הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
22nd Century Group, Inc.

חברת 22nd Century נכנסת לתחום הקנביס

החברה רוכשת רישיון בלעדי בארצות הברית לביוסינתיזת גנים קנבינואידים ורוכשת נתח של 25% ממניות חברת ביוטכנולוגיה

18/9/2014 03:30
קלרנס, ניו יורק—(BUSINESS WIRE)-- חברת 22nd Century Group  הודיעה היום כי חברת הבת, שבבעלותה המלאה של החברה, Botanical Genetics, חתמה על הסכם רישוי חובק עולם עם  Anandia חברת ביוטכנולוגיה של הצמח היושבת בוונקובר, המעניק ל-22nd Century Group זכויות בלעדיות בארצות הברית על ארבעה גנים הדרושים להפקת קנבינואידים בצמח הקנביס.

הטכנולוגיה הקניינית המוחכרת מ- Anandia מאפשרת את שינוי רמות הקנבינואידים בקנביס, דבר המעניק ל-22nd Century Group יתרון תחרותי בלעדי בתחום המתפתח במהירות של ביוטכנולוגיית הקנביס. בקצרה, הטכנולוגיה הקניינית מאפשרת את (1) הגדלת תפוקת ותוכן כל או חלק מתת המערכות של הקנבינואידים בצמח הקנביס, (2) העלמת קנבינואידים בזני קנביס ו(3) התאמת פרופיל הקנבינואידים (אחוז תכולת כל קנבינואיד בסך תוכן הקנבינואידים) ליצירת מינים ייחודיים של צמח הקנביס לתעשיית המריחואנה הרפואית. 

הרישיון גם מעניק ל-22nd Century Group זכויות בלעדיות משותפות עם Anandia לטכנולוגיה קניינית זו בכל המדינות מחוץ לארצות הברית ולקנדה. Anandia שומרת על זכויות בלעדיות בקנדה. הטכנולוגיה כוללת 23 בקשות לפטנטים שהוגשו בין אוגוסט 2010 ליוני 2014, כאשר אחד מהם זכה לאחרונה להודעה בדבר מימון מטעם משרד הפטנטים וסימני סחר בארצות הברית.

ד"ר ג'ונתן פייג', מייסד שותף, נשיא והמדען הראשי בחברת Anandia, הוא ממציא כל הפטנטים שהוחכרו ל-22nd Century Group. ד"ר פייג', אחד החוקרים הראשיים בפרויקט גנום הקנביס הראשון, סייע בחשיפת רצף של כ-30,000 גנים המרכיבים את הגנום של הקנביס סאטיבה.

קנבינואידים הם קבוצת תרכובות טבעיות הפועלים על קולטני הקנבינואידים בתאים אנושיים. הקנבינואיד הבולט ביותר הוא הפיטו-קנבינואיד טטראהידרוקנאבינול (∆9-tetrahydrocannabinol, THC), הרכיב הפסיכואקטיבי העיקרי בקנביס. ישנם עשרות קנבינואידים נוספים בצמח הקנביס, ביניהם קנבידיול (CBD), cannabigerol (CBG), קנביכרומין (CBC), קנבינול (CBN) וטטרה-הידרו-קנביוורין (THCV), כאשר לכל אחד מהם יכול להיות יישום רפואי בנפרד או במשולב עם קנבינואידים אחרים.

ג'וזף פנדולפינו, מייסד ומנכ"ל 22nd Century Group, אמר: "הסיבה העיקרית בגינה 22nd Century מצאה עניין בטכנולוגיה הקניינית של  Anandiaהיא שהיא מעניקה לנו מידת בלעדיות במסלול הביוסינתטי קנבינואידי בקנביס בדומה למה שהשגנו במסלול הניקוטיני ביוסינתטי בטבק – חופש פעולה בלעדי לפעול במסלול כולו". ד"ר פייג' הסביר: "הישגיה של 22nd Century בפיתוח תיק פטנטים מורכב בתחום הביוטכנולוגיה של הצמח הוא מרשים. לחברה בשלב מוקדם כמו חברת Anandia, 22nd Century Group היא שותפת רישוי אידאלית".

