הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Alibaba Group

קבוצת עליבאבא משיקה חוויה דיגיטלית חדשנית שתעזור לקהלים מחוץ לסין להבין את החברה טוב יותר

11/10/2015 11:10
האנגזו, סין—(BUSINESS WIRE)—קבוצת עליבאבא אחזקות (NYSE:BABA) השיקה היום את Alibaba Defined, חוויה דיגיטלית מקיפה שתוכננה לסייע לקהלים מחוץ לגבולות סין להבין טוב יותר את המודל העסקי של החברה, האסטרטגיה, מוצריה ואת שירותיה.

Alibaba Defined כולל מכתבים מיו"ר ההנהלה, ג'ק מא, ומהמנכ"ל, דניאל זנג, וכן תוכן מדוחות שנתיים מסורתיים. Alibaba Defined כבר עלה לרשת בכתובת: http://ar.alibabagroup.com/2015/index.html.

"אין צורך להסביר את עליבאבא בסין, בה צרכנים באים במגע עם המוצרים והשירותים שלנו מדי יום. אבל לצרכנים שמחוץ לסין, שיש להם גישה מוגבלת לאקוסיסטם שלנו, עשוי להיות קשה להבין את החזון שלנו, את החברה שלנו ואת מה שאנחנו מקווים להשיג," אמר ג'ו צאי, סגן יו"ר ההנהלה. "הדוח השנתי הראשון שלנו היה ההזדמנות האידאלית ליצור חוויה כוללת עבור כל מי שרוצה להבין אותנו טוב יותר."

Alibaba Defined   כולל תוכן חזותי עשיר ואינטראקטיבי המציג את האקוסיסטם של עליבאבא. מבקרים יכולים לסייר בחוויית המוכר ולעקוב אחרי מסלול שעובר יזם בעודו נעזר בעליבאבא כדי להתניע ולהצמיח את העסק שלו. בדומה, המשתמש יכול לחוות יום בחייו של צרכן טיפוסי כדי להבין את האופן בו מעל ל-360 מיליון צרכני עליבאבא לשנה משתמשים במוצרים ובשירותים שלנו.

כדי להבין את עליבאבא יש להבין במידה מסוימת גם את סין. לשם כך Alibaba Defined  מעבירה את הצופים לסין המודרנית ומספקת להם את ההקשר החיוני להבנת הדרך בה הפך שוק המסחר האלקטרוני הסיני לגדול בעולם בתוך לא יותר ממספר שנים – ואת גודלו העצום של השוק הזה, שעוד לא נוצל כולו.

באמצעות סדרת סרטוני וידאו, Alibaba Defined  עוזר למשתמשים להיווכח בעצמם איך עליבאבא בונה את התשתית למסחר של העתיד – החל בחיבור סין כולה, לרבות מעל ל-600 מיליון איש באוכלוסייה הכפרית, וכלה בהרחבת פעילותה הבינלאומית על ידי סיוע לחברות ולמותגים גלובליים לקבל גישה למעמד הביניים הגדול והגדל של סין.

היכנסו וחוו אתAlibaba Defined  ב: http://ar.alibabagroup.com/2015/index.html. עקבו אחר השיחות ב: @AlibabaGroup.

אודות קבוצת עליבאבא

המשימה של קבוצת עליבאבא היא להפוך את עשיית העסקים לקלה בכל מקום. החברה היא חברת המסחר באינטרנט ובנייד הגדולה ביותר בעולם במונחים של ברוטו נפח סחורה. החברה, שנוסדה בשנת 1999, מספקת את התשתית הטכנולוגית החיונית ואת יכולת השיווק כדי לסייע לעסקים למנף את כוחו של האינטרנט כדי להקים נוכחות מקוונת ולנהל מסחר עם מאה מיליון צרכנים ועסקים אחרים.

העסקים העיקריים של קבוצת עליבאבא כוללים:

• Taobao , יעד הקניות המקוון הגדול ביותר של סין - www.taobao.com 

• Tmall.com , פלטפורמה של הצד השלישי הגדולה בסין למותגים וקמעונאים  - www.tmall.com     

• Juhuasuan, שוק הקנייה הקבוצתית המקוון הפופולרי ביותר בסין  - www.juhuasuan.com

• Alitrip, פלטפורמת הזמנת נסיעות מקוונת מובילה - www.alitrip.com 

• AliExpress , שוק מקוון גלובלי המאפשר לצרכנים לקנות ישירות מסין  - www.aliexpress.com

• Alibaba.com, הפלטפורמה המקוונת הסינית הסיטונאית הגדולה ביותר בעולם לעסקים קטנים  - www.alibaba.com

• 1688 .com ,  שוק מקוון סיטונאי מוביל בסין - www.1688.com 

• AliCloud, ספקית של שירותי מחשוב ענן לעסקים וליזמים - www.alicloud.com

מקור: Alibaba Group Holding Limited 

להודעה באינטרנט בשפת המקור: http://www.businesswire.com/news/home/20151008005696/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Alibaba Group Holding Limited
Bob Christie, 917-860-9410
Bob.christie@alibaba-inc.com