הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
עמותת יד עזר לחבר

הנדון: הודעה לתקשורת על טקס יום השואה הבינלאומי

ביום שישי, 27.1.2012, ג' בשבט, בשעה 11:00 יתקיים טקס יום השואה הבינלאומי בעמותת "יד עזר לחבר".

23/1/2012 12:20
הטקס יתקיים למען 6 מיליון הנספים בשואה, כמו כן הרב הראשי לחיפה, הרב שאר ישוב, יאמר קדיש לזכרם של הנספים בשואה. את לפיד האנדרטה ידליקו ניצולי שואה שחיים בבית החם לניצולי שואה בחיפה.
בתוכנית:
בטקס תפתח "קריית חסד" למען ניצולי השואה. הנחת אבן פינה להקמת "מוזיאון יד לניצול". חשיפת אנדרטת "יד לניצול" שהוקמה לזכרם של 6 מיליון הנספים בשואה.
בין המשתתפים:
שר המדע – פרופ' דניאל הרשקוביץ, סגן ראש העיר חיפה - מר עודד דוניץ, כבוד הרב שאר ישוב – הרב הראשי לחיפה, השר מר יוסי פלד, מר רפי איתן - האיש שלכד את אייכמן, סגנית השר לענייני גמלאים – הגב' דר' לאה נס, במעמד חברי כנסת נוספים, נציגות דיפלומטית של שגרירים בארץ ואנשי ציבור.
כמו כן בטקס ישתתפו כ-2,500 ניצולי שואה.

על עמותת יד עזר לחבר
עמותת יד עזר לחבר קיימת 11 שנים, העמותה מטפלת במשפחות נזקקות, ילדים במצוקה ובעיקר בניצולי שואה שחיים מתחת לקו העוני.
העמותה הקימה קריית חסד עם ארבעה בתים חמים לניצולי שואה שחיים מתחת לקו העוני, בבתים החמים חיים מעל 120 ניצולי שואה. בבית החם קיים מרפאת שיניים, מרפאה פסיכיאטרית, מרפאה, מועדון לחוגים השונים ולהופעות תרבותיות, חדר אוכל ומטפלים אישיים.
בימים אלו העמותה הקימה אנדרטה לזכרם של 6 מיליון הנספים בשואה וצמוד לאנדרטה יוקם מוזיאון "יד לניצול".


תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
לפרטים נוספים ניתן ליצור עימי קשר טלפוני
שמעון סבג – 050-7533333
דייב לוי – 052-3000064