הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת Xaxis ממנה את מרקוס סידונס למנכ"ל אזורי המזרח התיכון וצפון אפריקה

13/3/2014 12:00
לונדון--( BUSINESS WIRE)--Xaxis, פלטפורמת התקשורת והטכנולוגיה הפרוגרמטית הגדולה בעולם, הודיעה היום על מינויו של מרקוס סידונס למנכ"ל אזורי המזרח התיכון וצפון אפריקה (MENA). סידונס יהיה אחראי על ניהול הפעילות ברחבי האזור, פיקוח על ניהול החשבונות, מסחר, יחסי מו"ל ושותפויות.

 סידונס מצטרף ל-Xaxis לאחר שעבד בסרטי סוני ((Sony Pictures Entertainment, שם שימש ראש מחלקת מדיה דיגיטלית עבור  Sony Pictures Television Arabia. במסגרת תפקידו הוביל את אסטרטגיית ההפקות לשוק האינטרנט/סלולר הפנימי וכן פיקח על הפלטפורמות הדיגיטליות של נכסי Sony Television ששודרו בשוק ה-MENA. תחומי האחריות שלו כללו התמקדות במונטיזציית וידאו ושילובי מסך שני. בעברו היה סידונס מנהל מחלקת דיגיטל של אזורי המזרח התיכון וצפון אפריקה בסוכנות התקשורת העולמית MindShare. הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת אוקספורד ברוקס במנהל עסקים, היה חבר במועצת הסלולר של האיגוד לפרסום אינטראקטיבי (IAB) בבריטניה וכן היה אחד המייסדים של מחלקת המדיה החברתית ב-IAB בבריטניה.

 "מרקוס מביא עימו ל-Xaxis הבנה עשירה ומגוונת של שוק ה-MENA וניסיון מצוין בעבודה עם מו"לים, מפרסמים וחברות מדיה ברחבי האזור שיאפשרו לו ליצור יוזמות שיווק דיגיטליות מוצלחות", אמר קספר שליקום, מנכ"ל EMEA ב-Xaxis. "הוא ישחק תפקיד מרכזי בהאצת צמיחתה של חברת Xaxis בשוק ה-MENA הגדל במהירות".

 "שוק ה-MENA הולך והופך לאזור מפתח עבור הלקוחות הגלובליים שלנו, כמו גם עדיפות עליונה עבור WPP", אמר רוי הדד, מנהל WPP לאזורי צפון אפריקה והמזרח התיכון. "בשנים האחרונות הגדלנו באופן משמעותי את ההשקעות שלנו באזור וביססנו נוכחות עמוקה ויצירתית של יותר מ-4,000 אנשי צוות המסייעים למותגים הגדולים בעולם לחדור לשוק מגוון זה. פרוגרמטיקה מייצגת את השלב הבא בהתפתחות זו ואנו שמחים לצרף את מרקוס לשורותינו להובלת מאמץ זה".

 "Xaxis בנתה את חבילת הפתרונות הפרוגרמטיים לפרסום הדיגיטלי היעילה והמקיפה ביותר בתעשייה, ואפשרה למפרסמים להגיע לקהלים רלוונטיים באופן אסטרטגי בעזרת מסרים שימושיים וממוקדים", אמר סידונס. "אני מצפה לעבוד עם המפרסמים והמו"לים בשוק ה-MENA ולעזור להם למקסם את המאמצים הדיגיטליים שלהם בכל ערוצי השיווק הדיגיטליים".

 אודות Xaxis

Xaxis היא פלטפורמת תקשורת דיגיטלית עולמית המחברת באמצעים פרוגרמטיים בין מפרסמים ומו"לים לבין קהלים בכל ערוצי המדיה המתאימים. Xaxis משלבת טכנולוגיה קניינית, נכסי נתונים ייחודיים וקשרי תקשורת בלעדיים עם צוות מבריק של חוקרי קהלים, מדעני מידע ומהנדסי תוכנה. מפרסמים העובדים עם Xaxis מצליחים להגיע בקמפיינים של השיווק הדיגיטלי להחזר גבוה יותר על ההשקעה (ROI). מו"לים מספקים תוכן רלוונטי ופרסום לקהלים חדשים ובעלי ערך. חברת Xaxis עובדת עם למעלה מ-2,700 לקוחות ברחבי 32 שווקים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה פסיפיק ואמריקה הלטינית.

למידע נוסף ראו www.xaxis.com

 

 

המקור: Xaxis
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Swift / Xaxis
Adrian Brophy or Peter Epstein
adrian.brophy@swift.co or peter.epstein@swift.co
+44 1962 883 203 or +1 323-251-3567