הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

חברת Sitel מרחיבה את מוקד השירות בניקרגואה

בעקבות הביקוש המתמיד לעובדים מקומיים דו-לשוניים פותחת החברה מתקן שלישי במנגואה

22/11/2010 03:30
נשוויל, טנסי --(BUSINESS WIRE)-- חברת Sitel, ספקית שירות עולמית מובילה לתהליכים עסקיים במיקור חוץ (BPO), הכריזה היום על פתיחת מוקד שירות נוסף במנגואה שבניקרגואה, עבור צרכנים דוברי אנגלית וספרדית בארה"ב. עם פתיחת המתקן החדש, בשטח של כאלפיים מ"ר, נוספו למעלה מ-450 עמדות למסד הנרחב של נציגי השירות שמעסיקה Sitel בניקרגואה, ובסך הכל יתקרב מניין העובדים של החברה במדינה ל-3,000. המתקן יהיה מוכן לאכלוס בדצמבר 2010 ובחברה מעריכים כי השיחה הראשונה תתקבל במתקן ברבעון הראשון של שנת 2011.
חברת Sitel החלה לפעול בניקרגואה בשנת 2008 על מנת לספק שירות לקוחות ותמיכה טכנית במיקור חוץ לחברות מרשימת ה-1,000 של מגזין Fortune בענפי הסלולר, אלקטרוניקה בידורית, שירותי מדיה, בנקאות ושירותים פיננסיים.
"אמריקה הלטינית, ובמיוחד ניקרגואה, הפכו ליעדים מבוקשים בתחום של מוקדי השירות הודות ליכולת הייחודית של האזור להציע עובדים שדוברים שפות מרובות ומתאימים מבחינה תרבותית לשרת קהל יעד רחב מקרב הצרכנים בארה"ב" אמר דון ברימן, מנהל אזור אמריקה בחברת Sitel. "הודות לתמיכה המתמשכת מצד ארגונים דוגמת ProNicaragua, והנהגת אזור סחר חופשי, מרוויחים הן לקוחותינו והן עובדינו מהמשך ההשקעה של חברת Sitel באזור ובעם".
מוקד השירות הראשון של Sitel בניקרגואה נפתח במגדל Invercasa - אחד מגורדי השחקים הבודדים במנגואה - באפריל 2008. בעקבות הגידול בביקוש לעמדות התרחבה Sitel פעמיים והוסיפה אתר שני במבנה של שגרירות ארה"ב לשעבר, בעיר העתיקה של מנגואה, בינואר 2009.
אודות חברתSitel
חברת Sitel היא הספקית המובילה של מוקדי שירות במתכונת של תהליכים עסקיים במיקור חוץ (BPO), על פי Black Book of Outsourcing - חברה של Datamonitor. 52,000 העמיתים של Sitel מספקים ללקוחות תמורה צפויה ומדידה על ההשקעה בלקוחותיהם, אשר באה לידי ביטוי בטיפוח הנאמנות של הלקוחות, הגדלת המכירות והגברת היעילות והחיסכון. הפתרונות שמספקת Sitel לקשר עם הלקוחות במתכונת של מיקור חוץ ניתנים באמצעות למעלה מ-135 מוקדי שירות - בארה"ב ומחוצה לה - ב-26 מדינות בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אפריקה ומזרח אסיה. Sitel היא חברה פרטית ומרבית מניותיה נמצאות בבעלות החברה הקנדית Onex Corporation. פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת www.sitel.com.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Sitel
אנדרו קוקס, +1 877-95-Sitel
andrew.kokes@sitel.com
או
Schwartz Communications
טום פרנל, +1 781-684-0770
sitel@schwartz-pr.com
המקור: חברת Sitel