הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Enterprise Rent-A-Car

חברת Enterprise תחל לפעול בהולנד במסגרת הרחבת הפעילות באירופה

27/6/2013 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Enterprise Rent-A-Car הסמיכה את חברת SharingMatters BV לפתח בהולנד פעילות השכרה תחת המותג Enterprise. זאת במסגרת האסטרטגיה המתמשכת של Enterprise לצמיחה באירופה.

החברה תבסס נוכחות בנמלי תעופה גדולים בהולנד, כאשר המשרד הראשון צפוי להיפתח בתחילת ספטמבר 2013. מיד לאחר מכן ייפתחו משרדים גם בתחנות רכבת גדולות במדינה. זאת במטרה להקים רשת משרדים של השכרת רכב ברחבי הולנד, בכל מרכזי התחבורה והמרכזים העירוניים הגדולים, על מנת לתת מענה לביקוש הגובר מצד תיירים נכנסים ונוסעים עסקיים.

ההסמכה של SharingMatters מציינת צעד נוסף בתוכנית ההתרחבות של Enterprise באירופה, מתוך שאיפה להציע מבחר גדול יותר לנוסעים ברחבי העולם אשר מחפשים חברה מובילה להשכרת רכב, אשר מתמקדת בשירות. במסגרת המהלך ממשיכה Enterprise להרחיב את הפרישה, ומתקרבת לכיסוי של מאה אחוזים מהאזורים שבהם יש ביקוש להשכרת רכב באירופה.

 כשחקנית החדשה במגזר של השכרת הרכב בהולנד, הוקמה חברת SharingMatters על ידי צוות הנהלה שבראשו עומד תומס וולטרס. עם ניסיון ממושך ועשיר בהשכרת רכב, והבנה מעמיקה של הצרכים והציפיות של שוכרי רכב בינלאומיים ומקומיים, מאחדת חברת SharingMatters כמה מהמומחים המוכשרים ביותר להשכרה, עם רקורד מרשים של הצלחה. החברה שואפת לפנות לשוק הניידות, שהיקפו מוערך ביותר ממיליארד דולרים לשנה.

פיטר איי. סמית, סגן נשיא לזכיינות עולמית בחברת Enterprise, מסר כי "אנו מקדמים בברכה את SharingMatters לרשת הצומחת של פעילויות תחת המותג Enterprise ברחבי אירופה. זו חברה צעירה ששורשיה נטועים בעומק השוק של השכרת הרכב ושיתוף הרכב בהולנד, אשר פועלת מתוך שאיפה להקים עסק שיציע יתרונות של ממש לתיירים נכנסים ולקוחות עסקיים".

כלכלת הולנד היא אחת החזקות באירופה, ואוכלוסיית המדינה מונה קרוב ל-17 מיליון בני אדם. המדינה משמשת גם כבית למסד נרחב של תאגידים רב לאומיים ועסקים מקומיים מצליחים.

מנהל SharingMatters BV, תומס וולטרס, מסר כי "ההצטרפות לרשת של Enterprise היא הישג חשוב של SharingMatters, וצעד מושלם שיסייע לנו לתת שירות מעולה ללקוחות הבינלאומיים התובעניים ולשוק ההולנדי התחרותי. אנו שמחים להיות חלק מהנוכחות הצומחת של Enterprise ברחבי אירופה ולמלא את תפקידנו בהתרחבות העולמית של ספקית הניידות המרשימה".

"חברת Enterprise היא כבר היום הספקית הגדולה בעולם, בפער גדול, של השכרת רכב ומוצרי שיתוף, וההתמקדות שלה במתן מענה מדויק לצרכים של כל לקוח וכל שכונה, כל אחד בנפרד, נותרה מחודדת היטב - כפי שהייתה ביום ההקמה של החברה" הוסיף וולטרס. "אנו חולקים במידה רבה בהתמקדות זו, ומקווים להציע שירות מעולה ללקוחות של השכרת הרכב בהולנד".

אודות חברת Enterprise Rent-A-Car

הבעלים והמפעילה של חברת Enterprise Rent-A-Car היא חברת Enterprise Holdings מסיינט לואיס, הספקית הגדולה בעולם של שירותים להשכרת רכב. חברת Enterprise Rent-A-Car מנהלת פעילויות בבעלות מלאה ברחבי בריטניה, גרמניה, אירלנד, צרפת, ספרד, ארצות הברית וקנדה, עם יותר מ-7,000 משרדים ברחבי העולם.

חברת Enterprise מרחיבה גם בקצב מהיר את פעילותה בנמלי תעופה ומרכזי תחבורה ברחבי העולם באמצעות זיכיונות והסכמים לשיתוף פעולה עם ספקים מקומיים עצמאיים. בכלל זה פורטוגל, איטליה, יוון, אוסטריה, הונגריה, סלובקיה, טורקיה, ברזיל וסין.

חברת Enterprise Rent-A-Car היא גם הבעלים והמפעילה של המותגים National Car Rental ו- Alamo Rent A Car ביבשות אמריקה, וביחד עם החברה המסונפת Enterprise Fleet Management היא מציעה פתרון תחבורה כולל. יחדיו, החברותEnterprise Holdings  ו- Enterprise Fleet Management - אשר מציעות שירותים מקיפים של השכרת רכב ושיתוף רכב, השכרה של כלי רכב מסחריים ומשאיות, ניהול של ציי רכב ארגוניים, ומכירות קמעונאיות של כלי רכב - הניבו בשנת הכספים 2012 הכנסה כוללת של 15.4 מיליארד דולרים והפעילו 1.3 מיליון כלי רכב ברחבי העולם.

חברת Enterprise Holdings פועלת באמצעות חברות בנות מקומיות, והיא החברה הגדולה בעולם להשכרת רכב לפי היקף ההכנסות, גודל הצי ומספר העובדים. ההכנסה השנתית של Enterprise Holdings גם מציבה אותה בצמרת תעשיית התיירות, מעל כל החברות האחרות להשכרת רכב ומרבית חברות התעופה, ספינות הנופש, בתי המלון, מפעילי הטיולים וסוכנויות הנסיעות המקוונות. [את ההודעה הזו לעיתונות, לצד הודעות נוספות של חברת Enterprise Rent-A-Car, אפשר למצוא בחדר העיתונות (press room) של Enterprise Holdings].

המקור: חברת Enterprise Rent-A-Car
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Enterprise Rent-A-Car
ספנסר קינג,
44-1784-485733
spencer.king@erac.com