הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
YUM

המסעדה ה 40 אלף במספר של חברת מותגי Yum! נפתחה בגואה, הודו, ומסמלת את ההובלה והצמיחה בשווקים המתפתחים

עד 2015 יהיו בהודו כאלף מסעדות של מותגי יאם! ביותר ממאה ערים שונות Yum! והזכיינים השותפים מתכננים השקעה בת כ 10 מיליארד דולר בשווקים מתפתחים עד שנת 2020

24/10/2013 10:00

24/10/2013

לואיוויל, קנטאקי וגואה, הודו –Business Wireחברת מותגי Yum! (NYSE:YUM), חברת המסעדות המובילה בעולם, הודיעה על פתיחת מסעדתה ה 40 אלף במספר, חנות דגל של מותג KFC בגואה, הודו, המסמלת את ההובלה והצמיחה של החברה בשווקים המתפתחים. עד שנת 2015, החברה צופה שסך כל מכירות זכייניה בהודו יגיע לכמיליארד דולר, כאשר החברה תחזיק מעל אלף סניפי KFC, פיצה האט, וטאקו בל ביותר ממאה ערים שונות.

 

חברת מותגי Yum! היא המובילה העולמית בשווקים מתפתחים עם יחס של 2 ל 1 מול המתחרים הקרובים ביותר. החברה היא גם המובילה בהתרחבות בינלאומית כאשר היא פותחת יותר מחמש מסעדות חדשות ביום מחוץ לארה"ב, ומתכננת לפתוח השנה כמות שיא של 1,450 מסעדות חדשות בשווקים המתפתחים, המייצגים פוטנציאל צמיחה עצום עבור החברה.

 

"כאשר גם שותפינו הזכיינים ערוכים לצמיחה, חברת מותגי Yum! מתכננת להשקיע 10 מיליארד דולר ולהחזיק בלמעלה מ 20 אלף מסעדות בשווקים המפתחים עד 2020," אמר דייוויד נובאק, יו"ר ומנכ"ל Yum!. "עם רק שתי מסעדות למיליון נפשות בעשרת השווקים המתפתחים המובילים, מול 58 למיליון בארה"ב, אנו רק בתחילת הדרך מבחינת צמיחה עולמית. הודו מייצגת את אחת ההזדמנויות הגדולות בשווקים המתפתחים בעולם, ואנו נלהבים מכך שכאן אנו פותחים את המסעדה ה 40 אלף."

 

הודו היא שוק מתפתח מרכזי עבור חברת מותגי Yum!. יש למדינה מעמד בינוני הצומח בקצב מהיר, ואוכלוסיה צעירה עצומה כאשר 65% מ 1.2 מיליארד תושבי הודו הם מתחת לגיל 35. קיימות תחזיות לפיהן עד שנת 2030 המעמד הצרכני הגדול בעולם יהיה בהודו. הודו היא גם שוק קמעונאי מצוין והיא צרכנית מוצרי העוף השישית בגודלה בעולם. שוק ה"אכילה בחוץ" בהודו מוערך בכ 94 מיליארד דולר, כאשר רק כשני אחוז מתוכו מופנה למותגי מזון קמעונאי מקומיים או בינלאומיים.

 

נירן צ'אודהארי, נשיא מסעדות Yum! בהודו אמר, "הצמיחה שלנו בהודו מיוחסת לאסטרטגיית בניית מותג מוצלחת הממוקדת במתן שירות לקוחות יוצא מהכלל, חדירה עמוקה בערים מהדרגה הראשונה והשנייה, התאמות תפריט אזוריות וכוח אדם מיומן ומגוון. ככל שאנו צומחים, אנו גם משקיעים בקהילות המקומיות במטרה ליצור השפעה חיובית על חייהם של מיליונים. עסקינו בהודו מדגימים צמיחה מרשימה ביותר, ומניחים את היסודות לשווקים מתפתחים דומים בהם המעמד הצרכני צפוי להכפיל עצמו בחמש השנים הקרובות. אנו שומרים על תחזית חיובית בנוגע לשוק ההודי ומצפים להגיע לציון הדרך של אלף מסעדות ב 2015."

