הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Yardi Systems

חברת H&H פיתוח והשקעות בחרה ב- Yardi Voyager 7Sכפלטפורמת ניהול הנכסים שלה באיחוד האמירויות הערביות

25/5/2015 11:50
דובאי, איחוד האמירויות הערביות— H&H פיתוח והשקעות – חברת נדל"ן המספקת שירותים רבים ומגוונים – מאמצת את Yardi Voyager® 7S, פלטפורמת שירות שהיא תוכנה מותאמת מובייל ועצמאית משירותי דפדפן, כפלטפורמת ניהול הנכסים החדשה שלה.

H&H גם מאמצת את ה-Yardi Commercial Leasing Pad™, מוצר מותאם מובייל ואוטומטי לחלוטין המקצר פרקי זמן של מחזורי השכרה על ידי שילוב מגע וניהול לקוחות פוטנציאלים יחד עם ניתוח מצב הפורטפוליו.

"במסגרת המאמץ המתמשך שלנו לספק בצורה הטובה ביותר את צרכי הלקוחות שלנו ולשפר את השירותים שאנו מספקים, החלטנו להוסיף לפעילות העסקית שלנו את הפלטפורמה החדשה של Yardi, Voyager 7S. Voyager 7S יאפשר ביצוע מהיר ויעיל יותר של אסטרטגיות ניהול הנכסים, יעזור לשפר את ניתוח הנתונים ואת תהליך קבלת ההחלטות ויספק שקיפות מרבית לעסק שלנו. Voyager 7S גם ייתן לנו את הפלטפורמה המשולבת לה אנו זקוקים למען ניהול יעיל של נכסי המגורים, המסחר, הקמעונאות וארגוני בעלי הבתים שלנו," אמר מר מילטוס בוסיניס, מנכ"ל H&H השקעות ופיתוח.

"חברת Yardi שמחה לקבל פניה של H&H השקעות ופיתוח כלקוחה החדשה ביותר שלנו במזרח התיכון שתממש את היתרונות הטמונים בפלטפורמת ליבה בעלת מדרגיות המתאימה עצמה לצמיחת תיק ההשקעות ומשתלבת בקלות עם פתרונות מוצר נוספים כאשר צרכי העסק משתנים," אמר ניל ג'מסמר, סגן נשיא בינלאומי בחברת Yardi.

אודות H&H פיתוח והשקעות

H&H פיתוח והשקעות היא חברה היושבת בדובאי, איחוד האמירויות הערביות, ומציעה ללקוחותיה פתרונות נדל"ן משולבים ומוכנים לשימוש החל מניהול פיתוח של פרויקטים טכניים גדולים ועד לשירותי ניהול נכסים מלאים, רכש של ריהוט, תאורה וציוד (FFE) ועיצוב פנים. H&H ניגשת לכל פרויקט עם אינטואיציה ועם תפיסות אוונגרדיות המתרחקות מהממוצע ומאתגרות את הרגיל כדי לייצר השפעה חיובית ולשקף את הביטוי הקולקטיבי של חברה בינלאומית. דרך גישת נישה זו עונה H&H על מטרות ושאיפות לקוחותיה על ידי יצירת איזון בין היבטים מוחשיים ללא מוחשיים של פרויקט, דבר אשר מבטיח את הצלחתו. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר www.h-h.ae.

  אודות חברת Yardi

חברת Yardi®, הקיימת זה העשור הרביעי, מחויבת לעיצוב, לפיתוח ולתמיכה בתוכנות לניהול השקעות נדל"ן וניהול נכסים. פלטפורמת ה-Yardi Voyager® , על כלי ה- Yardi Commercial Suite™, Yardi Residential Suite™,Yardi Investment Suite™  וה- Yardi Orion™בינה עסקית, היא פתרון ניהול נדל"ן שלם. היא כוללת תפעול, ניהול חשבונות ושירותי בינה עסקית בעלי טווח פורטפוליו רחב ונייד. Yardi משרתת לקוחות ברחבי העולם ממשרדיה באוסטרליה, באסיה, המזרח התיכון, אירופה ובצפון אמריקה. למידע נוסף בקרו באתר: www.yardi.ae

לצפייה בהודעה המקורית ב- businesswire.com:

http://www.businesswire.com/news/home/20150524005010/en/

מקור: Yardi

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yardi
Martin Gedny, +44 (0) 1908 308400
Marketing Manager (Europe & Middle East)
martin.gedny@yardi.com