הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Harris CapRock

חברת Harris CapRock® משיקה את פתרון התקשורת המנוהלת המתקדם ביותר בתעשייה

נקודות מפתח: • Harris CapRock® One מציע את מבחר אפשרויות התקשורת הרחב ביותר וזמן השידור הזמין הטוב ביותר בפתרון חשדני ויחיד • אנטנה רב ערוצית מאפשרת קישוריות לערוצי C-, Ku-, ו Ka- • מנהל תקשורת חכם בוחר באופן אוטומטי את רשתות הלוויין, האלחוטיות, והארציות הטובות ביותר

26/2/2015 04:00
יוסטון—(BUSINESS WIRE)—חברת התקשורת Harris CapRock  השיקה את הלוויין הראשון המשולב, המנוהל, האלחוטי ובעל הקישוריות הארצית בתעשייה המתוכנן להוזלת עלות ניהול ציוד, העברות הודעות קול ונתונים של לקוחות.

הלוויין Harris CapRock One הוא שירות חכם, משולב באופן מלא, קצה לקצה שעובר באופן חלק בין שיטות השידור כדי לשפר עד כמה שניתן את התקשורת עבור הלקוחות ברחבי העולם.

כך למשל, לקוחות בתעשיית האנרגיה או הספנות מתקשים לעיתים קרובות להשיג תקשורת אמינה וזמינה תמיד כאשר כלי השיט שלהם, אתרי הקידוח, או הספינות משנים את מיקומם הגלובלי ולכן גם את צרכי התקשורת שלהם. בעזרת Harris CapRock One הם יכולים להחליף ערוצי תקשורת חד-ערוציים או דו-ערוציים נוכחיים במדיום רב-ערוצי העונה על צרכיהם על ידי מתן מענה של קישוריות אופטימלית בכל רגע נתון.

" Harris CapRock עומדים לשנות באופן דרסטי את הדרך בה הלקוחות שלנו חווים שירותי תקשורת מנוהלת," אמרה טרייסי הסלאם, נשיאת Harris CapRock. " Harris CapRock One  הוא השירות המסחרי הראשון מסוגו המשלב קישוריות לוויין, אלחוטיות וקישוריות ארצית בפלטפורמה אחת. הלקוחות זקוקים לפתרון גמיש המאפשר ניהול יעיל של הפרויקטים שלהם בלי קשר למיקום שלהם, או עד כמה ניידים הנכסים שלהם. Harris CapRock One מספק להם את כל אלה ועוד."

השירות המיוחד המוצע של Harris CapRock משלב אנטנה רב ערוצית עם ICD (Intelligent Communications Director). האנטנה הרב ערוצית מאפשרת קישוריות בערוצי   C-, K- ו-Ka בלי תוספת של חלקים נעים, פירושו של דבר הוא שאפשר להתחבר לכל לוויין הסובב את כדור הארץ ללא צורך במעורבות של טכנאי. ה-ICD הוא קופסה חכמה בעלת מודעות גיאוגרפית המזהה את מיקום האנטנה הרב ערוצית בעולם ונושא איתו מסד נתונים של טביעות הרגל של הרשתות הזמינות. המכשיר מודע לתזוזת ומיקום המפעיל ומסוגל לכוון את השידורים בצורה חכמה על גבי מסלול הרשת המתאים ביותר לפי פרמטרים של מהירות, השהייה, מיקום ועלות. על ידי אופטימציה של תעבורת הרשת ה-ICD מגביר את חוויית הקצה לקצה ומשלים חישוב מסלול חכם עם ניהול פעולת יישום הקצה לקצה.

עסקי תעשיות האנרגיה והספנות יכולים להתקין פחות כיפות רדאר התומכות בכל השידורים ויכיילו את עצמם בהתאם למיקום כלי השיט או אתר הקידוח בעולם. לספינות ולאתרי קידוח של גז ודלק יש כעת אפשרויות בחירה מרובות בפתרון טכנולוגי אחד, ובכך הם מקבלים את זמן הפעולה התקין הגבוה בתעשייה העומד על 99.999 אחוז. לקוחות יכולים לקבל פתרון זמינות גבוהה זו תמורת מחיר פשוט אחד.

שירותי טלקומוניקציה אחרים הנתמכים על ידי לוויין Harris CapRock One כוללים סיבים, רדיו נקודה לנקודה ונקודה למספר נקודות, WiMax, MPLS (terrestrial Multi-Protocol Label Switching), ו- LTE (Long Term Evolution) פרטי ומבוסס אות.

בנוסף, Harris CapRock יכולים לפרוס רשתות  היברידיות הממנפות מספר טכנולוגיות שידור ומספקות שירותי נדידה "ללא מגע" אמיתיים על פני צי שלם.

פתרון ה-Harris CapRock One יהיה חלק מתערוכת חברות התקשורת העולמית ב- SATELLITE  בוושינגטון ב-2015 (ביתן מספר 7001) ובתערוכת הספנות במיאמי במיאמי ביץ', פלורידה (ביתן מספר 1511). שני האירועים יערכו בתאריכים 16-19 במרץ. Harris CapRock ידברו בתערוכת SATELLITE 2015 ביום שני, ה-16 במרץ, בשעה 13:30 ובשעה 16:15 בחדר 209AB וביום רביעי, ה-18 במרץ  בשעה 15:15 בחדר 201.

חברת התקשורת Harris CapRock היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות תקשורת לוויין ותקשורת ארצית המיועדים לסביבות מרוחקות וקשות ולשווקי האנרגיה, הממשל והשיט. Harris CapRock מחזיקים ומפעילים תשתית גלובלית רחבה הכוללת טלפורטים בשש יבשות, חמישה מרכזי שירות לקוחות הפועלים 24 שעות ביממה ובמשך כל השבוע, נוכחות מקומית ב-23 ארצות וצוות של מעל ל-275 אנשי שירות טכני התומכים בלקוחות הממוקמים ברחבי צפון אמריקה, מרכז ודרום אמריקה, אירופה, מערב אפריקה ואסיה-פסיפיק. חברת התקשורת Harris CapRock מפעילה בלוג ובו חדשות החברה ומגמות בעולם תקשורת הלוויין בשווקי האנרגיה, הממשל והשיט בכתובת http://www.harriscaprock.com/blog/.

אודות Harris Corporation

האריס (NYSE:HRS) היא חברת טכנולוגיית מידע ותקשורת בינלאומית המשרתת שווקי ממשל ושווקים מסחריים בלמעלה מ-125 מדינות. משרדיה הראשיים ממוקמים במלבורן, פלורידה, ולחברה כ-5 מליארד דולר בהכנסות שנתיות וכ-13,000 עובדים - כולל 6,000 מהנדסים ומדענים. האריס מחויבים לפיתוח מוצרי ומערכות assured communications® ולמתן השירות הטוב ביותר מתחום. פרטים נוספים על תאגיד האריס ניתן למצוא ב: harris.com

המקור: Harris Corporation

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150224006315/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Harris CapRock
Phillip Parker, 832-668-2377
Phillip.Parker@harris.com
or
Corporate Headquarters
Jim Burke, 321-727-9131
Jim.Burke@harris.com