הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Samsung

Samsung מזמינה את הקהל לגלות את עולם האפשרויות בתערוכת CES 2013

את עומק החדשנות ממחישים טלוויזיית UHD של החברה בעלת הצג הגדול, מצלמת NX300 עם עדשת 45mm 2D/3D, מקרר T-9000 LCD ומחשב PC Series 7 Chronos

10/1/2013 12:00
תערוכת CES הבינלאומית 2013, דוכן מס. 12004

לאס וגאס --(BUSINESS WIRE)-- חברת Samsung Electronics, מובילה עולמית במדיה דיגיטלית ובטכנולוגיות דיגיטליות משולבות, חשפה היום מוצרים ושירותים חדשים אשר מגדירים את החזון שלה בענף של האלקטרוניקה הבידורית, בו מאפשרת הטכנולוגיה לקהל הצרכנים לגלות עולם חדש של אפשרויות.

בתערוכת האלקטרוניקה הבידורית Consumer Electronics Show (CES) 2013 בלאס וגאס, הציגהSamsung  את היעד שלה - ליצור חוויות חדשות לכולם, באמצעות הבנה מעמיקה של חיי הצרכנים ורדיפת חידושים שאינה יודעת מנוח.

"מבקרת תנועה וקול במכשירי טלוויזיה, ועד צגי מגע מרובי נגיעות במחשבי לוח וטלפונים חכמים שתומכים ב-10 נקודות מגע, יצרנו דרכים חדשות ואנושיות יותר לאינטראקציה בין אנשים למכשירים" אמר בי. קיי. יון, נשיא החטיבה לאלקטרוניקה בידורית של Samsung. "היעד שלנו השנה הוא לסייע לאנשים לגלות עולם של אפשרויות. אנו שואפים לגרום להם אושר, להציע להם לא רק את מה שהם מצפים לקבל, אלא גם את מה שאף פעם לא חלמו כי הוא אפשרי".

כדי לקיים את ההבטחה חשפהSamsung  פרדיגמה חדשה של טלוויזיות, מכשירים חכמים, מצלמות מקושרות ומכשירים ניידים. תוך שילוב של חידושים מתחומי פעילות שונים, מחוללת Samsung מהפכה בשוק של האלקטרוניקה הבידורית, עם ניווט מושלם, בקרה אינטואיטיבית וחוויית שימוש בהתאמה אישית.

מתוך הבנה שהצרכנים מעוניינים בטלוויזיות שיעניקו תמיד את התכונות העדכניות ביותר, הכריזה  Samsungגם על ערכת 2013 Evolution Kit - דרך חדשנית ליהנות מהתכונות המתקדמות ביותר של הטלוויזיות החכמות (Smart TV) ללא צורך לרכוש מכשיר חדש.

המערך המלא של המוצרים והשירות של Samsung מוצג בדוכן של Samsung (מס. 12004) באולם המרכזי (Central Hall) של מרכז הכנסים בלאס וגאס (Las Vegas Convention Center).

יוצרים את חוויית הכורסה המוחלטת

Samsung פתחה השנה עולם חדש של אפשרויות בבידור הביתי, והציגה סדרה מלאה של טלוויזיות בעלות צג גדול יותר, ובכלל זה טלוויזייתUltra High Definition  (UHD TV) עם צג של 85 אינץ' וטלוויזיית הדגל החכמה (Smart TV) - F8000 LED TV. תוך התבססות על היצע התכנים שהוא נרחב כבר היום, ועל המעמד המוביל בפלטפורמה של הטלוויזיה החכמה, הציגה Samsung גם את חוויית הצפייה האישית ביותר שנוצרה אי פעם: טכנולוגיית S-Recommendation with Voice Interaction.

לראשונה אי פעם בתערוכת CES חשפה Samsung טלוויזיית UHD TV עם צג גדול. תוך שילוב בין טכנולוגיה לבין אומנות ייצור ויצירת עיצוב אמנותי נצחי (Timeless Gallery Design), מציעה טלוויזיית UHD TV מספר פיקסלים גדול פי ארבעה מהמוצע כיום באבחנה של 1080p, על מנת להעניק פירוט רב יותר, בהירות מעל לכל תחרות ואיכות תמונה סוחפת ומלאת חיים. גם חוויית השמע משתווה למצוינות של הצג: מערך רמקולים של 120 ואט מובנה ומשתלב בצורה מושלמת במסגרת של הטלוויזיה.

טלוויזיית UHD TV מציעה עולם חדש של חוויית צפייה, תוך שימוש בתכנים המוצעים כיום, וכוללת אלגוריתם שדרוג שמסוגל להמיר תכני HD ו- Full HDלאבחנה של UHD.

