הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

Hotel Outsource Management International, Inc. הומי: חוזים חדשים עם מלונות יוקרה

הומי (OTC BB: HOUM.OB) ניו יורק, 4 באפריל 2011 - הומי (OTC BB: HOUM.OB), הודיעה היום כי חתמה על חוזי התקנה ותפעול מערכות המיניבר הממוחשבות מדגם HOMI® 232 ו- HOMI® 330 עם שני מלונות יוקרה: מלוןZ Ocean בסאות' ביץ' מיאמי בפלורידה, ארה"ב ומלון שרתון Salobre Golf Resort & Spa באיים הקנריים בספרד.

5/4/2011 06:10
Z Ocean: מלון Z Ocean בסאות' ביץ' מיאמי בפלורידה, ארה"ב הממוקם בשדרות Ocean Drive המפורסמות, הינו מלון בוטיק יוקרתי בלב סאות' ביץ', מיאמי ובו 79 סוויטות.
הומי תתקין את מערכת ה- HOMI® 232 במהלך יוני - יולי 2011.

שרתון Salobre Golf Resort & Spa: מלון Sheraton Salobre Golf Resort & Spa הינו אתר גולף וספא יוקרתי במאספלומאס שבאיים הקנריים ובו 313 חדרים.
הומי תתקין בכל החדרים את מערכת ה- HOMI® 330 וכן את המתקן האלקטרוני החיצוני למזון יבש פרי פיתוחה (EDS - External Computerized Dry Section) במהלך יוני 2011.

מר דניאל כהן, נשיא הומי, מסר: "אנו שמחים לבשר על חתימת שני חוזים נוספים עם מלונות יוקרה, המבססים את פעילותנו במגזר מלונות היוקרה. אנו ממשיכים להתמקד בהרחבת הפעילות החברה בשווקי המטרה המרכזיים שלנו: ארה"ב, מדינות נבחרות באירופה וישראל."


אודות הומי

הומי הינה ספקית רב לאומית של שירותים בתעשיית האירוח, המספקת מגוון שירותים בתחום המיניברים הממוחשבים המציעים כיבוד בחדרי האירוח בבתי המלון. הומי נוסדה בשנת 2000 בדלוואר, ארה"ב, ונסחרת ב- OTC תחת הסימול: "HOUM.OB".

הומי והחברות הבנות שלה, עוסקות בהפצה, שיווק ותפעול של מתקני מיניבר ממוחשבים ברשתות מלונות מובילים בעולם. החברה מתפעלת כ- 9,630 מערכות מיניבר ממוחשבות ב- 34 בתי מלון בארצות הברית, אירופה וישראל, וכן עוסקת בפיתוח וייצור מגוון חדש של מערכות מיניבר ממוחשבות, התורמות לשיפור מחלקת המיניבר, המובילה לשיפור ביצועי בתי המלון ורווחיותם.

הומי מציעה מגוון פתרונות המותאמים לצרכי בתי המלון החל מייעוץ, ניהול ושירותי השכרה וכלה בשירותי מיקור חוץ מלאים והסכמי תפעול.

המיניברים המובילים של הומי הינם מערכת ה- HOMI® 330 ומערכת ה- HOMI® 232.

למידע נוסף על הומי בקרו באתר החברה : www.my-homi.com

מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד, שאינו מחייב, להודעה באנגלית אשר פורסמה על ידי החברה.

מידע צופה פני עתיד
הודעה זו לעיתונות כוללת התבטאויות צופות פני עתיד בהתאם למשמעותן ב- Private Securities Litigation Reform Act of 1995. התבטאויות אלו מתייחסות לאירועים או לתוצאות פיננסיות עתידיים. לעתים קרובות התבטאויות צופות פני עתיד מלוות במלים כגון "מאמינה", "מצפה", "עשויה", "צופה", "מתכננת", "מתכוונת", "משערת", "תהיה" או השלילה של ביטויים אלו. התבטאויות אלו הינן בגדר תחזיות בלבד, ומעורבים בהן סיכונים לא ידועים, אי ודאויות וגורמים נוספים היכולים להשפיע על תוצאות החברה או התעשייה, רמות הפעילות או ההישגים אשר יהיו שונים לגמרי מכל תוצאות עתידיות, רמות פעילות והישגים עתידיים, נשוא ההתבטאויות הצופות פני עתיד. על אף שהחברה מאמינה כי הציפיות המופיעות בהודעה זו הנן הגיוניות, אין היא יכולה להתחייב לתוצאות העתידיות, רמות פעילות, ביצועים או הישגים עתידיים. פרט לנדרש מהחברה עפ"י חוק, כולל חוקי ניירות הערך של ארה"ב, אין בכוונת החברה לעדכן התבטאויות צופות פני עתיד אלה על מנת להתאימן לתוצאות בפועל. הדו"חות הכספיים של החברה נקובים וערוכים בדולר אמריקאי והוכנו בהתאם לעקרונות חשבונאיים המקובלים בארצות הברית.כפי שנעשה שימוש בדו"ח הרבעוני, המונח "HOMI" משמעוHotel Outsource Management International, Inc. משמעות המונחים "החברה", "אנחנו", "אנו" ו"שלנו" הינה Hotel Outsource Management International, Inc והחברות הבנות שלה, אלא אם כן צויין אחרת.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ג'קי רונאל
מנכ"ל
Hotel Outsource Management International, Inc
טל: 09-9728620
מייל: jackronnel@my-homi.com
אתר: www.my-homi.com


מירב באואר
קשרי משקיעים בע"מ
טל: 03-5167620
מייל: meiravb@km-ir.co.il
אתר: www.km-ir.co.il