הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Fairfax County

אסטרטגיות התרחבות לשוק האמריקאי הוצגו בפני חברות ישראליות מתחומי הביטחון וביטחון הפנים

הזדמנויות באזור מחוז פיירפקס/וושינגטון עומדות במרכז האירוע המתקיים מטעם ארגון Israel-US Alliance

17/3/2010 01:30
תל אביב, ישראל—(BUSINESS WIRE)—למעלה מ-80 מנהלים ישראלים נכחו בפורום שהתקיים היום ונועד לסייע לחברות ישראליות מתחום הביטחון וביטחון הפנים המעוניינות להיכנס לשוק האמריקאי, ובפרט באזור וושינגטון הבירה. הרשות לפיתוח כלכלי של מחוז פיירפקס (מדינת וירג'יניה; FCEDA, www.fairfaxcountyeda.org) ומשרד השיווק שמפעילה הרשות בתל אביב, הפיקו את האירוע בשיתוף משרד עורכי הדין Nixon Peabody LLP, לשכת המסחר ישראל-ארה"ב והמכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי.
הפורום "Israel-US Alliance: הזדמנויות עסקיות בתחום הביטחון וביטחון הפנים" הציג אסטרטגיות וטקטיקות חשובות לחברות ישראליות המעוניינות להיכנס לשוק האמריקאי. האירוע כלל:
• הרצאה מפי האלוף (במיל') איתן בן-אליהו, מפקד חיל האוויר לשעבר.
• פאנל עם נציגים מחברות ישראליות הפועלות במחוז פיירפקס: NICE Systems, Camero, RaySat, ו-GreenVision Systems.
• הצגת מקרה בוחן לכניסה מוצלחת לשוק האמריקאי באמצעות רכישת חברה - עסקת אלביט מערכות.
• מצגת של משרד עורכי הדין Nixon Peabody בה נבחנו אסטרטגיות לחברות המעוניינות ביצירת שותפויות בתעשיית הביטחון האמריקאית ובאיתור הזדמנויות בפרויקטים שנוצרו במסגרת תוכנית התמריצים של הממשל בארה"ב.
GreenVision Systems, חברה ישראלית המפתחת, מייצרת ומשווקת תוכנות וציוד הדמיה מתקדמים, הודיעה כי פתחה לאחרונה את משרדה הראשי בארה"ב במחוז פיירפקס.
"חברת GreenVision Systems זיהתה את מחוז פיירפקס כמיקום אסטרטגי לניהול פעילותה בארה"ב, וכמיקום המאפשר הזדמנויות עסקיות יוצאות מן הכלל," מסר דני משה, מנכ"ל GVS. "עם מיקוד על לקוחות ממשלתיים ועסקיים, חברת GVS מעריכה את מעורבותן הפעילה של הרשויות בפיירפקס במשיכת חברות ישראליות. העובדה שחברות מרכזיות מרשימת Fortune 500 יושבות אף הן במחוז פיירפקס מהווה יתרון אדיר. אנו מצפים לספק את שירותינו המתקדמים לשוק האמריקאי, החל במחוז פיירפקס."
"אנו שמחים שמנהלים רבים כל כך בישראל יכלו להגיע לאירוע ולקבל מידע חשוב על כניסה לשוק האמריקאי, ובפרט לענפי הביטחון וביטחון הפנים," ציין ד"ר ג'רלד ל. גורדון, נשיא ומנכ"ל ה-FCEDA. "מחוז פיירפקס היה, ואף ימשיך להיות, מיקום חכם לחברות אלה, ומשרדנו בתל אביב עומד לרשותה של כל חברה ישראלית הבוחנת הזדמנויות להתרחבות."
למעלה מ-350 חברות זרות, כולל כ-20 חברות ישראליות, פעילות כבר היום במחוז פיירפקס, שהינו המנוע הכלכלי של אזור וושינגטון. מנהל המשרד של מחוז פיירפקס בתל אביב הוא יאיר אפרתי, וניתן להשיגו בטלפון מספר +972 3 516 7878, שלוחה 188, ובדוא"ל FairfaxIsrael@fceda.org. למידע נוסף על פעילות השיווק של ה-FCEDA בישראל, היכנסו לאתר www.fairfaxcountyeda.org/worldwideoffices/tel-aviv-office/.
צפו בהודעה זו לעיתונות באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100315006206/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
רן וייכמן, עדן יחסי ציבור
ran@edenpr.co.il
טלפון +1 972-77-2066611
נייד +1 972-52-8306593