הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

Unitedprint משיקה מגוון מוצרי טקסטיל חדשים

עיצוב והדפסה של חולצות הטריקו שלך, חולצות פולו והרבה יותר באופן מקוון באמצעות Easyprint

13/2/2014 12:00
Radebeul, גרמניה - (BUSINESS WIRE) - לקוחות של חברת הדפוס המקוונת Easyprint יהפכו בקרוב להיות מעצבים במלוא מובן המילה של חולצות הטריקו שלהם, חולצות פולו, קפוצ'ונים, סינרים ושקיות בד. הפורטל המקוון המיועד לעסקים קטנים, למשפחות וליחידים מרחיב בימים אלו את הפורטפוליו שלו, והוסיף מגוון טקסטיל נרחב להפקות הדפוס המסורתיות שלה.


זה מאפשר ל- ,Easyprint הראשון מתוך ששה פורטלים של unitedprint.com SE להציע ללקוחותיו דור חדש של הדפסי טקסטיל באיכות גבוהה. על ידי השקעה בקו הייצור חדשני זה, Unitedprint מגדירה סטנדרטים חדשים מבחינת איכות, מחיר וזמני אספקה ​​- והכל כחלק מהופעת הבכורה שלה בשוק.


Unitedprint.com SE, על שלל מותגיה – print24, easyprint, unitedprint, firstprint, getprint, ו printwhat, היא בין המובילות העולמיות בתחום ההדפסה המקוונת. החברה מציעה ללקוחותיה עלונים באיכות גבוהה, פוסטרים, גלויות, חוברות, כרטיסי ביקור נייר מכתבים ועוד, זמן משלוח קצר ומחירים נמוכים. לחברה מעל 700 עובדים הפועלים מסביב לשעון באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר על שטח ייצור של מעל 10 אלף מ"ר, והיא פרושה ב 26 מדינות בכל רחבי העולם – אוסטריה, בלגיה, ברזיל, קנדה, סין, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, אירלנד, איטליה, לוקסמבורג, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שוויץ, בריטניה וארצות הברית.

המקור: unitedprint.com SE

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

unitedprint.com SE
Maria Lehmann
Tel. +49-351-27225388
Fax +49-351-65633500
maria.lehmann@unitedprint.com
http://www.unitedprint.com/