הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coty

חברת קוטי ממנה את קמילו פאנה לתפקיד סמנכ"ל פיתוח תחומי מוצר

בעל ניסיון נרחב בתפקידי ניהול ושיווק מנהל בכיר יצטרף לוועד המנהל של חברת התמרוקים הגלובלית

15/4/2015 11:40
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)—חברת  קוטי (NYSE:COTY) הכריזה היום על מינוי קמילו פאנה כסמנכ"ל פיתוח תחומי מוצר החל מיולי. מר פאנה יצטרף לוועד המנהל וישמש כיד ימינו של בארט בכט, היו"ר והמנכ"ל הזמני. מר פאנה יחליף את רנאטו סמרארי, שיישאר בתפקידו כל תקופת המעבר.

תחומי אחריותו של מר פאנה יכללו פיתוח אסטרטגיות, חידושים ותוכניות תמיכה לתחומי המוצר והמותגים של קוטי בכל עסקי הבשמים, תכשירי הקוסמטיקה, הקרמים ותחליבי הגוף.

מר פאנה שימש באחרונה כסמנכ"ל בכיר ומנהל גלובלי לבריאות הלקוחות בחברת רקיט בנקיסר. בתפקיד זה היה אחראי על ניהול אחד מתחומי המוצר הגדולים והמתפתחים ביותר ברקיט בנקיסר. הוא החל את דרכו בקראפט ועבד ברקיט בנקיסר במשך 19 שנה בתפקידי שיווק מקומי, ניהול כללי ופיתוח תחומי מוצר גלובליים, בהיקף רחב של תחומי מוצר ומותגים באיטליה, ארצות הברית, ברזיל ובריטניה.

"קמילו הוא אחד המנהלים המכובדים ביותר בתעשיית מוצרי הצריכה ואני שמח מאוד שהוא מצטרף לצוות קוטי," אמר מר בכט. "קוטי תמשיך באסטרטגיית ההשקעות וצמיחת הכנסותיה במותגיה החזקים, ותחזור לצמיחה רווחית לאחר תוכניות ההתייעלות שלה. לכן משימת פיתוח תחומי המוצר והמותגים חיונית, וניסיונו הנרחב של קמילו בתחום זה יהפוך את קוטי לתחרותית יותר, ויעזור לחברה ליישם את האסטרטגיה שלה."

"לכבוד לי להצטרף לקוטי, חברה שהערצתי לאורך כל הקריירה שלי בתעשיית התמרוקים," אמר מר פאנה. "אני מצפה בקוצר רוח להחלת ניסיוני ומיומנותי כדי לעזור לקוטי להמשיך להתמקד בפיתוח מותגים מובילים ולשאוף לחידושים."

מר פאנה סיים את לימודיו באוניברסיטת לואיג'י בוקוני באיטליה במנהל עסקים. הוא דובר אנגלית שוטפת ופורטוגזית בנוסף לשפת אמו, איטלקית.

הצהרות צופות פני עתיד

כמה מההצהרות הכלולות בהודעה זו לתקשורת הינן הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה משקפות את עמדותיה הנוכחיות של Coty ביחס להשלמת רכישתה של Bourjois. על פי רוב, ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד כאלה במילים או בביטויים, כגון "הזדמנות," "פוטנציאל," "יכולה," "מתכוונת," עתידה," "עשויה" ובמילים וביטויים נוספים. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות החזויות וזאת בשל סיכונים ואי-ודאויות הכוללים אי-דיוקים בהנחותינו סביב הערכת העסקה, קשיים באינטגרציה של מותג הקוסמטיקה Bourjois במסגרת Coty וקשיים נוספים הנוגעים להשגת היתרונות המצופים של העסקה. מידע נוסף על סיכונים ואי-ודאויות פוטנציאליים נכלל בסעיפים    "גורמי סיכון" ("Risk Factors") ו"דיון וניתוח של ההנהלה לגבי המצב הפיננסי ותוצאות הפעילות" ("Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations") הכלולים בטופס 10-K שעליו הוגש הדוח השנתי של Coty לשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2014 ובדוחות תקופתיים נוספים שהגישה Coty ומוגשים לוועדה לניירות ערך ולבורסות מעת לעת. Coty אינה נוטלת כל אחריות לעדכונן של הצהרות צופות פני עתיד, שהוצהרו במסמך הנוכחי או בכל מקום אחר.

אודות Coty Inc

Coty היא חברת יופי מובילה המתגאה בפדיון נטו של 4.6 מיליארד דולר בשנת הכספים שהסתיימה ב-30 ביוני 2014. Coty, שנוסדה בפריז ב-1904, היא חברה המתמקדת בענף היופי. החברה מציעה סל של מוצרים מפורסמים הכולל בשמים, איפור קוסמטי ותכשירים לטיפוח הגוף והעור. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-130 מדינות וטריטוריות. היצע המוצרים של Coty כולל אף מותגים בין-לאומיים, כגון אדידס, קלווין קליין, קלואה, דוידוף,  מארק ג'ייקובס, OPI, פילוסופי, פלייבוי, רימל וסאלי הנסן.

תמונות וגלריית מולטימדיה זמינה ב-

 http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51078462&lang=en

המקור:   Coty Inc.

גלריית מולטימדיה חכמה

תמונה: קמילו פאנה (Camillo Pane), (תמונה: Business Wire)

לוגו של חברת קוטי

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Investor Relations
Kevin Monaco, 212-389-6815
Media
Jessica Baltera, 212-389-7584