הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

חברת Hurricane Electric מזהירה כי המלאי של כתובות האינטרנט בפרוטוקול IPv4 עתיד לאזול תוך פחות משנה

רשת IPv6 הגדולה בעולם ערוכה לסייע למפעילי הרשת ומנהלי המיחשוב הראשיים, תוך תגבור תוכנית ההסמכות בפרוטוקול IPv6

15/7/2010 01:10
פרמונט, קליפורניה--(BUSINESS WIRE)-- חברת Hurricane Electric, הספקית הגדולה בעולם של שדרת אינטרנט ואירוח בשיטת Co-Location בפרוטוקול IPv6, הזהירה היום כי בעוד שנה אחת בלבד יאזל כל מלאי הכתובות בפרוטוקול IPv4 בעולם.
תוכנת Exhaustion counter של Hurricane Electric, אשר מוצעת במתכונת של יישום למכשירי iPhone או Android או במתכונת של יישומון אינטרנט (Web widget), ואשר זכתה לכינוי “ByeBye v4”, מונה את הימים שנותרו עד שיאזל כל מלאי הכתובות בפרוטוקול IPv4 - ומראה כעת כי נותרו עוד פחות מ-365 ימים.
כדי לסייע לחברות לעבור מפרוטוקול IPv4 לפרוטוקול IPv6, התגייסה חברת Hurricane Electric לערוך בסתיו ובחורף הקרובים סמינרים שיעסקו בפרוטוקול IPv6. בשבועות הקרובים תפרסם Hurricane Electric את תוכנית הסמינרים ופרטים נוספים. כן הבטיחה Hurricane Electric לתגבר את תוכנית ההסמכות בפרוטוקול IPv6 - אשר מוצעת בחינם (free IPv6 certification program) ובמסגרתה הוסמכו עד כה למעלה מ-15,000 משתמשים בפרוטוקול IPv6.
"מנהלי מיחשוב ראשיים ומנהלי רשתות שדוחים את המעבר לפרוטוקול IPv6 עושים זאת על אחריותם שלהם בלבד" אמר מרטין לוי, מנהל לאסטרטגיית IPv6 בחברת Hurricane Electric. "אנו מקווים שעתה, כשנותרה עוד שנה אחת בלבד, יתייחסו בקהיליית הרשת בתשומת לב רבה יותר לסוגיה הבוערת. כאחת מספקיות האינטרנט הבודדות שפועלות בצורה טבעית בפרוטוקול IPv6, אנו ערוכים להקל על המעבר ככל האפשר".
מרבית התעבורה מתנהלת כיום ברשת האינטרנט בפרוטוקול IPv4, אך מרחב הכתובות של פרוטוקול IPv4 הוא בן 32 סיביות ובקרוב יאזלו הכתובות שניתן להקצות למכשירים המחוברים לאינטרנט בפרוטוקול זה, שמספרם גדל במהירות. על מנת למנוע את ההתרוקנות הצפויה של מלאי הכתובות חייבים להסב את המערכות מפרוטוקול IPv4 לפרוטוקול IPv6, אשר מציע מרחב כתובות גדול בהרבה. מלבד היכולת להקצות כתובות נפרדות בניתוב עולמי לכל המכשירים המחוברים לאינטרנט, מעניק פרוטוקול IPv6 אבטחה טובה יותר ברמת הרשת ומסייע לפשט משימות מסוימות שקשורות לתצורת הרשת.
חברת Hurricane Electric יישמה לראשונה את פרוטוקול IPv6 בשדרה העולמית כבר בשנת 2001. זו אחת משדרות האינטרנט הבודדות בעולם שפועלות בצורה טבעית בפרוטוקול IPv6, ללא צורך בתיעול פנימי על מנת לספק תקשורת בפרוטוקול IPv6. פרוטוקול IPv6 מוצע כשירות ליבה וכל לקוח מקבל תקשורת בפרוטוקול IPv6, לצד תקשורת קלאסית בפרוטוקול IPv4.
בחודש נובמבר האחרון הודיעה חברת Hurricane Electric כי היקף הרשת בפרוטוקול IPv6 הוכפל תוך משנה ומנה (אז) למעלה מ-600 שדרות מסונפות בפרוטוקול IPv6. כיום עולה מספרן על 850.
אודות חברתHurricane Electric 
חברת Hurricane Electric היא אחת הספקיות המובילות בעולם של שדרת אינטרנט ואירוח בשיטת Co-Location. חברת Hurricane Electric מפעילה רשת עולמית משלה בפרוטוקול IPv4 ובפרוטוקול IPv6, ובבעלותה כמה מרכזי נתונים בפרמונט, קליפורניה, שבהם פועלים מספר קישוריN-by-10 Gbps  בצפון אמריקה, אירופה ואסיה. חברת Hurricane Electric, שהוקמה על ידי מייק לבר, בחניית הבית, בשנת 1994, מפעילה כיום את שדרת האינטרנט הגדולה בעולם בפרוטוקול IPv6 (לפי מספר הרשתות המחוברות).
מידע נוסף על חברת Hurricane Electric אפשר למצוא בכתובת http://www.he.net.
המקור: חברת Hurricane Electric
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Milldam Public Affairs LLC
אדם ווייטקונס, 978-369-0406 (מענה קולי במשרד)
978-828-8304 (נייד)
awaitkunas@milldampa.com