הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SAAR

איך ואיפה להתחיל את עסקך באירופה?

יום עיון שמארגנים מכון היצוא, לשכת המסחר ת"א והמרכז, התאחדות התעשיינים וחבל סאארלנד בגרמניה בשיתוף הנספחות המסחרית בשגרירות גרמניה בישראל, ב-19 ליוני 2014, יתמקד בתשובות לשאלה

5/6/2014 12:20
מנהלים וחברות המתכננים להיכנס לשוק האירופאי מוזמנים להפגש עם נציגי המשרד לפיתוח עסקים של מדינת Saarland Germany וזאת במסגרת יום עיון שמארגן מכון היצוא וחבל סאארלנד בגרמניה בשיתוף הנספחות המסחרית בשגרירות גרמניה בישראל ב-19 ליוני 2014 במכון היצוא ויתמקד בתשובות לשאלה 'איך ואיפה להתחיל את עסקך באירופה?' ביום העיון ישתתפו נציגים בכירים של החבל, יוצגו הפעילויות שהחבל מציע וכבר משרת יצרנים ויצואנים ישראליים.

יום העיון יעסוק גם בהיבטים המשפטיים של 'איך לעשות את זה נכון' כולל הרצאתה של הד"ר קטי אלמליח, עורכת דין, מומחית למשפט בין ישראל לגרמניה על הנושא "הקמת חברות וישות משפטית לפעילות בגרמניה", מר אופיר אנג'ל MBA, רו"ח, שותף  מנהל בחברת ALLWIRA & ANGEL יועצים בע"מ שירצה בנושא 'להביא את הרווחים בחזרה לישראל - מבנה נכון לחיסכון מס מקסימלי', נציג חבל Saarland ומנהל התאגיד לקידום כלכלי gwSaar, מר  Tomas Schuck, ירצה על "הדרכים לבחירת המיקום הנכון לביסוס עסק מניב באירופה" והדרכים להמשכיות לאורך זמן של שיתופי הפעולה בין היצרן והיצואן הישראלי לבין גורמים שישרתו אותו בחבל סאארלנד גרמניה.

 סאארלנד גרמניה

אחת מ-16 המדינות בגרמניה, ממוקמת על גבול צרפת ולוקסמבורג. זהו מיקום אידיאלי ונגיש הן לצרפת והן לגרמניה - שני השווקים החשובים ביותר באירופה. שתי המדינות, שסך אוכלוסייתן הוא 140 מיליון נפש, אחראיות ללמעלה מ-40% מסך התל"ג של האיחוד האירופי. ממשלת סאארלנד משתדלת לצמצם ככל האפשר את הביורוקרטיה דבר המקל ומאיץ את ההליכים האדמיניסטרטיביים לחברות המגיעות למדינה, ומקנה להן כניסה מהירה לסאארלנד.


תאגיד הקידום הכלכלי - gwSaar

gwSaar הינו תאגיד הקידום הכלכלי של מדינת סאארלנד המקדם את תפיסת הפתרון הכולל (One Stop Shop) עבור חברות המעוניינות להשקיע או לקבל שירותי לוגיסטיקה בסאארלנד. התאגיד מייעץ בנושא תמריצי השקעה, סיוע במציאת מיקום או שטח מתאים, גיוס צוות העובדים המתאים, סיוע ביצירת קשרים עם הרשויות והשגת האישורים הנחוצים וכו', וזאת בנוסף למתן כל הכלים הדרושים לחברה לצורך קידום פיתוח כלכלי. כלים אלו כוללים גם ייעוץ מקצועי לגבי מיקום וקידום רגיל של פיתוח עסקי, פיתוח נכסים והשגת נכסים, וכן פרויקטים לתכנון ובנייה וניהול מתקנים. וכל זאת על מנת לקשר ולאחד ביעילות את כל הכלים הדרושים ואת ההזדמנויות הפתוחות לקידום פיתוח כלכלי כדי  להציע למשקיע רק נקודת קשר אחת מתאימה.

פעולה הדוק עם הארגונים האחרים האחראיים למדיניות הכלכלית והמבנית, מבטיחים פתרונות יעילים, מעשיים ומהירים שכוללים פיתוח עסקי רגיל ושירות ייעוץ למשקיעים, פיתוח נכסים תעשייתיים ומסחריים והצעות עבור פיתוחים מסחריים בקנה-מידה גדול באמצעות תאגיד הפיתוח של סאארלנד, פרויקטי תכנון ובנייה ספציפיים באמצעות תאגיד התכנון והבנייה של סאארלנד וניהול מתקנים ונכסי מגורים באמצעות תאגיד הנדל"ן של סאארלנד.

 את תאגיד gwSaar מנהל מר תומס שוק, מאז שנת 1992. תומס שוק החזיק בעבר במגוון תפקידים בתחום הפיתוח הכלכלי בגרמניה. בנוסף לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל ב-gwSaar, באחריותו גם תחומי הקידום הכלכלי והנדל"ן של מדינת סאארלנד. מר שוק הינו מנכ"ל SHS - חברת האחזקות של Saar, קבוצה של חמש חברות המכסה את כל פעילויות הקידום הכלכלי של סאארלנד.


יום העיון בחסות: מכון היצוא הישראלי.

 המחלקה הכלכלית והמסחרית בשגרירות גרמניה בישראל.

לשכת המסחר תל אביב והמרכז-ארגון הגג של המגזר העסקי החופשי בישראל.

התאחדות התעשיינים בישראל.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
להרשמה: http://seoart.co.il/saarland/index.html