הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
BTIG

חברת BTIG מרחיבה את הנוכחות באירופה

17/1/2013 12:00
Business Wire לונדון --,BTIG Limited החברה המסונפת באירופה של BTIG, LLC, פירמה עולמית לשירותים פיננסיים שמתמחה בסחר מוסדי ובשירותי ברוקרים נלווים, מרחיבה את המשרד בלונדון וממנה שני ברוקרים מנוסים למכירות: מרגי סדלייר ודניאל מולר.

"ביחד עם המינויים שביצענו בשנת 2012, יסייעו לנו שני הברוקרים החדשים בלונדון להעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו באירופה" אמר מאט צייזר, הנשיא והמנהל לאחזקות באירופה בחברת BTIG, Ltd. "כאשר השווקים המתפתחים ומגזרים נוספים באירופה ניצבים במוקד ההתעניינות של רבים מלקוחותינו, יסייעו מרגי ודניאל להרחיב את הכיסוי המגוון של לקוחות BTIG ואת הזדמנויות הסחר".

מרגי סדלייר מצטרפת ל- BTIGכברוקרית מכירות בכירה לשווקים מתפתחים. בתפקידה הקודם עבדה בחברת CA Cheuvreux, שם סייעה להשיק את הפעילות של השווקים המתפתחים. סדלייר, עם 12 שנות ניסיון כברוקרית מכירות, עבדה גם במשך חמש שנים בחברת Fidelity International.

דניאל מולר מצטרף כברוקר מכירות כלל-אירופאי שיתמקד בלקוחות בשווייץ ובאירופה. הוא שימש כברוקר מכירות למניות במשך 16 שנים בחברת RBS, שם שירת בעיקר לקוחות משווייץ וממדינות נוספות ביבשת אירופה. הוא עבד גם במשרד בלונדון של BNP Paribas, שם בנה נגזרות עבור לקוחות בשווייץ, ועבד במשך חמש שנים בסחר ב- SG Warburgבז'נבה. מולר עבד בצד הקונה, וסחר במשך חמש שנים ב- Bankers Trustבז'נבה.

המינויים החדשים נעשים בתקופה שבה ממשיכים ב-BTIG בהרחבת המשרדים בארצות הברית, ובכלל זה בניו יורק ובשיקאגו, ובהשקה של משרד חדש באטלנטה. "אנו מתמקדים בגיוס של אנשי מקצוע מנוסים שיתרמו לפעילותנו הצומחת בעולם וישלימו אותה" הוסיף גארי הייס, מנכ"ל BTIG, Ltd.

אודות BTIG

BTIG Limited היא חברה מסונפת באירופה של BTIG, LLC. BTIG, LLC היא פירמת ברוקרים מוסדית מובילה וחברה לשירותי מימון. BTIG מוסיפה לפתח את פעילותה העולמית באמצעות קבוצה רחבה ומנוסה של אנשי מקצוע ומומחים מובילים בתחומם. BTIG הוקמה בשנת 2002 ומעסיקה גם באמצעות החברות המסונפות למעלה מ-400 אנשי מקצוע בחמש יבשות. BTIG משרתת לקוחות בכל רחבי העולם ומציעה שירותים ב-11 תחומים: סחר במניות, הכנסה קבועה, סחר במכשירים עתידיים, מניות המירות, נגזרות, שירותי Prime Brokerage, סחר במיקור חוץ, גישה ישירה לשוק, שוקי הון, חקר מניות וגישה תאגידית. ל-BTIG עשרה משרדים בארצות הברית - בניו יורק, סן פרנסיסקו, דלאס, בוסטון, שיקאגו, לוס אנג'לס, גרינוויץ', רד בנק, אורינדה ואטלנטה. לחברה ארבע חברות מסונפות מחוץ לתחומי ארצות הברית - בלונדון, הונג קונג, סינגפור וסידני.

הצהרה: https://btig.com/disclaimer.php

המקור: BTIG, LLC

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה:
בשם BTIG, LLC
קרוליין האריס, 212-279-3115, שלוחה 222
charris@prosek.com
או
מארי סליבן, 212-279-3115, שלוחה 222114
msullivan@prosek.com