הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Amazon

אתרEndless.com מכריז על משלוחים לרחבי העולם

לקוחות מרחבי העולם יכולים לבחור כעת מבין אלפי דגמים של נעליים, תיקים, תכשיטים, שעונים ומוצרי מעצבים, לגברים, נשים וילדים, וליהנות ממשלוח בינלאומי חינם בהזמנות בסכום של 100 דולרים לפחות

13/7/2011 04:00
סיאטל --(BUSINESS WIRE)-- Endless.com, אתר הנעליים ואביזרי האופנה של חברת Amazon.com , הכריז היום על משלוח בינלאומי חינם בהזמנות בסכום של 100 דולרים לפחות ועל דמי משלוח של 10 דולרים בהזמנות בסכום נמוך מ-100 דולרים. לקוחות מיותר מ-50 מדינות - מבחריין, דרך יפאן ועד מדינות באירופה, יכולים לקנות כעת מתוך מבחר של אלפי דגמים של נעליים, תיקים, תכשיטים, שעונים ומוצרי מעצבים, לגברים, נשים וילדים.
אתר endless.com מציע חוויה מושלמת ויוקרתית, ומבחר ייחודי של מותגים. המבחר העשיר של המוצרים לגברים, נשים וילדים כולל מגוון רחב של מותגים ידועים, ובכלל זה, בין השאר, Camilla Skovgaard, Loeffler Randal, Steve Madden, Rebecca Minkoff, See by Chloe, Badgley Mischka, Gemma Redux, Fiona Paxton ו-Giuseppe Zanotti.
"אנו שמחים להציע משלוחים בינלאומיים בחינם ומקווים שלקוחותינו ברחבי העולם יאהבו את אתר endless.com כפי שאנו אוהבים אותו" אמרה שלי סלומון, מנהלת אתר endless.com. "משלוח בינלאומי חינם בהזמנות בסכום של 100 דולרים לפחות הוא רק השלב הראשון בשירות המעולה שאנו מציעים ללקוחותינו מתוך מחויבות לספק חוויית קנייה מושלמת, בכל מקום שבו מתגוררים הלקוחות".
בדומה ללקוחות מארה"ב, יכולים גם הלקוחות מרחבי העולם לרכוש נעליים מהקולקציה שהושקה לא מכבר - HK by Heidi Klum - מותג שמוצע כיום באופן בלעדי באתרים endless.com ו-Amazon.com. הקולקציה עוצבה על ידי היידי עצמה וכוללת נעליים בעיצוב מסוגנן, במראה מרהיב, קלאסי ואופנתי, ובמחיר סביר.
אתר endless.com מציע חוויית קנייה עשירה ותוססת, שמקילה על הרכישה בשלוש אפשרויות צפייה שונות, ובכלל זה וידאו וטכנולוגיית hover zoom של Endless. מלבד זאת, מציע אתר endless.com אפשרות לבחור לפי מחיר, עיצוב, מותג או צבע, בו זמנית או בנפרד. עם למעלה מ-100,000 דגמים של נעליים, תכשיטים, שעונים, תיקים, משקפי שמש ואבזרי אופנה נוספים, נענים הלקוחות ממבחר עצום של מוצרים.
לקוחות קיימים של Amazon.com יכולים להשתמש בשם המשתמש והסיסמה שברשותם כדי להיכנס לאתר endless.com ולהתחיל להזמין כבר היום.
סדרות המוצרים הזמינות והתעריפים עשויים להשתנות לפי הכתובת למשלוח של ההזמנה. פרטים נוספים על משלוחים בינלאומיים, ובכלל זה הערכות של זמני האספקה לכל מדינה, אפשר למצוא בכתובת http://www.endless.com/help/200680980.
אודות אתר endless.com:
endless.com, שהוקם והושק בדצמבר 2006 על ידי חברת Amazon.com, הוא אתר מלהיב לקנייה מקוונת של נעליים ואביזרי אופנה, עם מחירים אטרקטיביים, מבחר עשיר וחוויית קנייה מושלמת. Endless היא חנות ייחודית שמציעה ללקוחות אפשרות לבחור את המוצר המבוקש בקלות ובמהירות, לפי מחיר, עיצוב, מותג או צבע, בו זמנית או בנפרד. אתר endless.com מציע משלוחים בחינם - גם במקרה של החזרה, התחייבות של 100% להשוות למחיר הזול ביותר והחזרות עד 365 ימים.
הצהרות ביחס לעתיד
הודעה זו לעיתונות כוללת הצהרות ביחס לעתיד כמשמעותן ב- Section 27Aשל Securities Act of 1933 ו- Section 21Eשל Securities Exchange Act of 1934. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן משמעותי מהציפיות של ההנהלה. ההצהרות ביחס לעתיד כרוכיות בסיכונים וחוסר ודאות מסיבות רבות, ובהן סיכונים שקשורים לתחרות, ניהול הצמיחה, מוצרים חדשים, שירותים וטכנולוגיות, תנודות אפשריות בהוצאות התפעול, צמיחה והתרחבות ברחבי העולם, תוצאות של הליכים משפטיים ותביעות, מיטוב מרכז האספקה, השפעות עונתיות, הסכמים מסחריים, רכישות ועסקאות אסטרטגיות, שערים של מטבע זר, תקלות במערכת, חקיקה ומיסוי, תשלומים והונאות. פרטים נוספים על גורמים שעלולים להשפיע על התוצאות הכספיות של Amazon.comמופיעים בדוחות שמגישה Amazon.comלרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), ובכלל זה הדוח השנתי העדכני שהוגש ב- Form 10-Kומסמכים נלווים.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של חברת Amazon.com: 206-266-7180