הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

Unitedprint.com SE זכתה פעם נוספת במשפט נגד ויסטה-פרינט

ויסטה-פרינט ושותפתה, חברת הפרסום PEARL, הוכרזו חייבות בגילוי מידע ועשויות להיאלץ לפצות את יונייטד-פרינט

13/10/2013 03:00
13.10.2013

רדבויל, גרמניה – (BUSINESS WIRE) – יונייטד-פרינט (unitedprint.com SE), חברת האינטרנט המספקת שירותי דפוס, זכתה בשלושה פסקי דין סופיים של בית המשפט המחוזי הגבוה בדרזדן ((Oberlandesgericht Dresden, לצד חברת הבת שלה unitedprint.com Deutschland GmbH (www.print24.com), במשפט נגד ויסטה-פרינט ושותפתה חברת הפרסום PEARL. הזיכוי מגיע לאחר מספר פסקי דין של בית משפט השלום של דרזדן (Landgericht Dresden), שקבעו כי ויסטה-פרינט השיגה יתרון לא הוגן בשוק על ידי שימוש בשיטות שיווק מפוקפקות בעזרת שותפתה, חברת הפרסום PEARL. בית המשפט קבע כי פעולות אלה הן התנהלות לא תחרותית. בית המשפט המחוזי קבע בפסק הדין כי על ויסטה-פרינט ו-PEARL חלה חובת גילוי מידע וכי הן עשויות להיות מחויבות בתשלום פיצויים ליונייטד-פרינט, כאשר הדרישות נפרדות זו מזו. הערעור שהגישה ויסטה-פרינט בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי הגבוה מ-26.9.2013 נדחה וההחלטה הוכרזה סופית.

 

כעת על ויסטה-פרינט להסביר את גדילת נפח המכירות שלה הודות למבצעי 'תודה על נאמנותך' ו-'הנחות מיוחדות' שנרשמו כהזמנות שכבר התקבלו בחברה. הודות לפרסום לא תחרותי החברה עשתה באופן קבוע שימוש בתלושי הנחה שונים המציעים ללקוחות הנחות בדויות. על ויסטה-פרינט לחשוף את מספר התלושים המדויק שנמכר ואת מספר ההזמנות שנעשו בעזרתם. על PEARL לחשוף באיזו מידה הפיצה תלושים לא-תחרותיים מסוג זה כחלק מהתקשרותה עם ויסטה-פרינט. בנוסף לכך תפוצה יונייטד-פרינט עבור הנזקים שגרמו לה פעולות לא חוקיות אלה.

 

יונייטד-פרינט (unitedprint.com) זכתה בתביעה שהגישה נגד ויסטה-פרינט בשנה שעברה בבית המשפט הפדרלי הגבוה (FSC), לצד חברת הבת שלה פרינט24 (Print24), בשל מחלוקת תקדימית על פטנטים. ה-FSC פרסם את פסק הדין שלו ב-22.3.2012 בו פסק לטובת פרינט24 וקבע כי הפטנט השנוי במחלוקת של ויסטה-פרינט (EP 0 852359 B 1) בטל ומבוטל. הפטנט המדובר תאר תהליך של יצירת, עיבוד ושליחת תבניות עיצוב דרך האינטרנט.

 

פורטל הדפוס האינטרנטי איזי-פרינט (easyprint.us), מותג של יונייטד-פרינט SE, משתמש במספר תבניות עיצוב וצילום חינמיות בעזרת כלי עיצוב חדשני. איזי-פרינט מספקת שירותים לעסקים קטנים, משפחות ופרטים בעלי נטייה יצירתית המסוגלים לעצב בעזרת האינטרנט ומעוניינים בהדפסה מקצועית.

 

המקור: חברת יונייטד פרינט
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
unitedprint.com SE
Maria Lehmann
Social Media Specialist
Social Media Marketing
Telephone +49-351-27225388
Fax +49-351-65633500
maria.lehmann@unitedprint.com
www.unitedprint.com