קנבוס, סוג של קנביס, עובד בעבר למוצרים כגון זרעי קנבוס למזון, שמן קנבוס, שעווה, שרף, חבל, בד, עיסה, נייר, פלסטיק ודלק ביולוגי - רובם במשך מאות שנים. העובדה שזני קנבוס מסחריים, שהם מאותו המין כמריחואנה (Cannabis sativa), מכילים רמות נמוכות מאוד של THC, הגבילה באופן משמעותי את ייצור הקנבוס בעידן המודרני בעולם המערבי, ובכלל זה בארצות הברית. במשך מאות שנים גודלה מריחואנה לשימוש אישי בגלל רמות ה-THC ואילו קנבוס גודל לשם היבול ותכונותיו הנוספות. הקנבוס היה אחד מהגידולים החקלאיים הראשונים של האדם, ונשאר אחד מהגידולים הגדולים ביותר בעולם ואחד הגידולים התעשייתיים החשובים ביותר עד לשלהי המאה התשע עשרה, כאשר מוצרי נייר ומוצרי סיבים רבים עוד הופקו מצמח הקנבוס. עד לאותה העת, רמות ה-THC הנמוכות בקנבוס לא הוגדרו כבעיה על ידי ממשלות, שלא בדומה להיום. לדוגמה, קנדה והאיחוד האירופי מתירות רק גידול זני קנבוס המכילים פחות מ-0.3%  THC, דבר המגדיל עד מאוד את הסיכון שחקלאים המגדלים קנבוס לוקחים.

למוצרים מבוססי קנבוס יתרונות שונים לעומת המוצרים המתחרים כגון חוזק ועמידות החשובים למיחזור. קנבוס הוא בעל הסיבים הארוכים ביותר מבין הסיבים הטבעיים. לפי Hemp.com, יצרני רכב שונים מתחילים להשתמש במוצרי לוואי של קנבוס במכוניותיהן, ביניהן אאודי, BMW, פורד, GM, קרייזלר, הונדה, מרסדס, פורש וולקסווגן. ד"ר מייקל ר. מויניהאן, סגן נשיא מחקר ופיתוח ב-22nd Century מסביר: "הסרת הקנבינואידים מהקנבוס צפויה להחיות את תעשיית הקנבוס ברחבי העולם."

בנוסף להסכם הרישוי וכחלק מהעסקה, רכשה 22nd Century Group  עשרים וחמישה אחוזים ממניות Anandia  והשקיעה כמיליון וחצי דולר במזומן ובמניות מוגבלות בעסקה זו. השקעה זו בחברת Anandia משקפת את העניין האסטרטגי שיש ל-22nd Century בקנביס, אותו היא תרחיב באמצעות מימון מחקר ופיתוח משותף עם מתקני חברת Anandia שבוונקובר.

כפי שדווח מוקדם יותר היום על ידי החברה, השקיעה חברת  Crede CG III 10 מיליון דולר בהנפקה פרטית של 22nd Century Group.

לפרטים נוספים אנא בקרו באתר www.xxiicentury.com

אודות 22nd Century Group

22nd Century היא חברת ביוטכנולוגיה של הצמח שהטכנולוגיה הקניינית שלה בהנדסה גנטית והשבחת צמחים מאפשרת (1) הקטנת או הגדלת רמות הניקוטין (ואלקלואידים ניקוטינים אחרים) בצמח הטבק ו(2) הקטנת או הגדלת רמות הקנבינואידים בנוסף להתאמת פרופיל הקנבינואידים. 22nd Century היא בעליהן, או בעלת הרישיון הבלעדי, של 129 פטנטים ב-78 מדינות בנוסף ל-51 פטנטים הממתינים לאישור וכן 22nd Century היא בעלת זכויות משותפות ל-16 בקשות פטנטים נוספות. Goodrich Tobacco  מתמקדת במוצרי טבק מסחריים ובסיגריות העשויות להזיק פחות. Botanical Genetics מתמקדת במוצרים טבעיים מבוססי קנביס, הבטוחים ויעילים לבריאות, לרווחת ולתזונת האדם בנוסף למוצרים תעשייתיים המזוקקים מהקנביס. Hercules Pharmaceuticals  מתמקדת ב- X-22, עזר להפסקת עישון הניתן במרשם ונמצא בתהליך פיתוח.

