הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

המותגים Christian Louboutin ו-Batallure Beauty מכריזים על שיתוף פעולה בתחום של מוצרי הטיפוח

ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- המותגים Christian Louboutin SA ו-Batallure Beauty, LLC הכריזו היום על הקמת מיזם משותף בשם Christian Louboutin Beauté. החברה החדשה, אשר מציינת את החדירה הראשונה של Christian Louboutin לענף של מוצרי הטיפוח, תפתח ותשווק ברחבי העולם מוצרי טיפוח במספר קטגוריות.

13/5/2012 11:00
"אנו שמחים לשתף פעולה עם מותג Christian Louboutin, אשר החזון היצירתי שלו ידוע ברחבי העולם בתחום של מוצרי האופנה היוקרתיים" אמרה רובין ברנס, היו"ר והמייסדת המשותפת של Batallure Beauty. "נעליים של Christian Louboutin יכולות לחולל מהפך מושלם במראה של אישה, ומוצרי הטיפוח של כריסטיאן יחוללו שינוי דומה".

"לפני עשרים שנים הקמתי את מה שחשבתי שיהיה הרפתקה קטנה, שבסופו של דבר הפכה לחברה. הרפתקת הטיפוח היא המשך טבעי עבור אדם כמוני, שאוהב להעצים נשים והשתלבות בענף של מוצרי הטיפוח נראית לי כצעד המתבקש הבא" הוסיף כריסטיאן לובוטין.

"כריסטיאן לובוטין מבין כיצד נשים רוצות להיראות - מסוגננות, מושכות ויפהפיות" הוסיף סם גוסון, הנשיא והמנכ"ל של Batallure. "אנו מצפים לשתף פעולה עם כריסטיאן ולהפוך את Christian Louboutin Beauté לפעילות עסקית משמעותית".

" Batallureהייתה הבחירה הטבעית עבור שיתוף הפעולה. רובין וסם נהנים לא רק ממומחיות גבוהה בענף הטיפוח, אלא גם חולקים עמנו באותם ערכים וחזון עולמי ביחס למותג" הוסיף אלקסיס מורו, מנהל התפעול הראשי והמנהל הכללי של Christian Louboutin.

השקת המוצרים הראשונים של Christian Louboutin Beauté מתוכננת לסוף שנת 2013.

אודות חברת Christian Louboutin, S.A.

המותג Christian Louboutin שהוקם בשנת 1991 על ידי כריסטיאן לובוטין, עם חנות ראשונה ברחוב Rue Jean-Jacques Rousseau בפריז, הוא היום מותג יוקרה עולמי, שהמאפיינים שמגדירים אותו הם אופי שובב, סגנון, תשוקה וחדשנות. הסוליה האדומה הידועה והאופיינית הפכה לסימן היכר שעל פיו אפשר לזהות את כל הנעליים של Christian Louboutin לנשים ולגברים. העיצוב שואב השראה מעולמות שונים - תרבות גבוהה וחשפניות, ארצות אקזוטיות ומסעות לטבע. כריסטיאן לובוטין הוא אמן, מעצב ומפיק, ומקורות ההשראה שלו באים לידי ביטוי במוצרים המקוריים שלו, בעיצוב החנויות ובשיתופי הפעולה. לובוטין מככב מזה שלוש שנים רצופות בצמרת המדד השנתי של מותגי היוקרה וסמלי הסטטוס Luxury Brand Status Index של Luxury Institute’s, הנעליים שלו נבחרו כנעלי הנשים היוקרתיות ביותר (Most Prestigious Women’s Shoes) ולא מכבר הוא נבחר כאחד ממאה סמלי האופנה הידועים ביותר של כל הזמנים (All Time 100 Fashion Icons) על ידי Time Magazine. הנעליים והתיקים של Christian Louboutin נחשבים לנחשקים במיוחד ונמכרים אך ורק בבוטיקים של Christian Louboutin, בחנויות הכלבו ובחנויות המתמחות היוקרתיות ביותר ברחבי העולם וכן ברשת E- boutiques באירופה ובצפון אמריקה.



נוכח הביקוש חסר התקדים, פתחה החברה לא מכבר את חנות Louboutin Men’s Boutique בפריז, ובהמשך השנה ייפתחו חנויות דומות בניו יורק ובלונדון.


אודות חברת  Batallure Beauty, LLC

המותג והחברה לפיתוח עסקי Batallure Beauty הוקמו על ידי רובין ברנס וסם גוסון בשנת 2006, על מנת ליצור מותגי טיפוח מיוחדים במינם וחוויות קנייה מלהיבות עבור לקוחות מובחרים דוגמת Abercrombie & Fitch, Express, Give Back Brands, Macy’s, Marchesa, Sephora ו-Splendid. המומחיות והניסיון של Batallure Beauty מתפרשים על פי השווקים העולמיים וערוצי השיווק השונים. רובין ברנס היא היו"ר ומייסדת משותפת. היא כיהנה כנשיאה ומנכ"ל של Calvin Klein Cosmetics, Estēe Lauder ו- Victoria’s Secret Beauty. סם גוסון הוא הנשיא, המנכ"ל ומייסד משותף. לגוסון מומחיות בתפעול, מיקור וייצור. הוא מילא תפקידים בכירים בתחום של ניהול שרשרת אספקה בחברות Calvin Klein Cosmetics, Elizabeth Arden, Victoria’s Secret Beauty, Bath & Body Works ו-Gryphon Development. שיתוף הפעולה האסטרטגי החדש במסגרת Christian Louboutin Beauté מצטרף למערך של החברה.


המקור: החברות Christian Louboutin, S.A ו- Batallure Beauty, LLC
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Christian Louboutin S.A.
אן מילתלר, (+44) 0207 553 9860
מנהלת תקשורת עולמית
או
לשכת עיתונות: יבשות אמריקה
פרייה מוהינדרה, 212-279-7365
או
לשכת עיתונות: בריטניה, אוסטרליה, אירלנד, הודו, המזרח התיכון, רוסיה, סקנדינביה ודרום מזרח אסיה
רייצ'ל ברנדריק, (+44) 207 553 9860
או
לשכת עיתונות: צרפת ומזרח אירופה, אסיה, יפאן
קולט לקוסט, (+33) 142 36 85 56