הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
AFL

אדוארדס מצטרף לחברת AFL כנשיא EMEA

28/9/2014 11:50
ספרטנבורג, דרום קרוליינה—(BUSINESS WIRE)-- חברת AFL, ספקית עולמית של מוצרי סיבים אופטיים, הודיעה כי פיל אדוארדס, מצטרף ל-AFL כנשיא EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה). אדוארדס יהיה אחראי להובלת האסטרטגיה והפעילות העסקית של AFL באזור ה-EMEA ולבניית התשתית הנחוצה לתמיכה בצמיחתה של AFL.

"AFL מזהה הזדמנות אדירה לבנות את עסקיה באזור ה-EMEA. הצטרפותו של פיל לצוות היא הצטרפותו של מנהיג שהוכיח את עצמו, והדבר יאפשר לנו למצות את מלוא היתרונות שבהזדמנויות השוק. הרקע והניסיון שלו בתעשיית הטלקום מרשימים מאד ואני שמח על הצטרפותו של פיל לצוות המנהלים שלנו", אמר ג'ודי גלגר, נשיא ומנכ"ל חברת AFL.

אדוארדס שימש כנשיא קבוצת Draka Communications ב- Draka Holding N.V.קודם מיזוגה עם קבוצת Prysmian בשנת 2011, אז מונה לסמנכ"ל תעשיות טלקום ב- Prysmian S.p.A.

"עם מערך המוצרים המגוון של AFL, ניסיונם המוכח בסיבים אופטיים והישגים עקביים בצמיחה רווחית, אני יודע ש-AFL נמצאת בעמדה טובה למימוש מקסימלי של נוכחותה ב-EMEA. אני נרגש להצטרף לצוות AFL ומצפה להביא פתרונות יחודיים ללקוחות באזורנו", הוסיף פיל אדוארדס, נשיא EMEA ב-AFL.

אדוארדס הוא בוגר אוניברסיטת סוונסי באנגליה שם למד לימודי תואר ראשון במתמטיקה ובפיזיקה.

למידע נוסף על אודות AFL, מוצריה ושירותיה, אנא בקרו באתר www.AFLglobal.com.

אודות חברת AFL

חברת AFL מספקת מוצרים ושירותים מובילים לשוק ייצור החשמל, הפס הרחב, הטלקומוניקציה, לשווקי OEM ולארגונים גדולים, וכן לשווקים מתפתחים בתחומי הנפט והגז, הכרייה, הגרעין, התעופה, האנרגיה המתחדשת והתחבורה. מערך המוצרים המגוון של החברה כולל כבלים בטכנולוגיית סיבים אופטיים, אביזרים לתמסורת ותחנות משנה, ציוד לתשתיות תקשורת חיצוניות, מחברים וכבלרי היתוך אופטי, ציוד בדיקה והדרכה. למערך השירותים של AFL עמדות שוק מובילות בקרב חברות התקשורת הגדולות ושירותיה תומכים ב- EF&I, במרכזי תקשורת, בארונות תקשורת, תשתיות כבילה אופטית ובאזורים אלחוטיים.

חברת AFL, שהוקמה בשנת 1984, גאה לספק מיומנות הנדסית, מוצרים מן המעלה הראשונה  ושירותים אמינים שמסייעים ללקוחות לשפר את התשתיות החיוניות ואת תשתיות החשמל שלהם. AFL פועלת בארצות הברית, מקסיקו, קנדה, אירופה, אסיה ואזור האוקיינוס השקט. המשרדים הראשיים של החברה שוכנים בספרטנבורג, דרום קרולינה, והיא חברה בת בבעלות מלאה של חברת Fujikura מיפאן. למידע נוסף בקרו באתר החברה  www.AFLglobal.com.

גלריית תמונות ומולטימדיה זמינה ב:

 http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50949160&lang=en

המקור: AFL

גלריית תמונות ומולטימדיה

תמונה

פיל אדוארדס, נשיא EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), AFL. (תמונה: Business Wire)

לוגו AFL

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140924005860/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
AFL
Corie Culp, 864-433-5409
Public Relations Manager
Corie.Culp@AFLglobal.com