עוד הציגה Samsung את ספינת הדגל החדשה F8000 LED TV - טלוויזיה ראשונה של Samsung שכוללת מעבד בעל ארבע ליבות. בגדלים של עד 75 אינץ', מציעה F8000 פרופיל דק במיוחד, מסגרת ברוחב של שישה מילימטרים ומעמד בצורת חצי סהר.

Samsung היא מותג הטלוויזיות הראשון שמציע תמיכה במקודד הווידאו החדש ורב העוצמה, HEVC, אשר מעניק איכות תמונה גבוהה פי שניים באותו רוחב פס.

מציגים את השלב הבא בהתפתחות הטלוויזיות

כל אחת מהטלוויזיות החדשות של Samsung מציעה עולם חדש של אפשרויות לחיפוש, ניווט ובקרה. טכנולוגיית S-Recommendation with Voice Interaction של Samsung משמשת כמדריך אישי לגילוי תכנים חדשים ומועדפים בטלוויזיות החכמות של Samsung.

על סמך ניתוח היסטוריית הצפייה, הפופולאריות של תוכניות טלוויזיה ותאריכי ההופעה של תוכניות טלוויזיה, יוצרת טכנולוגיית S-Recommendation עבור כל צופה תפריט אישי של תכנים משודרים, תכנים לפי דרישה ויישומים (אפליקציות).

טכנולוגיית Voice Interaction המשופרת של Samsung תשנה את התפיסות המקובלות ביחס למה שאפשרי בטלוויזיות: היא מסוגלת להבין משפטים מלאים ושפה טבעית. בשילוב עם טכנולוגיית S-Recommendation יכולים הצופים לבקש מהטלוויזיה החכמה הצעות לסרטים ותוכניות טלוויזיה, או לבקש סרטים שבהם מופיעים שחקנים מסוימים או שחקניות מסוימות. תוצאות החיפוש יכללו הצעות רלוונטיות לתכנים משודרים, תכנים לפי דרישה ויישומים (אפליקציות).

חוויית השימוש המתקדמת הורחבה גם לטלפונים חכמים ומחשבי לוח, הודות למעמדה המוביל של Samsung בתחום הקישוריות. הצופים יכולים לחפש ולתזמן תכנים במחשבי לוח, לצפות בתכנים מרחוק או לשקף (mirror) את הטלוויזיה החכמה במחשב הלוח, על מנת לקחת עמם את התוכן ברחבי הבית.

מרכז Smart Hub החדש של Samsung מארגן בצורה חכמה את התכנים של הצופה ויוצר דפי תפריט ברורים ואינטואיטיביים. הודות למעמדה המוביל של Samsung במכשירים ניידים, מזכירה חוויית הניווט את זו שבטלפונים חכמים. חמישה הדפים כוללים: שידורי טלוויזיה; סרטים ותוכניות טלוויזיה; וידאו ומוזיקה; רשתות חברתיות; יישומים (אפליקציות).

מלבד זאת, מקיימת Samsung את ההבטחה מתערוכת CES 2012 ומציגה את השלב הבא בהתפתחות הטלוויזיות - ערכת 2013 Evolution Kit. באמצעות הוספה פשוטה של ערכת Evolution Kit לטלוויזיה חכמה של Samsung, יכולים המשתמשים ליהנות מהתכונות המתקדמות ביותר של הטלוויזיות החכמות של Samsung. בעלים של מכשירי טלוויזיה נתמכים יוכלו ליהנות מטכנולוגיית S-Recommendation with Voice Interaction, ממרכז Smart Hub החדש, וכן מהתמיכה בארבע ליבות של דגמי 2013.

יוצרים בתים חכמים ומקושרים יותר

מכשירי החשמל הביתיים החדשים של Samsung מספקים לצרכנים נוחות מעל לכל תחרות, קלות שימוש ויכולות ארגון. מקרר Samsung T9000 LCD מאפשר לצרכנים להתאים לפי הצורך את תא ההקפאה ותא הקירור, בעוד שמכונת הכביסה החדשה של Samsung בעלת הפתח העילי, WA50F, מספקת קיבול גבוה במיוחד בהשוואה למכונות אחרות בקטגוריה.

