הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Bell Helicoper

מסוק ה- Bell 505 Jet Ranger Xטס טיסת בכורה מוצלחת

12/11/2014 11:00
מירבל, קוויבק--Bell Helicopter, חברת הבת של תאגיד טקסטרון (סימול:TXT) הודיעו היום על טיסתו הראשונה והמוצלחת של ההליקופטר Bell 505 Jet Ranger X™. טיסת הבכורה התקיימה בתחומי מפעל הייצור של החברה  במירבל, קוויבק.

"בל הליקופטר היו החלוצים בשוק הטיסה הקצרה והקלה, והנה, כמעט חמישים שנים אחר כך, אנו משנים פעם נוספת את הדרך בה העולם טס", אמר מאט הסיק, סגן נשיא בכיר במחלקת תכניות עסקיות בבל הליקופטר. "אנו עדים לתגובת שוק חיובית מאד ל-Bell 505 והטיסה המרגשת של היום מסמנת צעד נוסף קדימה באספקת כלי טיס בעל ביצועים מעולים ובאיכות גבוהה שלקוחותינו חיכו וקיוו לו".

ה-Bell 505 תוכנן בהתבסס על מידע רב שסיפקה מועצת ה-CAC (Customer Advisory Council). בל הליקופטר חשפו את ה- Jet Ranger Xבתערוכת HELI-Expo 2014 בפברואר וכבר קיבלו יותר מ-240 מכתבי הבעת עניין ברכישת המודל החדש.

"ה- Bell 505תפקד היום בדיוק כפי שציפינו", אמר יאן לאבייה, טייס ניסוי בכיר בבל הליקופטר. "אני נרגש להיות חלק מההיסטוריה של מורשת ה-Jet Ranger, כלי טיס שהגדיר את השוק לפני כמעט חמישים שנה."

"אנחנו ריחפנו ב-Bell 505, ביצענו הערכת יכולת שליטה במהירות נמוכה וטסנו שתי הקפות בדפוס התנועה המקומית. מהירות השיא שלנו היום הייתה 60 קשרים, והטיסה נמשכה כ -30 דקות", הוסיף אריק אמבלין, טייס ניסוי בכיר בבל הליקופטר.

העיצוב של ה- Jet Ranger X, המותאם לצרכי הלקוחות, מציב בחזית מטרותיו את הבטיחות, הביצועים והמחיר הסביר, ממזג מערכות מוכחות עם טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מלוטש ומודרני. ה-Bell 505 כולל תא טייס בעל ראות מיטבית, מצויד ב-Garmin G1000H מערכת האוויוניקה המשולבת, כדי לספק לטייסים מידע טיסה חיוני במבט חטוף. המסוק המסחרי החדש של בל מונע במנוע ה- Turbomeca Arrius 2R  בעל בקרת מנוע דיגיטלית מלאה (FADEC), אשר מפחיתה מעומס העבודה של הטייס. תכונות בטיחות משופרות נוספות כוללות מערכת רוטור באינרציה גבוהה המספקת יכולות אוטורוטציה מעולות.

Jet Ranger X Bell 505 הוא הליקופטר בעל חמישה מושבים, מנוע יחיד, מסוק טורבינה שנועד להיות כלי הטיס הבטוח והקל ביותר לטיסה בתחומו, אך נותר במחיר משתלם. עם מהירות שיוט של 125+ קשרים, טווח של למעלה מ-360 מיילים ימיים וקיבולת מטען של 682 ק"ג, ה-Bell 505 מציע את הביצועים הטובים ביותר מסוגם. ה-Jet Ranger X הוא מסוק רב תכליתי, שנועד לענות על מגוון רחב של משימות הודות לרצפתו השטוחה לחלוטין, נפח תא מוגדל ודלתות ה- clam shell שיספקו ללקוחות את גמישות התצורה הנדרשת בשוק של היום. הוא בר יישום במגוון רחב של קטגוריות פעילות, ובכלל זה מגזר השירות, בעלות עסקית או פרטית, ובתי ספר לטיס. השילוב של יכולות, מאפייני ביצועים ואיכות יהיה מגובה בשירות הלקוחות של חברת בל הליקופטר, הידוע כטוב בתעשייה.

