הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Belgium Satellite Services

החברותBelgium Satellite Services ו- Intersatמכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי ועל הרחבת הפעילות במזרח התיכון ובאפריקה

בריסל --(BUSINESS WIRE)-- החברות Belgium Satellite Services (BSS), שחקנית מובילה בתחום של שירותי טלקום ותקשורת לוויינים, ו-Intersat Africa Limited, אחת הספקיות הגדולות של תקשורת לוויינים באפריקה, הכריזו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה ועל הרחבת הפעילות לאספקת השירותים בשווקים של המזרח התיכון ואפריקה.

10/1/2012 01:00
חברת Intersat מציעה כיום גישה לאינטרנט בתקשורת לוויינים לארגונים גדולים, גופי ממשל וחברות פרטיות ביבשת אפריקה ובמזרח התיכון. החברה השקיעה בטכנולוגיה מתקדמת ופתרונות חדשניים כדי לספק שירותים ללקוחותיה בצורה יעילה ואמינה, וזכתה בתארים רבים על אספקה של תקשורת אמינה במחירים נגישים.
חברת BSS, שהוקמה בעקבות רכישת החטיבה לשירותי לוויין של Belgacom בשנת 2007, מספקת פתרונות רשת בתקשורת לוויינים באיכות גבוהה ובהתאמה אישית, ובכלל זה שירותי אירוח, פתרונות IP בתקשורת לוויינים ושידורי טלוויזיה, באמצעות תשתיות טכניות ותפעוליות רחבות היקף באירופה.
שיתוף הפעולה בין שתי השחקניות המבוססות והמוערכות ייצור כוח חדש ודינמי בשווקי אפריקה והמזרח התיכון. שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי במכירות, בשיווק ובפיתוח המוצרים, על מנת להרחיב את מסד הלקוחות ולספק מגוון רחב של שירותים אמינים בתקשורת לוויינים.
לדברי אג'וי קנדריה, יו"ר BSS, "אנו בחברת BSS מבקשים מזה זמן מה להרחיב את הפעילות באפריקה ובמזרח התיכון בעזרת שותף אסטרטגי, ואנו שמחים שמצאנו סינרגיה מתאימה וכוח מניע בחברת Intersat Africa Limited, אשר זכתה במוניטין רב על אספקה של פתרונות אמינים, יציבים וחדשניים, בהתאמה אישית, לשוק באפריקה. התרשמתי מאוד מהיכולות הארגוניות של עבדול בקרני ואנשיו בחברת Intersat, ואנו ב-BSS נצא נשכרים מהיכולת לספק פתרונות, משלב הרעיון ועד ליישום מלא, תוך התמקדות בפרויקטים בתחומי הטלקום, שילוב בתשתיות מיחשוב ותקשורת לוויינים באסיה וברחבי העולם".
ניטין דוואן, מנכ"ל Belgium Satellite Services, הוסיף כי "שיתוף הפעולה מעמיק את דריסת הרגל שלנו ברחבי העולם, עם נוכחות משמעותית באפריקה ובמזרח התיכון והרחבת המגוון של הפתרונות לתקשורת נתונים. בעזרת הניסיון של BSS תוכל Intersat לספק פתרונות מקיפים של GSM Backhaul ושידורי DTH ברחבי האזור. לקוחותינו ייהנו מגישה משופרת לשווקים הדינמיים של שירותי הלוויין באפריקה ובמזרח התיכון, ומבחינתה של BSS מדובר בצעד אסטרטגי חשוב".
עבדול בקרני, מנכ"ל Intersat ואחד ממייסדי החברה, ציין כי "אנו שמחים שהגענו להסכם על שיתוף פעולה עם Belgium Satellite Services, משום שלשתי החברות מוניטין של חברות שמתמקדות בלקוח ברמה גבוהה ושתיהן עוסקות באספקת שירותים. ל-Intersat כחברה אפריקנית מחויבות עמוקה לספק שירותים אמינים ונגישים של גישה לאינטרנט ותקשורת. השילוב בין שתי החברות יגביר את יכולתנו לספק ללקוחותינו באפריקה ובמזרח התיכון פתרונות מהירים וגמישים באמצעות תשתיות מתקדמות, פיתוח טכני וגיבוי שיווקי".
היתרונות של שני הארגונים יאפשרו לספק פתרונות חדשים ויעילים יותר ללקוחות מכל הסוגים, מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות גדולות, מפעילות טלקום וספקיות של שירותי אינטרנט. למרות שנפרשו כבר באפריקה סיבים אופטיים, הרי שתשתיות אלה לא עמדו במלוא הציפיות מבחינת האמינות, הזמינות והיכולת להגיע לחלק ניכר מהאוכלוסיה אשר מתגוררת באזורי ספר. מאחר והסיבים האופטיים אינם נפוצים עדיין בתחומי היבשת, הרי שעבור אנשים רבים, הגישה לאינטרנט בלוויין היא פיתרון התקשורת המעשי היחיד.
המקור: חברת Belgium Satellite Services
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Belgium Satellite Services
הווארד פר, סגן נשיא עולמי למכירות
+32(0)2-649-4547
howard.farr@bssteleport.com
www.bssteleport.com
או
חברת Intersat Africa
טביתה מוטואה
+971-4372-4124
Tabitha.mutua@intersat.ae
www.intersatafrica.com