הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

Oral-B ® מציגה את מברשת השיניים החשמלית האינטראקטיבית הראשונה בעולם בקונגרס הסלולר העולמי 2014

החברה המובילה בעולם להיגיינת הפה מביאה את טכנולוגיית הטלפון החכם אל צחצוח השיניים בחדר הרחצה החכם

23/2/2014 12:00
קונגרס הסלולר העולמי 2014

סינסינטי, ארה"ב—(BUSINESS WIRE)-- Oral-B ® תציג את מברשת השיניים החשמלית האינטראקטיבית - הראשונה מסוגה בעולם עם קישוריות Bluetooth 4.0 – בקונגרס הסלולר העולמי 2014 (GSMA) הנפתח ביום שני, ה-24 בפברואר. כמרכיב חיוני בחדר הרחצה החכם, המוצר יוצג בחלל תערוכת העיר החכמה GSMA, המדמה סביבת עיר מציאותית בה משולבים מוצרי סלולר חדשניים ומגוון שירותים לסגנון החיים ההולך והופך מקושר ומקוון יותר ויותר. המוצר, העתיד לקבוע רף חדש בבריאות הפה, יהיה זמין לרכישה בכמויות מוגבלות באביב הקרוב.


המצאה זו מעניקה שליטה חסרת תקדים בהיגיינת הפה ומפחיתה בהתאם את הצורך בביקורים אצל רופא השיניים. מברשת השיניים החשמלית האינטראקטיבית מתחברת באמצעות טכנולוגיית Bluetooth 4.0 אל אפליקצייתOral-B  שמספקת הנחיות במהלך צחצוח השיניים וכן מתעדת את פעולת צחצוח השיניים.  את נתוני הצחצוח ממירה האפליקציה לתרשים אותו ניתן לשתף עם רופא השיניים ובכך ליצור, בעזרת האפליקציה, שגרת צחצוח חכמה ואישית יותר.


תכונות ויתרונות של אפליקציית Oral-B


בעלת תקשורת דו-סטרית: בנוסף לכך שהאפליקציה מקבלת נתוני צחצוח ומספקת תרשימי נתונים, ניתן גם לתכנת אותה לתקשורת עם מברשת השיניים לקבלת הברשה מותאמת אישית.

מספקת הדרכת מומחה וטיפול ממוקד: טכנולוגיה חדשה זו אינה מתיימרת להיות חכמה יותר מרופא השיניים, אדרבה, מטרתה לעבוד עימו יד ביד. רופאי השיניים יכולים לתכנת את שגרת הצחצוח של מטופליהם בעזרת האפליקציה כדי לשפר את הרגלי הצחצוח שלהם ולהתמקד באזורים בעייתיים בפה.

תכנות הגדרות הברשה אישיות: ניתן להשתמש בטלפון החכם כ"שלט רחוק" ולהתאים בעזרתו את המברשת התאמה אישית, ובכלל זה קביעת משך צחצוח השיניים ובחירת מצבי הצחצוח המועדפים.

אחסון נתוני הצחצוח: לא תמיד נוח או קל לזכור לקחת את הטלפון החכם אל חדר הרחצה בזמן צחצוח השיניים, ולכן ידית מברשת השיניים החשמלית האינטראקטיבית של Oral-B יכולה לאחסן עד 20 תוכניות צחצוח. בפעם הבאה בה האפליקציה תתחבר אל מברשת השיניים, יועברו אליה הנתונים ויעודכנו הרשומות.

שיפור צחצוח השיניים: האפליקציה ומברשת השיניים החשמלית מעודדות את שיתוף הפעולה של המטופל עם שגרת הצחצוח, שיתוף פעולה אשר לו תפקיד משמעותי בביקורים מוצלחים אצל רופא השיניים.

עדכונים שוטפים: האפליקציה עוזרת למקד את תשומת הלב ולשמור על המוטיבציה בזמן הצחצוח עם חדשות, עדכוני מזג אוויר וטיפים לשמירה על היגיינת הפה.

ניתנת להורדה בחינם על iOS ואנדרואיד

בנוסף, בדיקות מקדימות של האפליקציה הראו כי כאשר היא מחוברת, זמן צחצוח השיניים מתארך ועולה מפחות מ-60 שניות עם מברשת שיניים רגילה לשתי דקות ו-16 שניות עם מברשת שיניים חשמלית –תוצאה העוברת את המלצת שתי דקות הצחצוח של רופאי השיניים.


"כבר מעל לשישים שנה ש Oral-B מחדשת בתחום טיפוח היגיינת הפה, ואנו גאים להציג את מברשת השיניים החשמלית האינטראקטיבית החדשה עם קישוריות Bluetooth 4.0, אשר פותחה בשיתוף עם מומחים מובילים בעולם לרפואת שיניים", אמר וויין רנדל, נשיא חטיבת היגיינת הפה בפרוקטר אנד גמבל. "מברשת השיניים מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של אינטראקציית משתמש ומאפשרת לעקוב אחר הרגלי היגיינת הפה כדי לשפר את בריאות הפה, ואנו מאמינים שתהיה לה השפעה משמעותית על עתיד השמירה על בריאות הפה, תוך מתן פתרונות מבוססי נתונים לבריאות הפה והפיכת יחסי המטופלים עם רופאי השיניים שלהם ליחסים המבוססים על שיתוף פעולה".


