הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

לרגל משחקי החורף האולימפיים סוצ'י 2014, מותגי פרוקטור וגמבל מאחדים כוחות לפתיחת קמפיין "תודה לאמא" בהשקת סדרה של 28 סרטי "לגדל אלוף אולימפי"

סדרת "לגדל אלוף אולימפי" מעלה על נס את האמהוֹת כשהיא מציגה את מסעם של אתלטים ברמה עולמית כפי שהוא נראה דרך עיני האמהות

30/10/2013 10:00
30/10/2013

סינסינטי --BUSINESS WIRE-- פרוקטור אנד גמבל (NYSE: PG), שותפה של המשחקים האולימפים, השיקה היום את קמפיין "תודה לאמא" של החברה דרך סדרת "לגדל אלוף אולימפי". בסדרה מופיעים ספורטאית Olay® לינדזי וון (ארה"ב), ספורטאי Gillette® פליקס נוירויטר (גרמניה) וסוון קרמר (הולנד) וספורטאית Pantene® ילנה איליניק (רוסיה).

 

השקת קמפיין "תודה לאמא" מציינת 100 ימים לפתיחת משחקי החורף האולימפיים בסוצ'י וזוכה לתמיכה של יותר מחמישה-עשר מותגי פרוקטור אנד גמבל ברחבי העולם, ביניהם Pampers® , COVERGIRL®, ו Head & Shoulders®.

 

"למותגי פרוקטור אנד גמבל דרך הסתכלות ייחודית לגבי מתן החסות לאולימפיאדה," אמר מרק פריצ'רד, מנהל בניית המותג הבינלאומית של פרוקטור אנד גמבל. "המותגים שלנו לא חיים רק בקו הסיום; הם נוגעים למסע היומיומי שאליו יוצאים ספורטאים בדרך למשחקים האולימפיים, מסע שהתחיל בילדות עם אמם. משום כך, אם מותג של פרוקטור אנד גמבל נותן חסות לספורטאי, התהילה מגיעה גם לאמא שעזרה להביא אותו לשם."

 

קמפיין פרוקטור אנד גמבל לכבוד סוצ'י 2014 יראה אור דרך המותגים האיקוניים של פרוקטור וגמבל והקמפיינים מעוררי ההשראה:

 

·       P&G Beauty ייתן לנשים השראה "להיראות נפלאות בחורף" בעונה הזאת, ובקמפיין Olay תופיע לינדזי וון (בעלת מדליית זהב אולימפית מארה"ב, סקי אלפיני).

·       Gillette מעודד גברים צעירים בכל רחבי העולם "לגלות את הפלדה שבתוכם" בהשתתפות אלכסנדר אובצ'קין (ספורטאי אולימפי מרוסיה, הוקי קרח), וסוון קרמר (בעל מדליית זהב אולימפית מהולנד, סקי מהירות)

·       Pantene וילנה איליניק (מועמדת למדליה אולימפית מרוסיה, החלקה אמנותית), מוכיחים ששיער יכול לעבור את מבחן העינויים החורפי, "לנצח את החורף ולהבריק!"

·       Head & Shoulders מסלקים קשקשים ומזמינים אמונה עצמית - עם יבגני מלקין (ספורטאי אולימפי מרוסיה, הוקי קרח)

·       ב-Bounty® יודעים שאם הילדים שאתם מגדלים שואפים להיות ספורטאים, יעזור לא להגביל אותם עם לכלוך, ומציגים את קמפיין "קדימה כתמים" בהשתתפות ג'ולי צ'ו (בעלת מדליה אולימפית מארה"ב, חברת National Team Forward, הוקי קרח נשים)

·       הקמפיינים של Blend-a-Med®  ו- Crest®, בהשתתפות ילנה לאונובה (מועמדת למדליה אולימפית, החלקה אמנותית) ואוון לייסצ'ק (בעל מדליית זהב אולימפית, החלקה אמנותית) מדגישים שכאשר אתם רוצים שיבחינו בכם עליכם "להיות מוכנים לרגע הנכון באור הזרקורים".