השנה הגדירה Samsung מחדש את הקטגוריה של מקררי דלת ליד דלת (המכונים French door), הפכה את המטבח לחכם ונוח יותר והציעה דרכים חדשות וחכמות לשמירה על סדר. עם קיבול של 32 רגל מעוקב מציע מקרר Samsung T9000 LCD לצרכנים קיבול אחסון גדול במיוחד. הוא מציע למשתמשים רמות גבוהות יותר של גמישות ונוחות, כאשר את התא התחתון אפשר להפוך ממקרר למקפיא ובחזרה, לפי הצורך.

מכונת הכביסה החדשה של Samsung בעלת הפתח העילי מציעה קיבול גדול של 5.0 רגל מעוקב, מה שמאפשר לכבס יותר בגדים מאי פעם בכל הפעלה. עם טכנולוגיית ניקוי AquaJet™ משודרגת, מספקת המכונה ביצועי כביסה משופרים, הודות למשאבה רבת העצמה וסילוני המים החזקים שמעניקים כביסה והשריה יסודיות יותר. ליעילות הכביסה משתווה העיצוב היוקרתי: נוריותLED  בגוון ice-blue הופכות את אפשרויות הכביסה לברורות ומובנות, וממשק המשתמש הפשוט מקל מאוד על הבקרה.

על מנת להעניק לצרכנים ממד חדש של גמישות במטבח, הציגה Samsung מגוון חדש ומתקדם של תנורים. עם קיבול נדיב של 5.9 רגל מעוקב מציעים תנורי NE597N0PBSR Induction Range של Samsung אזור בישול גדול והם מתאימים לתבניות בכל גודל. הם מצוידים גם בטכנולוגיית Boil Alert שמזהה גלים ומפחיתה באופן אוטומטי את החום לרמה שנקבעה מראש כדי למנוע רתיחה בסירים ותבניות. עוד מציעה Samsung את תנורי ME179KFETSR Over-The-Range Speed Oven שכוללים את כל המכשירים הנחוצים בתנור אחד, בעל עוצמה גבוהה: תנור טורבו לבישול אחיד, וכן מצנם, גריל, מיקרו-גל וקולט אדים - הכל במוצר אחד. הוא מצויד גם במסנן ראשון מסוגו לניקוי בנגיעה בודדת - Simple Clean Filter. שני המוצרים זכו בפרסי החדשנות בתערוכת CES (CES innovation awards).

לצלם תמונות בכל רגע

Samsung נותרת נאמנה לחזון SMART CAMERA שלה, מציעה את טכנולוגיית המצלמות המתקדמת והחדשנית ביותר ומובילה את השינוי בזירת הצילום הדיגיטלי. המצטרפת החדשה לסדרת NX, מצלמת NX300, משלבת בין איכות תמונה מעולה לבין יכולות צילום במהירות גבוהה יותר ועם בקרה יעילה יותר.

את מצלמת NX300 משלימה עדשת NX 45mm F1.8 2D/3D של Samsung - מערכת תלת ממד ראשונה מסוגה בעדשה אחת במצלמה שמיועדת לצרכנים פרטיים, אשר מסוגלת לצלם הן תמונות סטילס והן וידאו HD באבחנה מלאה של 1080p. העדשה החדשה פותחת עולם חדש ומלהיב של אפשרויות צילום בתלת ממד, והופכת את המצלמות מסדרה NX של Samsung למצלמות היחידות עם עדשה מתחלפת שתומכות הן בצילום סטילס בתלת ממד והן בצילום סרטים בתלת ממד.

אחד הרכיבים העיקריים שתורמים לביצועי הצילום יוצאי הדופן של NX300 הוא חיישן APS-C CMOS החדש, בעל אבחנה של 20.3 מגה-פיקסל, שעמו יכול כל משתמש להפיק תמונות איכותיות ביותר. מערכת Hybrid Auto Focus (AF) שתוכננה מחדש מעניקה גילוי מהיר ומדויק של מצבים וניגודיות, בעוד שמהירות צמצם של 1/6000 שנייה ומצב של צילום רציף ב-8.6 פריימים לשנייה מבטיחים לכידה מושלמת של כל רגע. מנוע ההדמיה DRIMe IV הייחודי של Samsung מייצג התפתחות יוצאת דופן במהירות הצילום ובאיכותו, מאפשר להפיק צבעים טובים יותר ולצמצם הפרעות. הודות ליכולות של מנוע DRIMe IV מוצעת גם תמיכה בווידאו באבחנת HD מלאה של 1080p, הן בדו ממד והן בתלת ממד, בשילוב עם עדשת 45mm F1.8 2D/3D החדשה של Samsung.