Jet Ranger X הוא אחד משלושה כלי טיס חדשים שנמצאים כיום בתהליך פיתוח בבל הליקופטר. החברה מפתחת גם את ה-Bell 525 Relentless, המסוק טוס-על-חוט המסחרי הראשון בעולם, כמו גם הBell V-280 Valorr -  מטה-רוטור לפרויקט ה-FVL (המראה אנכית עתידית) של משרד ההגנה (DoD).

אודות בל הליקופטר

חברת בל הליקופטר, חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד טקסטרון, היא יצרנית מובילה בתעשיית כלי טיס של המראה אנכית, מסחריים וצבאיים, מאוישים ולא מאוישים וחלוצת מטוס המטה-רוטור המהפכני. ידועה בעולם בזכות שירות הלקוחות האיכותי שלה, חדשנותה ואיכות מעולה של מוצריה. כוח העבודה העולמי של בל משרת לקוחות המטיסים מטוסי בל בלמעלה מ-120 מדינות.

אודות תאגיד טקסטרון

טקסטרון היא חברה רב-תעשייתית, הממנפת את הרשת הגלובלית שלה הכוללת מטוסים, הגנה, עסקים תעשייתיים ופיננסים כדי לספק ללקוחות פתרונות ושירותים חדשניים. טקסטרון ידועה בעולם הודות למותגיה החזקים כגון בל הליקופטר, ססנה, Beechcraft, Hawker, Jacobsen, Kautex, Lycoming, EZ-GO, Greenlee, ומערכות טקסטרון. למידע נוסף ראו  www.textron.com.

הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות הן הצהרות תחזית עתידיות אשר עשויות לתאר הכנסות צפויות או אסטרטגיות, מטרות, השקפות או עניינים שאינם היסטוריים אחרים; ההצהרות אלה רלוונטיות רק למועד שבו הן נעשו והחברה אינה מתחייבת לעדכן או לשנות כל מידע הנוגע להן. הצהרות אלו נתונות לסיכונים ידועים ובלתי ידועים, אי ודאויות, וגורמים נוספים שעשויים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה שהובעו או נרמזו בהודעה, ובכלל זה, אך לא רק, את הסיכון שהצבא האמריקאי לא יבחר בבל V-280 לתכנית ההמראה האנכית העתידית שלו; יעילות השקעות במחקר ופיתוח לפיתוח מוצרים חדשים או הוצאות בלתי צפויות או עיכובים בחיבור עם השקת מוצרים חדשים משמעותיים או תוכניות; שינוי סדרי עדיפויות או הקטנת תקציב הביטחון של ממשלת ארצות הברית, כולל אלה הקשורים לפעולות צבאיות במדינות זרות; שינויים בתנאים כלכליים או פוליטיים ברחבי העולם המשפיעים על הביקוש למוצרים שלנו, ריבית או שערי מט"ח; היכולת שלנו לבצע בעתיד כמצופה ולשלוט בעלויות בהתאם לחוזים עם ממשלת ארצות הברית; יכולתה של ממשלת ארצות הברית לשנות באופן חד צדדי או לסיים את התקשרותה עימנו בשל כישלון ביצועי, לשנות את מדיניות הרכש והחשבונאות שלה, או, בנסיבות מסוימות, לעכב תשלומים, להשעות או לבטל זכאותנו להיות קבלני ממשלה; שינויים בסדרי עדיפויות של מימון או אילוצי תקציב וקביעות, או שינויים בתקנות ממשלתיות או מדיניות היצוא והיבוא של מוצרים צבאיים ומסחריים; ובעיות תפקודיות עם ספקי מפתח, קבלני משנה או שותפים עסקיים.


Bell Helicopter Textron Inc. Post Office Box 482, Fort Worth, TX 76101-0482

גלריית תמונות ומולטימדיה חכמה

תמונה

בל הליקופטר הודיעה היום על טיסת בכורה מוצלחת של Bell 505 Jet Ranger X™ helicopter (תמונה: Business Wire)

תמונה

טיסת הבכורה המוצלחת של Bell 505 Jet Ranger X (תמונה: Business Wire)

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Bell Helicoper
Andrew Woodward, 817-280-3100
mediarelations@bh.com
המקור: Bell Helicopter