הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
NewsWire.co.il

הושק אתר ההודעות לעיתונות NewsWire.co.il

8/3/2010 12:00
בימים אלה הושק אתר NewsWire.co.il המציג הודעות לעיתונות הקשורות לישראל ואשר מופצות מטעם חברות ישראליות וחברות מרחבי העולם. האתר www.NewsWire.co.il  מעלה הודעות אשר הופצו על ידי חברת Wire Business העולמית למדיה ברחבי תבל. ההודעות מתפרסמות באתר באנגלית וחלקן גם בתרגום לעברית. האתר הינו בבעלות מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ אשר הינה הנציגה הבלעדית של Business Wire בישראל.
האתר פועל בשני ערוצים, ערוץ אחד מיועד לעיתונאים, עורכים, אנשי שוק ההון ובכירים אשר מעוניינים לקבל הודעות עיתונות 'טריות' מרחבי העולם, ואף נותן להם אפשרות להירשם ולקבל הודעות מסווגות על פי תחומי עניין שבחרו ישירות לכתובת המייל שלהם. הערוץ השני מסייע ומשרת חברות, גופים ומשרדי יחסי ציבור ומספק בידיהם מכשיר להפצת הודעות לתקשורת ולמדיה הכללית והמקצועית ברחבי העולם.
האתר כולל כלים וטיפים המלמדים כיצד לנצל את אפיקי המדיה האלקטרונית להפצת המידע השיווקי, הטכנולוגי או הפיננסי של החברה, וכן מספק כלים תקשורתיים וצינור להעברת מסרים וקבלת חשיפה ברמה הגלובלית הן בעיתונות הכללית והן בעיתונות המקצועית, אתרי אינטרנט, סוכנויות ידיעות ברחבי העולם ועוד.
מר יאיר מרפיש מנכ"ל מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ המייצגת בישראל את Business Wire מציין: אנו גאים להשיק את אתר www.NewsWire.co.il המסייע בחשיפת חברות ישראליות מול משקיעים ומשווקים, בבניית מותגי החברות בעולם ובחשיפת החדשנות הישראלית. ומאידך, האתר פתוח וחפשי לכל מספק מידע טרי וחדשותי על ההתפתחויות בארץ ובעולם ומאפשר גישה חופשית לעיתונאים עורכים אנשי שוק ההון. עוד מוסיף מר מרפיש: Business Wire הינה החברה הגדולה והמובילה בעולם להפצת הודעות לתקשורת. Business Wire נהנית ממוניטין של אמינות, דייקנות ורמה גבוהה כבר מעל 40 שנים, Business Wire פועלת בטכנולוגיה חדשנית ומהווה מעיין "חברת הובלה" המעבירה הודעות לתקשורת מכל מקום אל כל מקום בעולם ולכל סוגי המדיה תוך שימוש בכל אמצעי התקשורת ותרגום לשפות המקומיות. אנו מספקים את השירות בישראל למאות חברות גדולות ותאגידים ציבוריים, חברות קטנות, חברות סטארט-אפ, גופים מקצועיים כמו משרדי יחסי ציבור ומשרדי קשרי משקיעים ומוסדות כמו הבורסה לניירות ערך. ענף התערוכות והכנסים הבינלאומיים הוא תחום התמחות נוסף של Business Wire. החברה מספקת חשיפה תקשורתית מרבית ברחבי העולם גם לתערוכות בינלאומיות וכנסים עסקיים הנערכים בארץ, וגם למרבית התערוכות, הכנסים והאירועים המקצועיים ברחבי תבל בהן מציגות חברות מישראל.
אודות Business Wire:
Business Wire, חברה בבעלות Berkshire Hathaway, מתמחה בהפצה אלקטרונית של הודעות כלכליות וידיעות עסקיות מטעם חברות למגוון ערוצים: עיתונות ומגזינים מקצועיים, שוק ההון, משקיעים, בנקים להשקעות, מאגרי מידע, אתרי אינטרנט ושירותים מקוונים.Business Wire הינה כיום החברה המובילה בעולם להפצת הודעות למדיה והקהילייה הפיננסית ברחבי תבל.
רוב החברות המובילות בצפון אמריקה, כולל רוב חברות ה-1000 Fortune והחברות הנסחרות ב-NASDAQ וב-NYSE משתמשות דרך קבע בשירותי Business Wire. לחברה משרדים ונציגויות ברחבי ארה"ב וברחבי תבל.
Business Wire מגיעה ליותר עיתונים בכל תחומי הטכנולוגיה מאשר כל שירות הפצה אחר. החברה מפיצה הודעות יומיות מטעמן של תעשיות ההיי-טק והביוטכנולוגיה, ארגונים מקצועיים, חברות Start-Up ופירמות גלובליות. למעשה, שירות ההפצה של Business Wire הינו חלק אינטגרלי של תכנון המדיה של חברות היי-טק ברחבי תבל.
לאתר www.businesswire.com נרשמות למעלה ממיליון כניסות ביום ונכללות בו כל ההודעות המופצות על ידי Business Wire. האתר משמש באופן קבוע ושוטף הן את העיתונאים והעורכים לצורך קבלת הודעות של החברות והן את הקהילייה הפיננסית העולמית - משקיעים, אנליסטים, קרנות וכד', כמו גם מנהלי חברות וגופים מוסדיים ברחבי העולם, לצורך קבלת עדכונים מהחברות.
בישראל משתמשות ב-Business Wire חברות מובילות גדולות וגם קטנות מתחומי הטכנולוגיה השונים, חברות ציבוריות שרבות מהן נסחרות בוול סטריט, חברות הנסחרות בבורסה בתל אביב, חברות פרטיות, מוסדות וארגונים מובילים.
אודות  מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ:
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ הינה חברה המתמחה בתחומי המידע הפיננסי והמדיה. מאז הקמתה בשנת 1993 פועלת החברה באמצעות הסכמי זיכיונות (licensing agreements) ושיתופי פעולה עסקיים בלעדיים (affiliation agreements) עם החברות הגלובליות המובילות: Business Wire, Standard & Poor’s, Forbes, Martindale-Hubbell.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביבה שורץ, סמנכ"ל שיווק
טל' ישיר: 03-7613141
Aviva@mgm.co.il
www.NewsWire.co.il