לחוויית צילום מושלמת מצויד צג  AMOLED(3.31 אינץ - 84 מ"מ) של NX300 ביכולת הטייה (tilt display) שמסייעת לצלם רגעים שזוכרים לנצח מכל זווית ומכל גובה, ולבחון את התמונות בקלות. צג AMOLED הייחודי משלים את התחושה האינטואיטיבית שמעניקה מצלמת NX300, והוא משלב בין יכולות של צג מגע לבין ממשק ידני של לחצן ב-5 כיוונים.

מלבד יכולות SMART CAMERA של NX300, הכריזה היום  Samsungגם על השקת סדרה חדשה של מצלמות קומפקטיות ומקושרות: WB250F/WB200F, WB800F, WB30F, DV150F ו-ST150F. המצטרפות החדשות לסדרות WB של דגמים בעלי זום ארוך, DV של מצלמות Dual View ו-ST של מצלמות רגילות מעוצבות, משלבות בין ביצועים אופטיים מתקדמים ועיצוב קלאסי לבין קישוריות מורחבת של SMART CAMERA.

משלבים בין עיצוב, ביצועים ומיחשוב מתקדם

סדרת מחשבי PC שמציגה Samsung בתערוכת CES כוללת שני מחשבים חדשים שמשלבים בין ביצועים רבי עוצמה לבין מצוינות בעיצוב. המחשבים הניידים רבי העוצמה מהסדרות החדשות, Series 7 Chronos ו-Series 7 Ultra, מסוגלים לבצע כל משימה - עבודה או בידור.

מחשבי Series 7 Chronos מעניקים ביצועים מקצועיים בתצורה דקה וקלה יותר, עם ביצועים של ארבע ליבות, בשילוב עם פיתרון תוכנה חדש המכונה RAMaccelerator שמשפר בשיעור של עד 50 אחוזים את קצב הגלישה באינטרנט והפעולה של יישומים, עד כי ניתן להשתמש בהם כתחליף אמיתי למחשבים שולחניים. צג Full HD בגודל 15.6 אינץ' שמשמש גם כצג מגע שתומך ב-10 נקודות מגע נותן מענה הן לדרישות עבודה והן לדרישות בידור. מחשבי Series 7 Chronos משלבים בין עוצמה לעיצוב בעובי של 20.9 מילימטרים בלבד; מקלדת בעלת תאורה אחורית וחיי סוללה של 11 שעות מאפשרים למשתמשים לעבוד בדרכים - לפרקי זמן ארוכים יותר.

מחשביSamsung Series 7 Ultra  מציעים רמות מעולות של ניידות וביצועים, במארז אלומיניום דק וקל במיוחד. בשילוב עם חיי סוללה של שמונה שעות, צג HD מלא ומרהיב בגודל של 13.3 אינץ' שמשמש גם כצג מגע עם 10 נקודות מגע, מסגרת אלומיניום, מעבד i5 / i7 לעיבוד מהיר וזיכרון SSD בנפח של עד 256 ג"ב לאחסון, מעניקים מחשבי PC אלה עוצמת מיחשוב שנותנת מענה אפילו למשתמשים התובעניים ביותר. בדומה למחשבי Series 7 Chronos, גם הם מצוידים במערכת ההפעלה Windows 8.

תגי Samsung TecTiles™ כובשים את לאס וגאס

Samsung מסייעת לקהל גם לגלות את עולם האפשרויות של לאס וגאס. בשיתוף פעולה עם Caesars Entertainment התקינה החברה למעלה מ-4,500 תגי Samsung TecTiles™ (תגי NFC) אינטראקטיביים בשמונה מהמלונות ובתי הקזינו הידועים ביותר בלאס וגאס. תגי TecTiles™ תוכננו לספק לצרכנים שירותים של קונסיירג' וירטואלי, גישה מהירה לתוצאות משחקים ועצות למהמרים, שעות פתיחה של מסעדות ואפשרות להזמין מקומות, זמני הופעות וסרטוני וידאו, זמני פתיחה של חנויות ושוברי הנחה.

פרטים נוספים על תגי Samsung TecTiles™ אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.samsung.com/us/tectiles.

מעצימים את השוק של B2B

עוד הכריזה Samsung על התוצאות של מחקר משותף שערכה עם החוקרים המובילים של IDG על העמדות של מנהלי מיחשוב וצרכנים פרטיים ביחס למדיניות של ‘bring-your-own-device (BYOD)’ (שימוש במכשירים הנמצאים בבעלות העובדים) במקום העבודה. מהתוצאות עולה כי רוב מכריע מקרב מנהלי המיחשוב מאמין כי תוכניות של BYOD יהפכו בשנתיים הקרובות לסטנדרט עסקי, וכי הצרכנים צופים שהמכשיר הנייד יהיה אמצעי המיחשוב העיקרי שלהם תוך חמש שנים.

