הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
SES

העסקה לרכישת הלוויין ProtoStar II הושלמה

הלוויין ישולב בצי הלוויינים של SES WORLD SKIES ויכונה SES-7 יגדיל את הקיבולת ישירות לבתים (DTH) בסביבה המתרחבת של SES באסיה

6/5/2010 10:00
האג, הולנד--(BUSINESS WIRE)-- SES WORLD SKIES, חטיבה של חברת SES (פריז:SESG; LuxX:SESG) הודיעה היום כי לאחר שהתקבל אישור הרשויות השלימה SES את רכישת הלוויין ProtoStar II וכעת היא נערכת לקראת שילובו בצי העולמי.
SES זכתה במכרז הציבורי על הלוויין ProtoStar II שנערך ב-16 בדצמבר 2009, והצעתה התקבלה. שמו של הלוויין, ששוגר במאי 2009, הוחלף ל-SES-7, והוא יוצב בעמדה 108.2 מעלות מזרח כדי להגדיל את הקיבולת לאזורים של דרום אסיה ומזרחה. הלוויין SES-7 יחלוק בעמדה של 108.2 מעלות מזרח עם הלוויין NSS-11, בסביבה משגשגת ותוססת. עם שני לוויינים באותה עמדה יכולה SES WORLD SKIES להציע ייתוריות ללקוחות שהרשתות שלהם זקוקות לקיבולת גמישה. עם ערוצים בתחום התדרים Ku-band ואלומה ממותגת מרחיב הלוויין SES-7 את הקיבולת למגוון יישומים של שידור ישיר לבתים (DTH) ושירותים נוספים לארגונים באזור של מזרח אסיה.
הלוויין SES-7, שיוצר על ידי חברת Boeing, מצויד ב-22 ערוצים פיזיים בתחום התדרים Ku-band וב-10 ערוצים בתחום התדרים S-band. כל הערוצים בתחום התדרים S-band ישמשו את חברת MCI Indovision אשר מפעילה פלטפורמת שידור מובילה ישירות לבתים (DTH) באינדונזיה, שקיבלה אופציה לרכוש את כל הערוצים לאורך כל תקופת השירות של הלוויין, אשר מוערכת ב-15 שנים. SES WORLD SKIES תסיט את הלוויין, בשיתוף עם MCI, מהעמדה הנוכחית לעמדה של 108.2 מעלות מזרח.
לאחר השיגור המוצלח של הלוויין SES-1 ב-24 באפריל 2010, יהיה SES-7 הלוויין ה-43 בצי העולמי של SES.
לדברי רוב בדנרק, הנשיא והמנכ"ל של SES WORLD SKIES, "הרכישה של הלוויין SES-7 היא דוגמה נוספת למיקוד שלנו, החד כתער, בשווקים הצומחים של קבוצת SES ולגישה שלנו המוכוונת ללקוחות. נוכח המחסור בקיבולת ובתחומי תדרים בשווקים מתפתחים רבים, ובמיוחד בדרום אסיה, מחפשת SES WORLD SKIES כל העת דרכים חדשניות שיסייעו לנו לתת מענה לדרישות הצמיחה של לקוחותינו".
אודות הפעילות של חברת SES WORLD SKIES באסיה
SES WORLD SKIES משרתת כיום את האזור של מזרח אסיה בעזרת ארבעה לוויינים: NSS-12 בעמדה 57 מעלות מזרח, NSS-6 בעמדה 95 מעלות מזרח, NSS-11 בעמדה 108.2 מעלות מזרח ו-NSS-9 בעמדה 183 מעלות מזרח. הלוויין SES-7 ימוקם ביחד עם הלוויין NSS-11 בעמדה 108.2 מעלות מזרח, כדי לענות על הביקוש הגובר לקיבולת בדרום אסיה וכן כדי לסייע בגיבוי בין הלוויינים.
אודות SES WORLD SKIES
SES WORLD SKIES היא חטיבה חדשה של חברת SES, אשר הוקמה בעקבות שילוב של החטיבות הקודמות SES NEW SKIES ו-SES AMERICOM. החטיבה מפעילה צי של 27 לוויינים - כחלק מהצי של קבוצת SES, אשר מונה 43 לוויינים - כדי לספק שירותים מגוונים של שידורי טלוויזיה, גישה לאינטרנט, תקשורת נתונים ושירותי תקשורת נוספים לחברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם. ארבעה לוויינים נוספים מיוצרים כיום עבור חברת SES WORLD SKIES. הגישה הייחודית של החברה, מוכוונת הלקוחות, מאפשרת לה להציע את פתרונות הלוויין הטובים ביותר בהתאם למגוון דרישות של חברות עסקיות וגורמי ממשל, ולסייע ללקוחות לעמוד באתגרים לטווח הקצר או הארוך. חטיבת SES WORLD SKIES מפעילה צוותים של אנשי מקצוע ברמה עולמית לשירות לקוחות ושירות טכני בפרינסטון (ניו ג'רזי), האג, וושינגטון הבירה, סינגפור, בייג'ינג, לונדון, סאן פאולו, מכסיקו סיטי, סידני, אקרה ויוהנסבורג. מידע נוסף בכתובת  www.ses.com.
אודות חברתSES
לחברת SES (פריז:SESG; LuxX:SESG) בעלות מלאה על מפעילות הלוויין המובילות בשוק SES ASTRA ו-SES WORLD SKIES וכן בעלות משותפת בחברת Ciel מקנדה, חברת QuetzSat ממכסיקו ושיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הסטרט אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. SES מספקת פתרונות מעולים של תקשורת לוויינית באמצעות צי עולמי של 43 לוויינים ב-26 עמדות מסלול. מידע נוסף בכתובת www.ses.com
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES WORLD SKIES
איב פלטה
קשרי מדיה
טלפון: +352-710-725-311
Yves.Feltes@ses.com