 

חנות הדגל החדשה של KFC נמצאת בגואה, אזור החוף המערבי בהודו. נושא החנות הוא 'נשמה, רוח ולב', בהשראת המהות הבסיסית של המותג בה הנשמה (SOUL) מייצגת את מחוייבות KFC לטעם מעולה ואיכות, ומדגישה מחדש את ההבטחה תמיד מוכן טרי, המתכון הסודי המפורסם בכל העולם, מוצרים לא-צמחוניים ו 100% צמחוניים; הרוח (SPIRIT) היא התענוג שבלחלוק ארוחה מצוינת בחוץ עם החברים והמשפחה; ולבסוף, הלב מסמל את האמונה בתרומה לקהילה בה המסעדה פועלת. עם שטח של 4,100 מ"ר, במסעדה מקום ליותר מ 130 סועדים.

 

KFC הוא מותג המסעדות הצומח במהירות הגבוהה ביותר בהודו, כאשר הוא צומח פי 3 בחמש השנים האחרונות ומגיע ל 296 מסעדות. פיצה האט זכתה בתואר "מותג האוכל האמין ביותר" במשך שבע שנים ברציפות. סיסמת המותג 'פיצות והרבה יותר' מתנוססת על גבי 181 מסעדות בהן ניתן לאכול באווירה נינוחה ובמחיר שווה לכל נפש, ו 132 נקודות משלוח. טאקו בל, המותג הבינלאומי השלישי של Yum! והמוביל העולמי בקטגוריית האוכל בסגנון מקסיקני, נכנס להודו לראשונה ב 2010 בבנגלור, וכעת יש ארבע מסעדות טאקו בל בעיר.

 

עם 'צמיחה עם לב גדול' בבסיס כל פעילות החברה, Yum! הודו מאמינה בלב מלא בנתינה חזרה לקהילה בה היא פועלת ובה עובדיה חיים, וביצירת שיפור אמיתי בחייהם של כל לקוחותיה, שותפיה, זכייניה ומשפחותיהם. חברת Yum! בהודו אימצה את יוזמת הקלת הרעב העולמי (World Hunger Relief) וכמו כן יצרה גם תכנית לקליטת עובדים בעלי 'יכולות מיוחדות' (מוגבלי שמיעה ודיבור).

 

התכנית אשר הושקה ב 2007 – היוזמה להקלת הרעב העולמי של מותגי Yum! – פועלת ביותר מ 130 מדינות ואזורים בהם נמצאים כ 40 אלף מסעדות KFC, פיצה האט, וטאקו בל, בשיתוף עם כמיליון וחצי פעילים להעלאת המודעות, רוח ההתנדבות וגיוס מימון לתכנית המזון העולמית של האו"ם (WFP) וסוכנויות אחרות הפועלות להקלת הרעב העולמי. במשך השנים, היוזמה להקלת הרעב העולמי גייסה למעלה מ 150 מיליון דולר המסייעים בחלוקתן של יותר מ 600 מיליון ארוחות לנשים וילדים רעבים בעולם. בנוסף, כחלק מתכנית ההעסקה בחברה, ל Yum! הודו 20 מסעדות KFC בהן צוות העובדים מורכב מכ 67% בעלי מוגבלויות שמיעה ודיבור. התכנית החלה ב 2008 ורצה מאז בהצלחה במשך חמש שנים. עד 2015 מתכננים ב Yum! הודו להעסיק אלף עובדים בעלי יכולות מיוחדות שיתפעלו כ 50 מסעדות דומות.

 

 

אודות חברת מותגי Yum!

 

חברת מותגי Yum!, שבסיסה בלואיוויל, קנטקי, היא חברת המסעדות המובילה בעולם ומחזיקה ב 40,000 מסעדות ביותר ב 130 מדינות ואזורים. מותגי המסעדות של החברה –KFC, פיצה האט וטאקו בל, מובילים עולמית בקטגוריות העוף, הפיצה, ואוכל בסגנון מקסיקני. מחוץ לארצות הברית, רשת מותגי Yum! פותחת למעלה מחמש מסעדות חדשות ליום, דבר המביא למעמדה המוביל בפיתוח קמעונאות בינלאומית. חברת Yum! מדורגת במספר 201 ברשימת 500 החברות של מגזין Fortune, עם רווח של למעלה מ-13 מיליארד דולר ב-2012, ובשנת 2013 נמנתה בין 100 החברות בראש רשימת "תאגידים אזרחים טובים" (Corporate Citizens), של מגזין אחריות תאגידית (Corporate Responsibility Magazine).

 

המקור: חברת מותגי Yum!
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yum! Brands, Inc.
Virginia Ferguson, 502-874-8200