הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Systagenix

שירות הבריאות הלאומי (NHS) של בריטניה ממליץ להעריך פעילות מוגברת של האנזים Protease באמצעות בדיקת אבחון כדי להחליט על מהלך טיפול בכיבים בוורידי הרגליים - דיווחה חברת Systagenix

6/3/2012 11:00
גטוויק, בריטניה --(BUSINESS WIRE)-- לא מכבר פורסם מפרט השירות (service specification)1 שגובש על ידי מפקחים משירות הבריאות הלאומי (NHS) של בריטניה, מומחים קליניים ובכירים במשרד הבריאות של בריטניה, במטרה לשפר את הטיפול בכיבים בוורידי הרגליים. במסמכי המפרט, אשר נועד לשימושם של המפקחים בשירות הבריאות הלאומי של בריטניה, צוין בבירור כי פעילות מוגברת של האנזים protease (EPA) מוכרת כסיבוך שמפחית את שיעורי הריפוי ומאריך את משך ההחלמה של הפצע.

במסמך ההנחיות מומלץ לגלות כיבים בוורידי הרגליים שקיים בהם מצב של EPA באמצעות כלי אבחון, כאפשרות אחת מבין מספר קריטריונים להערכה, לפני בחירה במהלך טיפול שמיועד לכיבים 'מורכבים' בוורידי הרגליים - בניגוד למהלך הטיפול המומלץ לכיבים 'פשוטים' בוורידי הרגליים.

ההמלצה פורסמה שבועות ספורים לאחר שחברת Systagenix השיקה את WOUNDCHEK™ Protease Status, בדיקת האבחון הראשונה והיחידה בעולם לשימוש במקום שבו ניתן הטיפול (POC) ולגילוי מצב של EPA בפצעים כרוניים. זו הפעם הראשונה שבה גוף בריאות ארצי מכיר בחשיבות הבדיקה של EPA במסגרת הליך קליני סטנדרטי.

כיבים בוורידי הרגליים הם תופעה נפוצה, שמתגלה בכאחוז אחד מאוכלוסיית העולם2. שישים אחוזים מהכיבים בוורידי הרגליים נמשכים כשישה חודשים או יותר (וכ-33 אחוזים מביניהם יכולים להימשך שנה ויותר)3. עלות הכיבים בוורידי הרגליים בבריטניה לבדה, מוערכת על ידי שירות הבריאות הלאומי של בריטניה בכ-300 מיליון ליש"ט עד 600 מיליון ליש"ט לשנה4. גילוי מוקדם של סיבוכים שעלולים להקשות על ההחלמה, באמצעות כלי אבחון, דוגמת WOUNDCHEK™ Protease Status, הוא גורם קריטי שיכול לתרום לסטנדרטיזציה של מהלכי הטיפול ולהקצאה יעילה וחסכונית של המשאבים המוגבלים.

לדברי ד"ר רוברט סניידר, המנהל הרפואי של חברת Systagenix, "אנו מברכים על ההכרה של שירות הבריאות הלאומי של בריטניה בבדיקות לגילוי EPA בכיבים בוורידי הרגליים, משום שהערכה יעילה יותר של מטופלים מובילה לשיפור הטיפול. ממחקרים שפורסמו לא מכבר עולה כי בסבירות של 90 אחוזים, פצעים כרוניים עם מצב של EPA לא יירפאו ללא התערבות הולמת, ומכאן חשיבותו של הגילוי המוקדם".

חברת  Systagenix הוקמה בשנת 2008, בעקבות רכישת הפעילות של Johnson & Johnson’s לטיפול מתקדם בפצעים. החברה מקדישה את מלוא מאמציה לטיפול בפצעים, פיתוח ושיווק של בדיקות אבחון מתקדמות וערכות ריפוי. החברה מספקת מדי חודש למעלה מ-20 מיליון תחבושות מתקדמות לפצעים ליותר מ-100 מדינות ברחבי העולם.

--סוף--

הערות לעורכים:

1 Implementation Pack for AQP: Venous Leg Ulcers (and the associated wound) Service - http://www.supply2health.nhs.uk/AQPResourceCentre/AQPServices/PTP/WoundHealing/Pages/Home.aspx

2 European Wound Management Association (EWMA). Position Document. Hard to heal wounds: a holistic approach. MEP Ltd, London 2008.

3 Harrison MB, Graham ID, Friedberg E et al. Regional planning study: assessing the population with leg and foot ulcers. Can. Nurse 97,18-23 (2001).

4 (Bosanquet, 1992: Simon and McCollum, 2004)

המקור: חברת  Systagenix
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
משרד יחסי ציבור VSPR עבור חברת Systagenix
ויקי סטוקס
+44-(0)7747-534-519
vicky@vs-pr.com