הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
מנדיאנט

חברת מנדיאנט מכריזה על הרחבת עסקיה באירופה לצורך מענה על דרישות שוק גוברות למוצרי ושירותי החברה

18/9/2013 11:50

18/9/2013

אלכסנדריה, וירג'יניה –Business Wireחברת מנדיאנט, המובילה העולמית בניהול שירותי מענה מיידי על אירועי אבטחה, הודיעה היום על הרחבת פעילותה באירופה, עם פתיחת משרדים באזור לונדון, גיוס עובדים בתפקידי מפתח לתחום המכירות האזוריות, והסכמי שותפויות הפצה חדשים. ההודעה לעיתונות יצאה בלונדון, במעמד פתיחת פסגת גרטנר לאבטחה וניהול סיכונים, שם מציגה מנדיאנט בתאריכים 18-19 לאוקטובר.

 

"ארגונים באירופה ובעולם נפרצים באופן שגרתי על ידי גורמים המנסים לגנוב את נכסיהם הפיננסים ואת קניינם הרוחני," אמר מנכ"ל מנדיאנט קווין מנדיה. "חברת מנדיאנט שמה לה למטרה לסייע לארגונים באירופה להתמודד עם פערי האבטחה במערכותיהם באמצעות הציוד, המודיעין, והמומחיות הנדרשת לצורך גילוי ובלימת הפריצות העוקפות את אמצעי ההגנה המותקנים ברשתות המחשבים."

 

לצורך תמיכה בהתרחבות פעילות החברה באירופה, מינתה מנדיאנט את מייק איסט לתפקיד מנהל מכירות ואת ניק צ'רצ'לי לתפקיד מנהל מכירות מפיצים באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). למייק איסט 20 שנות נסיון בענף הטכנולוגיה העולמי, והוא מגיע עם ידע נרחב על מכירות בתחום הביטחון, ניידות, ענן ושירותי SaaS. מייק שימש במספר תפקידי מכירות בכירים עם אחריות על אזור ה EMEA, ולאחרונה בחברת סימנטק. ניק צ'רצ'לי, העובד בתחום הטכנולוגיות למעלה מעשור, נחל הצלחה רבה בטיפוח קשרי לקוחות וביסוס שותפויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון, במסגרת צמיחה עסקית בשווקים מתעוררים ומבוססים באזור EMEA. שני המועסקים החדשים ישבו במשרדים החדשים של מנדיאנט בבריטניה, אשר בכתובת: 200 Brook Drive, Green Park, Reading RG2 6UB.

 

בנוסף, כדי לעמוד בדרישת השוק הגוברת למוצריה, החברה הודיעה על כניסתה להסכם עם Exclusive Networks, חברת הפצה כלל-אירופית בעלת ערך מוסף, המתמחה בפתרונות אבטחה חדשניים. כחלק מהסכם זה, חברת Exclusive Networks תמכור את מוצרי מנדיאנט באמצעות רשת נקודות מכירה באירופה החולשת על בריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ומדינות סקנדינביה.

 

 מנדיאנט היא אחת מארבע חברות בלבד אשר הוסמכו על ידי ממשלת בריטניה לתת מענה למתקפות סייבר, במסגרת תכנית הפיילוט "מענה לאירוע סייבר" שהושקה ב 2012 על ידי ה CESG – זרוע אבטחת המידע של ה GCHQ, והמרכז להגנה על תשתיות לאומיות (CPNI - Centre for the Protection of National Infrastructure). הרחבת נוכחותה בבריטניה תאפשר למנדיאנט לייעל את מערך שירות לקוחותיה במדינה.

 

נוכחותה המתגברת במהרה של חברת מנדיאנט באירופה נסמכת על פעילותה הקיימת בדאבלין, אירלנד, שם נמצא מרכז פעילות האבטחה (SOC) המספק תמיכה ללקוחות החברה בעולם.

 

 

אודות מנדיאנט

 

מנדיאנט היא המובילה העולמית בניהול שירותי מענה מיידי על אירועי ביטחון. משרדיה הראשיים של החברה באלכסנדריה, וירג'יניה, והיא מחזיקה במשרדים נוספים בניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, לונדון, דבלין, ומשרד נוסף ברסטון, וירג'יניה. מנדיאנט מספקת מוצרים, שירותים מקצועיים והדרכה לחברות הפורצ'ן 500, מוסדות כלכליים, סוכנויות ממשלתיות, מחלקות משטרה בכל העולם ומשרדי עורכי הדין המובילים. יועצי האבטחה והמהנדסים של מנדיאנט מחזיקים בהרשאות הביטחון הגבוהות ביותר שמנפיקה ממשלת ארה"ב, חתומים על 12 ספרים, ומצוטטים תכופות בתקשורת. למידע נוסף אודות מנדיאנט בקרו באתר שבכתובת www.mandiant.com, עקבו אחר בלוג החברה - M-unition, עקבו אחרינו בטוויטר @Mandiant, ובפייסבוק www.facebook.com/mandiantcorp.

 

המקור: חברת מנדיאנט
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Mandiant
Susan Helmick, +1-703-224-3547
susan.helmick@mandiant.com