 

"לא הייתי יכול להיות הספורטאי שאני היום בלי אמא שלי," אמר סוון קרמר, זוכה מדליית הזהב האולימפית על סקי מהירות מהולנד. "לכן אני גאה להיות ספורטאי של Gillette, לא רק כיוון ש- Gillette מייצג את אמות המידה הגבוהות ביותר לביצועים, אלא בגלל היחס שהם נותנים לאמא שלי."

 

גם לינדזי וון, בעלת מדליית זהב אולימפית מארה"ב, מציינת, "אני מתרגשת כל כך לקחת חלק בתוכנית "תודה לאמא" של פרוקטור אנד גמבל ולהיות בחברת כמה מהספורטאים הטובים ביותר בעולם, בחסות פרוקטור וגמבל וכמה מהמותגים הטובים ביותר בעולם. באימונים ובתחרויות אנחנו נאבקים בכל איתני הטבע. כגולשת, העור שלי חשוף לתנאי החורף הקיצוניים ביותר. בגלל זה אני סומכת על Olay, לשמירה מירבית על בריאות עורי."

 

באמצעות סדרת "לגדל ספורטאי אולימפי" פרוקטור וגמבל חולקת כבוד לאמהות של ספורטאים מכל רחבי העולם, ומציגה בבירור את הלקחים היומיומיים שמלמדות כל האמהות. החל מן הצעדים הראשונים שהולכים ילדיהן ועד לכשלונות הראשונים, הסדרה מדגישה את האהבה שאינה תלויה בדבר שמעניקות אמהות לילדיהן, ויהי מה. בין הספורטאים הנוספים המשתתפים בסדרת "לגדל ספורטאי אולימפי": טסה וירצ'ו וסקוט מויר (בעלי מדליית זהב אולימפית מקנדה, החלקה אמנותית) המקבלים את חסות מוצרי היופי של פרוקטור וגמבל  Pantene ו-Olay, ג'ולי צ'ו מארה"ב vזוכה לחסות Bounty ויקטרינה בוברובה (רקדנית על הקרח מרוסיה) המקבלת חסות ממותג Venus®.

 

"מ- Pampers ועד ל- Crestו-Ariel, המותגים שלנו קיימים כדי לשרת אמהות ואת משפחותיהן," אמר פריצ'רד. "לכן, כאשר אנו בוחנים את הנחישות, המחוייבות וכוח ההתמדה המביאים ספורטאי עד למשחקים האולימפיים, אנו רואים את האמא שעזרה להנחיל ערכים אלו. משום כך, המותגים שלנו מחוייבים לא רק לספורטאים, אלא גם לתמיכה באמהות."

 

החצי הראשון של "לגדל ספורטאי אולימפי" זמין לצפייה: P&G Raising an Olympian .

 

כחלק מן המחוייבות של פרוקטור אנד גמבל לתת את הטוב ביותר לאמהות בכל רחבי העולם, קמפיין "תודה לאמא" יראה אור בשלל ערוצי מדיה ובחנויות. שני מליון קמעונאים ברחבי העולם יציגו מוצרי פרוקטור אנד גמבל בעיצוב המוקדש למשחקים האולימפיים באריזות, קצות מעברים ומעמדים.

 

כדי לראות תמונות, סרטונים ומידע נוסף לגבי קמפיין "תודה לאמא" של פרוקטור אנד גמבל בקרו בכתובת www.image.net/pgolympicgames .

 

אודות Procter & Gamble

 

חברת  Procter & Gambleמשרתת כ-4.8 מיליארד בני אדם ברחבי העולם באמצעות מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. המותגים המובילים של החברה כוללים אתAce®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® ואת Whisper®. קהילת P&G מאגדת פעילות בלמעלה מ 70 מדינות. בקרו באתר http://www.pg.com  עבור חדשות החברה ומידע מקיף אודות P&G ומותגיה.

 

מקור: פרוקטור אנד גמבל.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר


P&G
Jeannie Tharrington, +1-513-698-4607
tharrington.jm@pg.com
או
MMK
Tamara Jacobs, +1-770-971-0677
tamara.jacobs@ketchum.com