הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

ברגרואין ומאייר מכניסים אור וצבע לעיר הלבנה

מגדל "מאייר ברוטשילד" קובע שיאים חדשים של הכנסות בענף הנדל"ן בישראל

9/5/2010 10:00
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- המשקיע ניקולס ברגרואין והאדריכל ריצ'רד מאייר שזכה בפרס פריצקר ערכו ביום ה', בשעות הערב, מסיבת קוקטייל בסותבי'ס בניו יורק כדי לחגוג את ההצלחה של הפרויקט החדש "מאייר על רוטשילד", מגדל מגורים מפואר בן 37 קומות במרכז תל אביב. הפרויקט, שהקמתו החלה לא מכבר, הוא הראשון מסוגו בעיר הלבנה - אבן דרך מודרנית בעיר הלבנה ההיסטורית והקלאסית של תל אביב. המגדל מציין גם אבן דרך חשובה עבור ברגרואין ומאייר, אשר משתפים פעולה בפרויקטים חדשים ומלהיבים ברחבי העולם - מדירות מגורים במחירים סבירים ובתי ספר בזיכיון (Charter schools) בניו ג'רזי ועד וילות מהודרות בבודרום שבטורקיה.
"השקעתי את נשמתי במגדל המגורים לא פחות מאשר במוזיאון לאמנות או בבית ספר, משום שאני מאמין שהוא חשוב וראוי לא פחות - אני רוצה שאנשים ייהנו מחוויה סביבתית נעימה" אמר מאייר. מאייר נודע בפרויקטים היוקרתיים מאז ההצלחה של המבנים ב-Charles and Perry Street בדרום מנהטן - שבהם נעשה שימוש באותם חומרים - דוגמת זכוכית - ובאור טבעי, ואשר חולקים אותו חזון ביחס למים, כמו במגדל שבשדרות רוטשילד. "ביקשתי להעניק תחושה דומה של שלווה ואסתטיקה ולהדגיש את יופייה של הסביבה".
שדרות רוטשילד ידועות כבר זמן רב כמתחם המגורים הבולט ביותר בתל אביב. העיצוב המרהיב של המגדל, המיקום המעולה והשטחים הציבוריים המפוארים במיוחד משכו לקוחות מרחבי העולם - מבני אצולה ואריסטוקרטים ועד אנשי עסקים בינלאומיים מובילים. עוד לפני שהונחה אבן הפינה מכרה ברגרואין מראש 42 אחוזים מיחידות הדיור, בסכום כולל של יותר מ-90 מיליון דולרים. כבר עתה מסתמן כי המגדל עומד להפוך לפרויקט המגורים המצליח ביותר בישראל, והחברה החליטה להוסיף למגדל עשר קומות נוספות ופנטהאוז בן שלוש קומות שיוצע למכירה תמורת יותר מ-20 מיליון דולרים.
מלבד היותו, אולי, מגדל המגורים המפואר ביותר בתל אביב, מציב המגדל גם סטנדרטים חדשים של איכות וקיימות. ניקולס, שידוע באוסף האמנות שלו ובחושים העסקיים החדים, מקווה שהמבנה החדש יקבע תקדים של הרמוניה בין האדריכלות המודרנית לבין סביבת הבאוהאוס הקלאסית, אשר הופכת את תל אביב למרכז של אמנות ואדריכלות. "ריצ'רד הוא אמן נפלא ואדריכל על" אמר ברגרואין. "משום כך בחרתי בו, ומשום כך יבחרו אנשים במגדל".
המקור: ברגרואין אחזקות
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
לראיונות עם ריצ'רד מאייר וניקולס ברגרואין או לקבלת תמונות:
Richard Meier & Partners
אלכס פוליה, 646-404-2980
a.polier@richardmeier.com
או
Edelman
קתלין לייסי, 212-704-8255
kathleen.lacey@edelman.com