מתוך הבנה שההצלחה של תוכניות BYOD תלויה בכך שספקי החומרה והתוכנה יתנו מענה לחששות של מנהלי המיחשוב בכל הקשור לאבטחה, השיקה Samsung את תוכנית Samsung For Enterprise (SaFE), אשר כוללת תקני אבטחה שיסייעו לחברות למצוא מכשירים ניידים שהשימוש בהם בטוח. מכשירי SaFE מעניקים יתרונות עסקיים מיידיים דוגמת תפקודי מידע מתקדמים ואימות זהות שמבוסס על המכשיר.

תוכנית SaFE מייצגת את המחויבות של Samsung לשוק של B2B (עסק לעסק). התוכנית כוללת מערך מקיף של תקני אבטחה, יישומים, הצפנה במכשיר עצמו, רשתות VPN ופתרונות לניהול של מכשירים ניידים. באמצעות הפיתוח של תוכנית SaFE מפשטת Samsung את הניהול של מכשירים ניידים ומסירה חששות הנובעים מהבדלי הגרסאות של פלטפורמת Android.

הערות לעורכים:

השנה ישודרו סרטוני 'Samsung Tomorrow TV CES 2013 Specials' מדי יום. סרטוני וידאו אלה מציעים סיורים מפורטים בתצוגה של Samsung Electronics, כיסוי של אירועים חשובים בדוכן, ראיונות עם אנשי Samsung ושיחות עם דמויות משפיעות מתחומי הטכנולוגיה והמדיה החברתית. השידורים ייערכו בשעה 12 בצהריים לפי שעון החוף של האוקיינוס השקט, מ-8 בינואר ועד 11 בינואר, ישירות מאולפן SMART של Samsung, הנמצא סמוך לדוכן של Samsung Electronics. במהלך התערוכה ייפתח גם טרקלין SMART של Samsung אשר מציע מקומות ישיבה וגישה חופשית לרשת Wi-Fi, בלעדית לעורכים מתחומי המיחשוב והטכנולוגיה, עורכי בלוגים ודמויות משפיעות.

Samsung תציג בתערוכת CES את AllShare - טכנולוגיה לשיתוף בין מכשירים שונים - בסרט קצר שיוצג על צגים בבמה חדשנית. הבכורה העולמית תיערך בשידור חי בשעה 2 אחר הצהריים ב-9 בינואר, בדוכן של Samsung, והסרט ישודר גם באתר האינטרנט שבכתובת weallshare.samsung.com.

חידוש נוסף השנה: Samsung יצרה יישום נייד שמעניק גישה למידע ממסיבות עיתונאים, דוגמת תיקי עיתונות, תמונות של מוצרים שהוצגו, פרטים על התצוגה ופרטי קשר. את היישום אפשר להוריד בחיפוש אחר ‘Samsung CES’ בחנויות היישומים הגדולות.

פרטים מלאים, סרטוני וידאו ותמונות של מוצרים אפשר למצוא במיקרו-אתר של Samsung, בכתובת: http://www.samsungces.com/. מסיבת העיתונאים תשודר בשידור חי בכתובת: www.global.samsungtomorrow.com.

אתם מוזמנים לבקר בדוכן של Samsung כדי לחוות את טכנולוגיית העתיד באופן בלתי אמצעי. המוצרים של Samsung יוצגו בין התאריכים 8 בינואר ועד 11 בינואר, בדוכן מס. 12004, באולם המרכזי (Central Hall) של מרכז הכנסים בלאס וגאס (Las Vegas Convention Center).

אודות חברת Samsung Electronics

חברתSamsung Electronics  היא מובילה עולמית באלקטרוניקה בידורית וברכיבי הליבה הנלווים אליהם. באמצעות חדשנות ומחקר שאינם יודעים מנוח אנו מחוללים מהפכה בעולמות של טלוויזיות, טלפונים חכמים, מחשבים אישיים, מדפסות, מצלמות, מכשירי חשמל ביתיים, ציוד רפואי, מוליכים למחצה ופתרונות LED. אנו מעסיקים 227,000 בני אדם ב-75 מדינות והיקף המכירות השנתי שלנו עולה על 143 מיליארד דולרים של ארצות הברית. היעד שלנו הוא לפתוח אפשרויות חדשות לאנשים בכל מקום. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.samsung.com.

המקור: חברת Samsung Electronics

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Samsung Electronics
קי-יונג נאם, +82-2-2255-8289
kiyung.nam@samsung.com