הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

TRT Turk בחרה ב-SES כדי להגיע לקהלים באפריקה שמדרום לסהרה

רשות השידור הציבורית של טורקיה (TRT - Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu) בחרה ב-SES כדי להגיע לקהלים באפריקה שמדרום לסהרה

9/12/2012 12:00
אנקרה, טורקיה ולוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- חברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) הודיעה היום כי רשות השידור הציבורית של טורקיה (TRT - Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu) בחרה ב-SES כדי להגיע לקהלים באפריקה שמדרום לסהרה. ב-TRT ישתמשו בקיבולת של הלוויין SES-5, אשר ממוקם בעמדת המסלול 5 מעלות מזרח, כדי לשדר לאזור את הערוץ הדיגיטלי החופשי TRT Turk ואת ערוץ הרדיו TRS (Turkiyenin Sesi Radyosu) באמצעות יכולות Ka-band uplink הייחודיות של הלוויין, לתקשורת גמישה בין אירופה לבין אפריקה.

עם מערך של קרוב ל-500 ערוצי טלוויזיה וגישה לכ-25 מיליון בתי אב ברחבי אירופה ואפריקה, הלוויין SES-5, אשר ממוקם בעמדת המסלול 5 מעלות מזרח, מספק לגופי שידור הזדמנויות רבות לצמיחה ומציע לצופים מגוון רחב של תוכניות טלוויזיה. הלוויין SES-5 שוגר ביולי 2012 והוא משלים את הלוויין המצליח ASTRA 4A של SES בעמדת מסלול זו, על מנת לספק כיסוי נוסף ורחב היקף של דרום אפריקה, צפון אפריקה, אירופה והאוקיינוס האטלנטי.

נורברט הולצה, סגן נשיא בכיר למסחר באירופה בחברת SES, אמר כי "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם TRT Turk ומצפים לשדר את הערוץ הטורקי לקהלים חדשים באפריקה שמדרום לסהרה, שם הביקוש לתכני טלוויזיה דיגיטליים גובר כל העת. הלוויין הוא התשתית המתאימה ביותר לשידור של תכני טלוויזיה לקהלים גדולים באזורים גיאוגרפיים נרחבים".

איברהים סהין, מנהל כללי של TRT, מסר כי "אנו נסמכים על המומחיות של SES ועל צי הלוויינים העולמי שלה כדי להגיע לקהלים ושווקים חשובים מחוץ לתחומי טורקיה. אנו משתמשים כבר בעמדת המסלול החשובה של SES, 19.2 מעלות מזרח, כדי להגיע לקהלים שלנו במערב אירופה. השימוש בלוויין SES-5 יעניק לנו גישה מיידית לאפריקה שמדרום לסהרה ויכולת לספק לקהל היעד שלנו תשדירי חדשות ותוכניות תרבות ובידור ברמה גבוהה מטורקיה".

את השידורים של TRT Turk ו- TSRאפשר לקלוט מעמדת המסלול 5 מעלות מזרח לפי 12034 H DVB-S 27500 FEC 3/4.

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 52 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

המקור: חברת SES

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קירסטן סטיבן
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 329
kirstin.steffen@ses.com