הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Oberthur

First Data ו-Oberthur Technologies חותמות על הסכם אסטרטגי ארוך-טווח לשותפות טכנולוגית ומסחרית

19/11/2013 10:00
אטלנטה, ג'ורגי'ה וקולומב, צרפת—(BUSINESS WIRE)—חברת פירסט דאטה (First Data Corporation) ואוברטור טכנולוגיות (Oberthur Technologies) הודיעו היום על השקת שותפות אסטרטגית לניהול וקידום EMV (Europay Mastercard Visa) בארצות הברית. פירסט דאטה היא חברה מובילה בזירה העולמית לעיבודי תשלומים אלקטרוניים. אוברטור טכנולוגיות היא אחת מהספקיות הגדולות בעולם לפתרונות זיהוי, אבטחה ושירותים המבוססים על טכנולוגיות כרטיס חכם.

 

השותפות תמנף את מומחיות חברת אוברטור טכנולוגיות בתחום הכרטיסים החכמים ומערכת ה-CPS (Common Personalization System ), כמו גם את יכולות ההתאמה האישית בכרטיסים של שתי החברות, לכדי יצירת פתרונות EMV אמינים, מקיפים ומאובטחים. כחלק מהשותפות הפכה אוברטור טכנולוגיות לספקית המועדפת על פירסט דאטה לכרטיסי EMV חכמים.

 

"עם הסכם זה מבססת פירסט דאטה את מעמדה כמובילת שוק, כשבאמתחתה שירות מצוין המספק למנפיקי הכרטיסים גמישות, בטיחות ושליטה", אמר פרנק ביזיניאנו, מנכ"ל פירסט דאטה. "טכנולוגיית ה-EMV והשבבים של אוברטור טכנולוגיות, הנמצאת בחזית התעשייה, מחזקת ומקדמת את יכולת ההיצע שלנו. השותפות משקפת את נחישותה של פירסט דאטה להוביל את התעשייה לקראת מעבר ה-EMV לארצות הברית ולספק ללקוחותיה שירות ברמה עולמית".

 

"הסכם זה ממצב את עמדתנו כמובילים בשוק ה-EMV האמריקאי", אמר דידייה לאמוש, מנכ"ל אוברטור טכנולוגיות. "נוכחותה וקשריה של פירסט דאטה בשוק האמריקאי הופכים אותה לשותפה נהדרת עבור אוברטור טכנולוגיות להבאת שירותי ה-EMV למנפיקי הכרטיסים בארצות הברית. יתרה מכך, בחירתה של חברת עיבודי התשלומים האלקטרוניים המובילה בטכנולוגיה שלנו, ושותפות בקנה מידה מסוג זה, הם הוכחה נוספת לאופן בו אוברטור טכנולוגיות ממצבת עצמה על מנת להחיש את התפתחותה ולהגיב להזדמנויות שוק חדשות".

 

פירסט דאטה מעבדת תשלומי EMV כבר יותר מעשור, כאשר ב-1999 הפכה לחברה מאושרת עולמית לעיבודי תשלומי EMV. מאז החל השימוש ב-EMV בארצות הברית, השלימה פירסט דאטה בהצלחה מספר התאמות מיוחדות לתיקי המוצרים של מנפיקי כרטיסי-שבב EMV בארצות הברית. החברה אף הודיעה לאחרונה כי השלימה בדיקת צרכי מאסטר קארד לעיבוד פעולות EMV במסופים בנקאיים.

 

במהלך עשר השנים האחרונות השקיעה אוברטור טכנולוגיות ללא הרף בארצות הברית, כאשר במהלכן הקימה שני מרכזי התאמה וכן מרכז ייצור כהכנה לכניסת EMV. מאמץ זה צבר תאוצה ב-2013 עם השקעות משמעותיות בייצור ומשאבי התאמה.

אוברטור טכנולוגיות מספקת כיום לפירסט דאטה מיקור חוץ מלא של שירותי התאמה בבריטניה.

 

אודות אוברטור (Oberthur Technologies)

אוברטור טכנולוגיות היא חברה מובילה בזירה העולמית בתחום טכנולוגיות אבטחה: פיתוח מערכות, פתרונות ושירותים לכרטיסים חכמים (כרטיסי תשלום, כרטיסי SIM, כרטיסי גישה, NFC ועוד) ולמסמכי זהות מאובטחים, רגילים או אלקטרוניים (תעודת זהות, דרכון, תעודת ביטוח רפואי). אוברטור טכנולוגיות, שנוסדה ב-1984, מעסיקה מעל 6,000 עובדים. הודות ל-50 משרדי מכירות הפזורים בין חמש יבשות, משרתת הרשת הבינלאומית של אוברטור טכנולוגיות לקוחות ב-140 ארצות. למידע נוסף: www.oberthur.com

 

אודות פירסט דאטה (First Data)

ברחבי העולם, בכל יום ובכל רגע, מעבדת חברת פירסט דאטה תשלומים אלקטרוניים באופן מאובטח, מהיר וקל לתפעול עבור סוחרים, מוסדות פיננסיים ולקוחותיהם. פירסט דאטה ממנפת את תיק המוצרים הרחב שלה ואת מומחיותה לטובת הגדלת הכנסות ורווחי לקוחותיה. בין אם אופן התשלום הנבחר הוא בכרטיס חיוב מיידי (Debit) או בכרטיס אשראי, שובר מתנה, המחאה או טלפון סלולרי, תשלום מקוון או בקופה- פירסט דאטה מנצלת כל הזדמנות כדי ללכת אל מעבר לעסקה שבוצעה. מידע נוסף על החברה ניתן למצוא ב-FirstData.com וכן ב-Twitter, LinkedIn, Facebook, YouTube.

 

 

המקור: Oberthur Technologies

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי עיתונות:
Oberthur Technologies
Audrey Besnardeau, Tel: +33 1 78 14 76 75
a.besnardeau@oberthur.com
או
FTI Consulting Strategic Communications
Yannick Duvergé, Tel: +33 1 47 03 68 65 / +33 6 74 91 48 05
yannick.duverge@fticonsulting.com
או
Kim Graber, 303-967-5172
First Data
kimberly.graber@firstdata.com