הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Tang Prize

קרן Tang Prize תכריז על הזוכים לשנה הראשונה

18/6/2014 12:20
טאייפה, טייוואן --(BUSINESS WIRE)-- הזוכים בפרסי הבכורה של קרן Tang Prize יוכרזו במסיבות עיתונאים שייערכו במהלך ארבעה ימים (ב-18 עד 21 ביוני) ב-Academia Sinica, המוסד האקדמי הגבוה ביותר בטייוואן. הנשיא הנוכחי של Academia Sinica - ד"ר צ'י-הואי וונג, הנשיא הקודם של Academia Sinica - ד"ר יואן צה לי, חתן פרס נובל, ומייסד הקרן ד"ר סמואל יין ישתתפו כולם באירועים.

קרן Tang Prize, שנוסדה בדצמבר 2012 על ידי יו"ר Ruentex Group מטייוואן ד"ר סמואל יין, מעניקה פרסים כהוקרה על הישגים יוצאי דופן, מעל לכל לאום, שיוך אתני או השקפה פוליטית, בארבע קטגוריות:  פיתוח בר-קיימא, מדעי הביו-פרמצבטיקה, חקר סין ושלטון החוק. בסך הכול, נועד הפרס לעודד גישה הוליסטית ורב-תחומית, אשר משקפת את האתגרים שעמם מתמודדת האנושות בעולם המורכב של ימינו.

המועמדים לפרסים של קרן Tang Prize והזוכים נבחרים על ידי ועדת הבחירה של Academia Sinica, על סמך המקוריות של המועמדים, ההשפעה שלהם ותרומתם לכלל החברה. בכל קטגוריה מוענק פרס במזומן בשווי של 40 מיליון דולרים חדשים של טייוואן (כ-1.34 מיליון דולרים של ארה"ב). מלבד הסכום המוענק במזומן, מקבלים הזוכים גם מענק מחקר בגובה של עד 10 מיליון דולרים חדשים של טייוואן (כ-333,000 דולרים של ארה"ב). כפי שהסביר מנכ"ל הקרן ד"ר ג'ן-צ'ואן צ'רן בראיון שהעניק לא מכבר, מטרת המענק היא לעודד את הזוכים בפרס להמשיך בעבודת המחקר שלהם, ללמד ולחנך את הדור הבא של החוקרים והתלמידים, ולתרום להמשך ההתקדמות בתחומם.

המילה Tang בשמו של הפרס היא מחווה לשושלת הסינית הנושאת שם זה, והיא נועדה גם לציין את השגשוג התרבותי, המדיניות הליברלית והקידמה הטכנולוגית שאפיינו את אותה התקופה. בהנהגת השליטים משושלת Tang, החלו התרבויות ממזרח וממערב לקיים שיתוף פעולה חסר תקדים בתחומי המסחר, הממשל והתרבות, תוך גילוי סובלנות לתרבויות ודתות שונות ופתיחות לרעיונות חדשים. אלו המעלות שנועדה ההקמה של קרן Tang Prize לקדם.

הקרן היא הראשונה בטייוואן שמעניקה פרסים אקדמיים בינלאומיים, ובשנת 2014 היא מעניקה את פרסי הבכורה שלה. הזוכים בפרסים בכל אחת מארבע הקטגוריות יוכרזו בארבע מסיבות עיתונאים שיערכו ב-18 עד 21 ביוני, ואילו הטקס שבו יוענקו הפרסים ייערך שלושה חודשים לאחר מכן, ב-18 בספטמבר.

פרטים נוספים על קרן Tang Prize ועל האירועים הקרובים אפשר למצוא באתר הרשמי שבכתובת http://www.tang-prize.org/.

המקור: Tang Prize Foundation

לצפייה בהודעה בשפת המקור


 

 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Tang Prize Foundation
Yin Yin Hu, +886-2-8772-5188 ext. 202
ininhu@gmail.com