הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ארניקס

חלוץ האנליטיקה והתמחור בתחום הבנקאות פרנק בריה מצטרף לארניקס

מנהל המחקר לשעבר בחברת היעוץ CEB TowerGroup פרנק בריה מצטרף לצוות האנליטי של ארניקס בתחום שירותי הבנקאות

9/1/2013 12:00
תל אביב, 9 בינואר 2013. ארניקס, ספקית תוכנה מובילה של פתרונות אנליטיים ואופטימיזציה עבור תמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על הצטרפותו של פרנק בריה ליחידת שרותי האנליטיקה הבנקאית. בתפקידו החדש יחזק בריה את אסטרטגיית הצמיחה האגרסיבית של החברה בשוק הבנקאות.

בריה מביא לארניקס מעל 15 שנות ניסיון במגזר השירותים הפיננסיים, ונחשב לחלוץ בניתוח התנהגות לקוחות ותמחור מוצרים בנקאיים, לאחר שהוביל את אחד מהיישומים הראשונים של תעשיית הבנקאות בתחום בשנת 2004. בתפקידו האחרון היה בריה מנהל מחקר בקבוצת CEB TowerGroup שבה הוא התמחה במחקר ויעוץ באנליטיקה של מוצרים הלוואה וחיסכון למגזר הבנקאות הקמעונאית. תחומי ההתמחות שלו כוללים גם ניתוח נתונים, חיזוי סיכונים, ניתוחי שוק וניהול תהליכי הטמעת טכנולוגיה לבנקאות.

בהתייחסו לתפקידו החדש, אמר בריה, "בתפקידי הקודם כאנליסט, הייתה לי ההזדמנות לבחון לעומק פתרונות האנליטיים בשוק הבנקאות. לא רק שאני רואה את פתרון ארניקס כטוב ביותר, אלא שאני מאמין בחזון של החברה שהולך הרבה מעבר למקסום רווחיות. החזון הזה מתמקד במטרה הגדולה יותר בבנקאות - מטרה הכוללת אופטימיזציה של מחירים, כמו גם שימור ופיתוח של קשרי לקוחות". בריה הוסיף, "אני שמח להזדמנות למנף את הניסיון שלי בתחום האנליטי בבנקאות בכדי לעזור לארניקס להרחיב את נוכחותה בשוק היעד ובכדי לאפשר ללקוחות הבנקאות שלנו לקבל החלטות ממוקדת לקוח מושכלות יותר המבוססות על ניתוח וחיזוי אנליטי עמוק."

לפני  CEB TowerGroup, בריה ייסד את חברת Cambio, שסיפקה תוכנה וייעוץ אנליטי לתעשיית השירותים הפיננסית. מוקדם יותר בקריירה שלו, בריה שימש במספר תפקידים בחברות ייעוץ שכללו את חברת Khimetrics שנמכרה מאוחר יותר לחברת SAP. בריה החל את דרכו כיועץ אקטוארי בשיקגו.

בנוסף לניסיונו המקצועי, בריה מחזיק בתואר ראשון ושני למדעים במתמטיקה מאוניברסיטת בריגהם יאנג ואוניברסיטת פרדו, בהתאמה.

אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה חברות פיננסיים ומאפשרת להם לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתו על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק המשתנים וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com.

המקור: ארניקס בע"מ
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק
Earnix Ltd.
aviv@earnix.com
+972-3-753-8292