הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Electro Scan

חברת Electro Scan מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם App Orchid

החברה וותיקת תעשיית המים רואה עתיד מזהיר בשימוש ב-"אינטרנט של הדברים" כפתרון מבוסס קוגניטיבית לשם חיבור מערכות לתכנון משאבי ארגון של החברה עם מאגרי מידע מדויקים להערכת מצב הנכסים

8/6/2015 03:00
סקרמנטו, קליפורניה - Electro Scan Inc,  ספקית מובילה של מכשור לאיתור דליפות ויישומי ענן עבור תעשיות צינורות למים, ביוב וגז, הודיעה היום על שיתוף פעולה אסטרטגי עם App Orchid Inc., יצרנית של פתרונות מתקדמים מבוססים קוגניטיבית אשר קולטים, מכיילים ומפיצים את החוכמה הקולקטיבית של כוח העבודה בחברות, אשר יכול להיות מוצג ביישומים ניתנים להתאמה, אינטואיטיביים ומשחקיים.

באותו האופן בו גוגל התפתחה ממנוע חיפוש של מילות מפתח למנוע חיפוש המאפשר למשתמשים לשאול שאלות פשוטות אך רבות עוצמה, כך App Orchid מאפשרת למשתמשים ברחבי חברה עסקית לשאול שאלות ולקבל תשובות אודות פעולות החברה ונכסים קריטיים.

שותפותה של Electro Scan עם App Orchid הוכרזה במקביל עם קיום הכנס והתערוכה השנתית AWWA, "מאחדים את עולם המים", ועם השקתם של הדור הבא של כלים בעלי וולטג' נמוך לגילוי דליפות מים ויישום הענן CriticalH2O של Electro Scan.

שיתוף הפעולה משלב בין ספקית הדור הבא של פתרונות לאיתור דליפות בצינורות מים, ביוב וגז, עם המפתחת של המערכת המובילה לניהול בינה ארגונית, שביכולתה למזג אנשים, נכסים פיזיים ותהליכים ליצירת אונתולוגיה מיוחדת לארגון של "גושי חוכמה" היוצרים את האינטרנט של הדברים (IoT).

שירותי מים רבים ממשיכים לחוות הפסדי מים של כ-20%-30% בשל דליפות בתשתית, בזמן ששירותי ביוב עשויים לחוות עליה של 20%-30% לזרימת הביוב בזמן אירועי מזג אוויר רטוב שיכולים לגרום לגלישה, הצפה וחסימות בביוב. כתגובה, Electro Scan  ו-App Orchid יכולות ליצור אסטרטגיות חדשניות לניתוח כמות נתונים גדולה יחד עם תקשורת חברתית כדי לספק תובנה עמוקה לגבי מצב העסקים הנוכחי של השירות.

"ידע תאגידי אינו מוגבל יותר למאגרי הידע של התאגיד" אמר צ'אק הנסן, יזם בתעשיית המים ויו"ר Electro Scan Inc.. "הניסיון שלי עם למעלה מאלף סוכנויות מים וביוב מראה כי 80% מהידע לכוד במוחם של אנשים – לעיתים כתוב ביומני תחזוקה, מיילים, שיחות שירות לקוחות, בדיקות שדה, מצגות, רשתות תקשורת חברתית, ומקורות שבויים אחרים."

"זיהויים של משאבים קריטיים אינו יכול להמשיך להסתמך על מודלים נוקשים ומותאמים באופן מוגזם לניתוח מידע", הסביר קרישנה קומאר, מנכ"ל ומייסד של App Orchid Inc.. "יש לשלב ידע שבטי שורשי במערכות מסורתיות ומערכות לתכנון משאבי ארגון תוך שימוש בכלי עזר מתקדמים למחקר כדי להעריך ולטפל במשאבים עסקיים קריטיים. חוזקת מודלים ל-Big Data והניתוח שלהם תשתווה למקור הנתונים החלש שלהם. מסיבה זו מומחים לנושא כמו צ'אק הנסן, וכלי אבחון מדויקים יותר, כמו Electro Scan, מהווים חלק בלתי נפרד מערים חכמות".

לפני הקמת Electro Scan, צ'אק הנסן היה המייסד, יו"ר ומנכ"ל של חברת Hansen Information Technologies, ספק מוביל לפתרונות ניהול נכסים לשירותי מים וביוב, אשר נרכש בשנת 2007 על ידי Infor Global.

לפני הקמת App Orchid, קרישנה קומאר היה המייסד, מנכ"ל ומנהל טכנולוגיות ראשי של חברת Space-Time Insight ספק מוביל של יישומי מודיעין גאו-מרחביים מצביים. המיזם הנוכחי שלו, App Orchid, צובר תאוצה. בכנס Sapphire השנתי האחרון של SAP, App Orchid  נבחרה כזוכה בפרס החדשנות"SAP HANA"  לשנת 2015.

אודות Electro Scan

Electro Scan מפתחת מכשור לגילוי דליפות ויישומי ענן אשר באופן אוטומטי מאתרים, מודדים ומדווחים על פגמים בזרימה בצינורות ביוב, מים וגז, פגמים אשר לרוב לא מתגלים בשיטות אקוסטיות או חזותיות.

מקור: Electro Scan Inc

לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150608005393/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Electro Scan Inc.
Carissa Boudwin, +1 916-779-0660
info@electroscan.com
or
Electro Scan (UK) Limited
+44 20 7692 8729
or
Elektro Scan GmbH
+49 69 6655 4132
or
Electro Scan Australia Pty Ltd
+61 3 8609 1246