המוצרים של דיסני.

לסרטי פיקסאר יש היסטוריה ארוכה של הצלחה בקופות הקולנוע ובקמעונות. 20 שנה אחרי יציאת הסרט צעצוע של סיפור ב-1995, סרט ששינה את פני תעשיית האנימציה והוציא לדרך זיכיונות צעצועים בסך בשווי מיליארד דולר, יש לסיפורי ולדמויות פיקסאר מקום מיוחד בלב הקהל ובקופסאות צעצועי הילדים. צעצוע של סיפור 3 מחזיק בהישג של סרט האנימציה השני בהצלחתו בכל הזמנים והגיע להכנסות של מיליארד דולר בקופות ברחבי העולם. מעל ל-10 מיליון יחידות של בובת דמות הפעולה של באז שנות-אור בגודל 30 ס"מ נמכרו ברחבי העולם במהלך העשור האחרון.

אודות הקול בראש

ממסע הרפתקאות בכדור פורח מעל העננים ועד למטרופוליס מיושב מפלצות, הבמאי זוכה פרס האוסקר פיט דוקטר (למעלה, מפלצות בע"מ) לקח את הקהל למקומות מיוחדים ומלאי דמיון. בסרט מבית היוצר של דיסני-פיקסאר הקול בראש הוא ייקח את הקהל למקום המיוחד ביותר שיש – אל תוככי הראש.

התבגרות היא מסע מלא מהמורות וכך גם במקרה של ריילי, שנעקרת מחייה במערב התיכון של ארצות הברית כאשר אביה מוצא עבודה חדשה בסן פרנסיסקו. בדומה לכולנו, ריילי מובלת בידי הרגשות שלה – שמחה (איימי פולר), פחד (ביל היידר), כעס (לואיס בלק), גועל (מינדי קלינג), ועצב (פיליס סמית'). הרגשות מתגוררים במטה הראשי, מרכז הבקרה שבתוך ראשה של ריילי, משם הם מייעצים ומדריכים אותה בחיי יומיום שלה. בעוד ריילי ורגשותיה מתאמצים להסתגל לחיים החדשים בסן פרנסיסקו, מתפתחת מהומה במטה. על אף ששמחה, הרגש הכי המרכזי והחשוב ביותר של ריילי, מנסה לשמור על נימה חיובית, הרגשות מתנגשים ביניהם סביב השאלה איך לנווט בעיר, בבית ובבית הספר החדשים.

אודות הדינוזאור הטוב

הסרט הדינוזאור הטוב שואל את השאלה רבת השנים: מה היה קורה אילו האסטרואיד ששינה את החיים על פני האדמה לעד היה מפספס את כדור הארץ והדינוזאורים הענקים לא היו נכחדים? הסרט, שייצא לאקרנים ב-25 בנובמבר 2015, הוא סיפור מקורי הומוריסטי ומרגש אודות ארלו, דינוזאור מסוג אפטוזאורוס בעל לב גדול. אחרי שאירוע טראומטי מערער את משפחתו של ארלו הוא יוצא מסע מיוחד שמתלווה לו חבר יוצא דופן לדרך – ילד אנושי. הדינוזאור הטוב הוא מסע יוצא דופן של גילוי עצמי ושל הרפתקאות מרגשות, דמויות משעשעות ולב נוקב.

אודות חטיבת המוצרים של דיסני

חטיבת המוצרים של דיסני (DCP) היא חטיבת העסקים של חברת וולט דיסני (סימול: DIS) המספקת חוויות מוצר חדשניות ומרתקות באלפי קטגוריות החל מצעצועים ותלבושות ועד לספרים וחפצי אמנות. כזכיינית הגדולה בעולם, DCP מעוררת את דמיון האנשים ברחבי העולם על ידי הבאת הקסם של דיסני אל תוך בתי האנשים עם מוצרים מהם הם יכולים ליהנות לאורך השנה כולה. DCP מורכבת משלוש חטיבות עסקיות: רישיונות, הוצאה לאור וחנות דיסני. עסקי הרישיונות ממוקדים סביב סדר העדיפויות של חמשת המותגים: דיסני תקשורת, קלאסיקות ובידור, דיסני ופיקסאר סטודיו לאנימציה, דיסני נסיכות ודיסני פיות, סרטי לוקאס ו-מארוול.

ההוצאה לאור העולמית של דיסני (DPW) היא ההוצאה לאור הגדולה בעולם של ספרי ילדים, כתבי עת ומוצרים דיגיטליים שגם כוללת עסק ללימוד אנגלית שיש לו גם מרכזי דיסני ללימוד אנגלית ברחבי סין עם ספרי לימוד נלווים. הספרייה ההולכת וגדלה של DPW של מוצרים דיגיטליים כוללת כותרים של ספרים אלקטרוניים רבי מכר ואפליקציות מקוריות הממנפות את התוכן של דיסני בדרכים חדשניות. רשת החנויות של דיסני פרושה ברחבי ארצות הברית, אירופה ויפן ובה יותר מ-350 חנויות ברחבי העולם והיא ידועה באספקת מוצרים מיוחדים ובאיכות גבוהה לצרכנים. פורטלי הקניות הרשמיים של דיסני ברשת הם: www.DisneyStore.com, www.DisneyStore.co.uk. למידע נוסף אנא בקרו באתר מוצרי הצריכה של דיסני www.DisneyConsumerProducts.com או ברשתות החברתיות: www.YouTube.com/DisneyLiving, www.Facebook.com/DisneyLiving, www.Twitter.com/DisneyLiving, www.Pinterest.com/DisneyLiving, www.Instagram.com/DisneyLiving.

תמונות ומולטימדיה זמינים ב: : http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51018040&lang=en

מקור: חטיבת המוצרים של דיסני

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה

הבובות שלTOMY  לדמויות הקול בראש של דיסני ופיקסאר: גועל (תמונה: Business Wire)

תמונה 

הבובות שלTOMY  לדמויות הקול בראש של דיסני ופיקסאר: עצב (תמונה: Business Wire)

תמונה

הבובות שלTOMY  לדמויות הקול בראש של דיסני ופיקסאר: שמחה (תמונה: Business Wire)

תמונה

הבובות שלTOMY  לדמויות הקול בראש של דיסני ופיקסאר: כעס (תמונה: Business Wire)


הבובות שלTOMY  לדמויות הקול בראש של דיסני ופיקסאר: פחד (תמונה: Business Wire)

תמונה

בובת דמות פעולה של באז שנות אור מ- Thinkway (תמונה: Business Wire)


הדינוזאור הטוב של דיסני ופיקסאר (תמונה: Business Wire)



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Disney Consumer Products
Joss Hastings, 818-544-0382
joss.hastings@disney.com
or
Liz Virji, 818-544-1926
liz.virji@disney.com