אודות Anandia

חברת Anandia Laboratories היא חברת ביוטכנולוגיה של הצמח המתמקדת בפיתוח הדור הבא של מוצרים מבוססי קנביס באמצעות שילוב גנומיקה, השבחת צמחים ומדע הרוקחות. Anandia שואפת לבנות בסיס מדעי איתן לשימוש הטיפולי בקנביס ובאותה העת להישאר נאמנה למעמדו כתרופה טבעית. Anandia תפתח ותיישם טכנולוגיות אנאליטיות חדשות שיתמכו בתעשיית הקנביס בקנדה; תייצר זני קנביס מהונדסים; ותפתח נוסחאות קניבס שאינם מיועדים לעישון. Anandia שואפת להפוך למובילה עולמית ביצירת מוצרי בריאות וצרכנות חדשניים המופקים מצמח הקנביס.

הצהרת הסרת חבות

הודעה זו מכילה הצהרות תחזית עתידיות, בכללן כל ההצהרות שאינן מצהירות על עובדה היסטורית אלא נוגעות לכוונה, לאמונה או לציפיות הנוכחיות של חברת 22nd Century Group, מנהליה או עובדיה בגין תוכן הודעה זו לעיתונות. המילים "עשויים", "יכולים", "יהיו", "מצפים", "מעריכים", "צופים", "מאמינים", "מתכוונים" וביטויים דומים, מסמנות הצהרות תחזית. אין אנו יכולים להבטיח תוצאות עתידיות, רמות פעילות או ביצועים. הקוראים מוזהרים לא לשים מבטחם באופן שרירותי בהצהרות תחזית אלה המתייחסות אך ורק למועד בו נוסחו. את הודעת אזהרה זו יש לצרף לכל הצהרות תחזית בכתב או בעל פה אותן אנו עשויים להנפיק בעתיד. מלבד העדכון הנדרש על פי החוק, כולל חוקי ניירות הערך של ארצות הברית, אין בכוונתנו לעדכן אף לא אחת מהצהרות התחזית כדי להתאימן לשיקוף התוצאות בפועל, אירועים ונסיבות מאוחרות יותר, או כדי לשקף את התרחשותם של אירועים בלתי צפויים. על הקורא לבדוק בזהירות ולשקול את הגילויים הנאותים השונים שנעשו על ידינו בדוח השנתי שלנו על גבי טופס K-10 לשנת הכספים שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2013, שהוגש ביום 30 בינואר 2014 כולל הסעיף שכותרתו "גורמי סיכון", ובדוחות האחרים אותם הגשנו לרשות ניירות הערך האמריקנית, המנסים לייעץ לגופים בעלי עניין בדבר הסיכונים והגורמים שעשויים להשפיע על העסק שלנו, על מצב כספי, תוצאות תפעול ועל תזרים מזומנים. אם אחד או יותר מסיכונים או אי ודאויות אלה יתממשו, או אם ההנחות שבבסיסן יוכחו כשגויות, התוצאות שלנו בפועל עשויות להשתנות באופן מהותי מאלו שנצפו או שתוכננו.

מקור: 22nd Century Group, Inc

צפו בהודעה זו לעיתונות  בשפת המקור באתר: http://www.businesswire.com/news/home/20140918005019/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Redington, Inc.
Tom Redington, 203-222-7399