הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

החברות SES ו CETel חתמו על הסכמי קיבולת חדשים במענה לדרישות שוק גוברות לחיבור לווייני במזרח התיכון

23/9/2013 04:10

23/9/2013

לוקסמבורג –Business Wireחברת SES LuxS:SESG  NYSE Paris:SESG הודיעה היום על חידוש ארוך טווח של הסכם החברה עם CETel, הודיעה היום על חידוש ארוך טווח של הסכם החברה עם CETel, ועל חתימתה של עסקה חדשה לשימוש במקלטים-משדרים של SES על מנת לעמוד בדרישות השוק הגוברות לשירותי VSAT ורשתות תאגידים במזרח התיכון.

 

במסגרת ההסכם החדש, CETel תשכור קיבולת של 80 מגה הרץ על לוויין ה SES' NSS-12 במטרה להרחיב את פרישת רשתות ה VSAT של החברה לתקשורת תאגידית וממשלתית באזור.

 

CETel, אחת הספקיות המובילות של שירותי לוויין ותחנות קרקע במזרח התיכון, אפריקה ואירופה, מציעה שירותי VSAT עבור רשתות תאגידים וממשלות ושירותי Backhaul GSM, כמו גם שירותי מרכזות וכלים לניהול. בסיס מערך תחנות הקרקע של החברה נמצא בגרמניה, והיא מחזיקה במשרדים מסונפים גם באיחוד האמירויות.

 

"הדרישה לקיבולת לוויין במזרח התיכון, באפריקה ובדרום אסיה גוברת בהתמדה בשנים האחרונות," אמר מנכ"ל CETel גווידו ניומן. "אנו שמחים על כך ש SES מעמידה לרשותנו את יכולותיה המוכחות ברמה העולמית כדי לספק קיבולת לוויין אמינה ופתרונות גמישים עבור בסיס לקוחותינו באזור."

 

"CETel היתה אחת הלקוחות הראשונות שלנו על לוויין ה NSS-12, עוד מ 2008. חתימתו של ההסכם הנוכחי מחזקת את השותפות רבת השנים בין החברות והיא עדות לאמינות הביצועים של לוויין ה NSS-12 בעל ההספק החשמלי הגבוה," אמר סיימון גאטי סונט, סמנכ"ל שירותי מידע וניידות ב SES.

 

עקבו אחרינו:


טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites


פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany




ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה: http://www.ses.com/4245221/library

 

 

אודות SES


SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 53 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.


בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.


לחברת SES (Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES Communications
Markus Payer
Tel: +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com