השתתפותה של Oral-B בעיר המחוברת GSMA היא הפעם הראשונה בה מותג טיפוח היגיינת הפה מציג את יכולותיו בתחום הסלולר בקונגרס הסלולר העולמי, המהווה את התערוכה הגדולה בעולם של התפתחויות בתחום הסלולר.


"העיר המחוברת GSMA נוצרה כדי להציג את הפיתוחים החדשניים ביותר בטכנולוגיית הסלולר ולהדגים כיצד תהיה להם השפעה חיובית על חייהם של אנשים. לכן אנו שמחים לקבל בברכה את  Oral-B", אמר מייקל או'הרה, מנהל השיווק ב-GSMA. "התקדמות ההתקנים המחוברים ותקשורת מכונה-למכונה ממשיכה לגדול בקצב מדהים ומעצבת את העולם סביבנו ואנו מקווים כי מבקרים בעיר ישאבו  השראה ממה שהם יראו השנה".


טכנולוגיית Bluetooth 4.0 תהיה זמינה במגוון מברשות שיניים חשמליות של Oral-B, בכללם ה-  SmartSeries החדשה, המתוחכמת והאלגנטית של  Oral-B.





תכונות ויתרונות של מברשות SmartSeries החדשות עם קישוריות  Bluetooth 4.0


קישוריות  Bluetooth 4.0: מקשרת בין מברשת השיניים החשמלית לבין האפליקציה בטלפון החכם באמצעות Bluetooth באנרגיה נמוכה.

טכנולוגיה תלת מימדית (תנועה סיבובית, רטט ופולסים): הסרה של עד 100 אחוזים יותר פלאק מאשר בשימוש במברשת שיניים ידנית רגילה.

שישה מצבי ניקוי: ניקוי יומיומי, ניקוי עמוק, הלבנה, עיסוי חניכיים, ניקוי רגיש, ניקוי לשון.

שישה ראשי מברשת תואמים: CrossAction, Precision Clean, 3D White, Sensitive, Floss Action, TriZone.

חיישן לחץ: מאותת ומאט את המהירות כאשר המשתמש מצחצח חזק מדי.

אביזרי נסיעות: מגן על המברשת והמטען במהלך נסיעה.


מברשת השיניים החדשה והאינטראקטיבית של  Oral-B עם קישוריות  Bluetooth 4.0ואפליקציית Oral-B החדשה תהיה זמינה בכמויות מוגבלות בגרמניה באביב הקרוב, ותוצג ביוני 2014 בהשקה עולמית שתכלול את ה-SmartSeries. אפליקצייתOral-B  תהיה זמינה ב-iOS בחודש מאי, ובאנדרואיד בחודש אוגוסט.


לקבלת מידע נוסף על סדרת ה- SmartSeries החדשה ומברשות השיניים החשמליות של Oral-B עם קישוריות Bluetooth 4.0 , ראו:  connectedtoothbrush.com.


אודות Oral-B

Oral-B היא החברה המובילה בשוק מברשות השיניים העולמי, השווה למעלה מ-5 מיליארדי דולרים.  המותג, השייך לחברת פרוקטר אנד גמבל, כולל מברשות שיניים ידניות וחשמליות לילדים ולמבוגרים, מערכות שטיפת פה ומוצרי שיניים נלווים כגון חוט דנטלי. רופאי שיניים בארה"ב ובשווקים בינלאומיים רבים מעדיפים את מברשות השיניים הידניות של Oral-B על מותגים אחרים.


אודות פרוקטר אנד גמבל

חברת פרוקטר אנד גמבל ומותגיה, משרתת כ-4.8 מיליארד איש ברחבי העולם. החברה היא בעלת אחד מתיקי המוצרים החזקים ביותר ובו מותגים מובילים, איכותיים ואמינים בכללם Ace®, Always ® , Ambipur ®, Ariel ®, Bounty ®, Charmin ®, Crest ®, Dawn ®, Downy ®, Duracell ®, Fairy ®, Febreze ® , Fusion ®, Gain ®, Gillette ®, Head & Shoulders ®, Iams ®, Lenor ®, Mach3 ®, Olay ®, Oral-B ®, Pampers ®, Pantene ®, Prestobarba ® , SK -II ®, Tide ® , Vicks ®, Wella ®,ו-Whisper ®. קהילת פרוקטר אנד גמבל פעילה בכ-70 מדינות ברחבי העולם. להתעדכנות בחדשות החברה האחרונות ולקבלת מידע עומק על חברת פרוקטר אנד גמבל ומותגיה, ראו: http://www.pg.com


גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –


 

מקור: פרוקטר אנד גמבל
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

P&G
Kris Parlett, 937-671-9112
parlett.kr@pg.com
or
MSLGROUP New York
Jessica Spano, 646-500-7654
jessica.spano@mslgroup.com