הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

בריאות היא היופי החדש: מותג Pantene מכריז על 11 ספורטאיות ברמה עולמית שישמשו כשגרירות היופי החדשות של המותג

ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- Pantene, המותג המוביל לטיפוח השיער בעולם, הכריז היום כי יתמוך ב-11 ספורטאיות על שישמשו כשגרירות היופי החדשות של המותג. הקבוצה תשולב במסע השיווק העולמי הראשון של Pantene לקראת האולימפיאדה. הספורטאיות יוכיחו כי למרות האימונים לקראת האולימפיאדה, מסייעים הביצועים של Pantene להעניק לשיער שלהן מראה נפלא.

30/1/2012 08:00
החסות מוענקת במסגרת מעמדה של חברת P&G כשותפה עולמית של האולימפיאדה (Worldwide Olympic Partner), לקראת האולימפיאדה של לונדון 2012. זו הפעם הראשונה שבה משמשות ספורטאיות כשגרירות יופי של Pantene. הקבוצה תצטרף לידועניות דוגמת ליב טיילר ואווה מנדז, אשר מככבות במסעות הפרסום הנודעים של Pantene. על הספורטאיות נמנות שש זוכות במדליות זהב אולימפיות, אלופות עולם רבות וספורטאיות צמרת נוספות בענפי השחייה, טניס, התעמלות, אופניים, קפיצה למים וכדורעף.
"ביליתי שעות רבות בבריכה ואני רוצה שהשיער שלי ייראה נפלא" אמרה נטלי קפלין מארצות הברית, שזכתה ב-11 מדליות אולימפיות, אחת מהספורטאיות שזכו לחסות ממותג Pantene. "אני בוטחת ב- Panteneשיעניק לשיער שלי מראה נפלא ויאפשר לי להתמקד באימונים".
"אנו מאמינים שבריאות היא היופי החדש ושמחים לצרף את הקבוצה הנפלאה הזו לרשימה הנבחרת של שגרירות היופי העולמיות שלנו. נשים אלה משתלבות היטב במסורת הביצועים והזוהר שלנו" אמרה הנקה פבר, סגנית נשיא ומנהלת מותג בחטיבה העולמית לטיפוח השיער של חברת P&G. "השיער שלהן מתמודד עם אתגרים מהמורכבים בעולם ו-Pantene מתאים היטב למשימה. המוצרים שלנו תוכננו לפעול בתנאים התובעניים ביותר".
על רשימת הספורטאיות של Pantene נמנות*:
ז'קלין קרוולו - ברזיל, כדורעף, מדליית זהב באולימפיאדת בייג'ינג 2008 וחברת הנבחרת הלאומית של ברזיל
נטלי קפלין - ארצות הברית, שחייה, 11 מדליות אולימפיות ומדליות מתחרויות בינלאומיות רבות נוספות
ג'יזלה דלקו - ארגנטינה, טניס, בצמרת העולמית של משחקי הזוגות
פאולה אספינוזה - מכסיקו, קפיצה למים, שתי אולימפיאדות ומדליית ארד באולימפיאדת בייג'ינג 2008
יבגניה קנאיבה - רוסיה, התעמלות אמנותית, מדליית זהב אולימפית ב-2008
וו מינקסיה - סין, קפיצה למים, שתי מדליות זהב אולימפיות ושלוש פעמים אלופת עולם
ויקטוריה פנדלטון - בריטניה, אופניים, מדליית זהב אולימפית ושמונה פעמים אלופת עולם
אנמאי פירס - קנדה, שחייה, ספורטאית אולימפית ומחזיקת שיא עולם בשחיית חזה ל-200 מטר
איה טרקאווה - יפאן, שחייה, זכתה במדליה בתחרות בינלאומית והשתתפה באולימפיאדת אתונה ב-2004
*שמות של ספורטאיות נוספות יפורסמו בהמשך
מסע השיווק של Pantene לקרא אולימפיאדת לונדון ובמהלכה יכלול תמיכה מקיפה ומשולבת בפרסום, קמעונאות, באינטרנט וביחסי ציבור. זאת במסגרת מעמדה של חברת P&G כשותפה עולמית של האולימפיאדה (Worldwide Olympic Partner), כאשר העוגן הוא הקמפיין Thank You Mom שיסייע לשפר את חייהן של אמהות ברחבי העולם, לתמוך באמהות של הספורטאיות של Pantene ולעזור לאמהות של אלפי ספורטאים אולימפיים נוספים. פרטים נוספים על פעילויות הפרסום של המותג אפשר למצוא בכתובת www.pantene.com.
אודות חברת P&G
חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.4 מיליארד בני אדם ברחבי העולם עם מערך של מותגים אמינים ואיכותיים. על המותגים המובילים של החברה נמנים Pampers(R), Tide(R), Ariel(R), Always(R), Whisper(R), Pantene(R), Mach3(R), Bounty(R), Dawn(R), Fairy(R), Gain(R), Pringles(R), Charmin(R), Downy(R), Lenor(R), Iams(R), Crest(R), Oral-B(R), Duracell(R), Olay(R), Head & Shoulders(R), Wella(R), Gillette(R), Braun(R), Fusion(R), Ace(R), Febreze(R) ו-Ambi Pur(R). עם פעילות בקרוב ל-80 מדינות מוצעים המותגים של P&G ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50145935&lang=en
המקור: חברת Procter & Gamble
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מותג Pantene
רנדל צ'ינצ'ילה, +1-513-626-5665
+1-513-780-7720
chinchilla.r@pg.com
או
משרד Taylor
מרי רלה, +1-212-714-5744
+1-516-316-4611
mrella@taylorstrategy.com