הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
IPG Media Lab

מחקר על מעורבות בנייד העלה כי פרסום מבוסס רגעים מגביר את כוונת הרכישה

במחקר המבוסס על סקר של Kiip ו-IPG Media Lab, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לקידוד פנים וביומטריה, נמצא כי תמריצים מראים יעילות גבוהה יותר ממודעות באנר ביצירת מעורבות באפליקציות לנייד

18/6/2014 04:00
קאן, צרפת וסן פרנסיסקו--BUSINESS WIRE--  פירמת Kiip, בשיתוף עם חטיבת IPG Media Lab של זרוע IPG Mediabrands, פרסמו היום תוצאות של מחקר יעילות מקיף וראשון בענף על פרסום מבוסס רגעים (moments-based advertising). צ'אד סטולר, שותף מנהל בחטיבת IPG Media Lab, ובראיין וונג, מנכ"ל Kiip וממייסדי הפירמה, חשפו לראשונה את הממצאים העיקריים של המחקר בפסטיבל הקריאייטיב הבינלאומי של קאן (Cannes Lions International Festival of Creativity). מהממצאים עולה כי שימוש בתמריצים כמנגנון למעורבות ברגעי מפתח באפליקציות לנייד מניב רמות גבוהות יותר של כוונת רכישה והעדפת מותג בהשוואה למודעות באנר רגילות.

"מהנתונים שלנו עולה כי תמריצים מאפשרים למותגים להגיע לצרכנים ברגעים שבהם הרמות של שביעות הרצון, תשומת הלב והמעורבות הן הגבוהות ביותר. שימוש בתובנות שלנו לשיווק יעיל במדיה של המכשירים הניידים, יאפשר למותגים להגביר את רמות המעורבות בצורה חדשנית ומוכחת" אמר סטולר.

"הנתונים מדברים בעד עצמם – התמריצים מציעים פיתרון טוב יותר לשיווק בנייד מאשר מודעות באנר. המחקר מוכיח ש- Kiipיצרה אהבה מדידה למותג באמצעות שימוש בתמריצים בהקשר של התנהגות משתמש והגיעה ללקוחות ברגעי שיא של מעורבות ונכונות. זוהי ההוכחה הטובה ביותר עד כה ליעילות המודל שלנו לשיווק מבוסס רגעים, וכדאי לכל משווק שמסתמך על מודעות באנר לשקול מחדש את האסטרטגיה שלו לנייד" אמר וונג.

המחקר הסגור, שבמסגרתו נערך סקר שכלל 1,344 צרכנים תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר לקידוד פנים וביומטריה, הוערכו התגובות לאמצעי פרסום שונים בנייד וההשפעות שלהם על מדדי מותג ברגעי הישג – נקודות זמן מיוחדות באפליקציה שבהן צרכנים משיגים יעד. במחקר נמדדו:

-        רגשות ועצמת הרגש ברגעי הישג

-        נכונות הצרכנים לקבל תמריצים מול נכונותם לקבל מודעות

-        המודעות למותג

-        העדפת מותג ותפיסת המותג

-        כוונת רכישה

הדוגמאות לרגעי הישג כוללות, למשל, גריעת פריט מרשימת משימות, רישום של תוצאות אימון ביומן, הכנה של רשימת נגינה, הוספה של מתכון חדש לסימניות והשלמת שלב במשחק. את התמריצים למחקר סיפקו מותגים מענפי הבידור, מוצרי הצריכה והרכב.

תמריצים מגבירים את כוונת הרכישה

במחקר נמצא כי הסבירות שצרכנים בנייד ירכשו מוצר ממותג שמציע תמריצים ברגעים הנכונים גבוהה יותר מההשפעה של מודעות באנר על צרכנים.

1.     כוונת רכישה – תמריצים הניבו עלייה של 82 אחוזים בכוונת הרכישה, בעוד שמודעות באנר הניבו עלייה של 6 אחוזים בלבד. תמריצים מבוססי רגעים מגבירים את כוונת הרכישה ביעילות גבוהה פי 14.

2.     עליונות כוללת – בכל הקשור לכוונת הרכישה, תמריצים הניבו תוצאות טובות מאלו של מודעות הבאנר בצורה עקבית, ללא קשר לסוג האפליקציה (עבודה, משחקים) או הענף של המותג (מוצרי צריכה, רכב, בידור).

תמריצים משפיעים לחיוב על העדפת המותג

במחקר נמצא כי תמריצים מפגינים יעילות גבוהה יותר ממודעות באנר ביחס למדדי המותג השונים.

1.     תפיסת המותג – תמריצים הניבו תוצאות טובות יותר, בצורה עקבית, ממודעות באנר בקידום מאפייני המותג (דוגמת איכות המותג, הערכה למותג) בכל התרחישים שנבדקו. לדוגמה, תמריצים הגבירו את ההערכה למותג ב-14 אחוזים, בעוד שמודעות באנר הפחיתו את ההערכה למותג ב-7 אחוזים.

2.     זכירת המותג והעדפתו – למרות שמודעות הניבו זכירה גבוהה יותר של המותג בהשוואה לתמריצים, הרי שבמחקר נמצא כי בפועל הן פגעו במותג משום שהן הפחיתו את שיעור ההעדפה שלו ב-6 אחוזים; לעומת זאת, תמריצים של אותו מותג הגבירו את שיעור ההעדפה שלו ב-10 אחוזים.

את הדוח המלא ניתן למצוא בכתובת: http://labt.ag/1mSnwHt

אודות Kiip

פירמת Kiip (מבטאים כמו "קיפ") מגדירה מחדש את האופן שבו מותגים יוצרים קשר עם צרכנים באמצעות פלטפורמה של תמריצים מבוססי רגעים תוך התמקדות ב-"רגעי הישג" באפליקציות שבהן משתמשים מדי יום. הגישה החדשנית לשיווק בנייד יוצרת מעורבות משמעותית שמבוססת על רגשות חיוביים בין משתמשים, מפתחים ומפרסמים. בגיבוי של Hummer Winblad, Relay Ventures, True Ventures, Verizon Ventures, Digital Garage, IPG ועוד, גייסה החברה עד כה מימון בהיקף כולל של 15.4 מיליון דולרים.

אודות IPG Media Lab

חטיבת IPG Media Lab היא, במידה שווה, צוות חשיבה, מגרש ניסויים בתנאי אמת וגוף שמסייע לחולל שינויים. אנו מספקים לסוכנויות ולמפעילי מדיה יכולת לרתום הזדמנויות מתפתחות בעולם התקשורת ומציעים מומחיות, משאבים ושירותי ייעוץ בהתאמה אישית שמניבים תוצאות מדידות, ומסייעים ללמוד ולגבש אסטרטגיה. חטיבת IPG Media Lab היא חלק מזרוע IPG Mediabrands לחדשנות והשקעות במדיה של פירמת IPG. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.ipglab.com. עקבו אחרינו לפי @ipglab.

לגלריית תמונות


המקור: IPG Mediabrands

להורדת קבצים



לצפייה בהודעה בשפת המקור
http://www.businesswire.com/news/home/20140616006205/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Kiip Public Relations
Katy Kenealy, 801-828-6056
katy@methodcommunications.com
or
IPG Mediabrands/IPG Media Lab
Rachael Wolfson, 212-883-4749
Rachael.wolfson@mbww.com
Daniel Friedman, 212-883-4780
Daniel.friedman@mbww.com