הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
ארניקס

סקר ביטוח אלמנטרי חדש מראה כי שימוש במודלי ביקוש אלסטי בקביעת מחירים הופך לסטנדרט החדש

סקר חדש שפורסם על ידי חברת ארניקס, מראה ש- 82% מחברות הביטוח שלהן תיק מעל €1 B משתמשות במודלי ביקוש אלסטי

17/1/2013 12:00
תל אביב, 16 בינואר 2013. ארניקס, ספקית תוכנה מובילה של פתרונות אנליטיים ואופטימיזציה עבור תמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, פרסמה היום את תוצאות הסקר השנתי לשיטות תמחור בביטוח אלמנטרי. מטרת הסקר הייתה לחקור את השיטות הנפוצות כיום בתמחור מוצרים בביטוח אלמנטרי. השתתפו בסקר 110 אנשי ביטוח ואקטוארים המייצגים חברות ביטוח וסוכנויות מ-27 מדינות.

עיקרי הסקר מראים:

• 51% מכל החברות שלקחו חלק בסקר משתמשות במודלי ביקוש אלסטי, ויותר מ-82% מן החברות שלהן תיק ביטוי מעל שווי של €1B משתמשות במודלים אלה.

• שלושת האתגרים החשובים ביותר כיום בתהליך התמחור הינם:

o שימוש בנתוני המתחרים

o הערכת השפעת שינוי המחירים על התוצאות העיסקיות

o השגה ושימוש נכון בנתוני לקוח

• 44% מן הנשאלים ענו כי הגורם המרכזי לשינוי מחירים נובע מתגובה לחברות מתחרות

• קיימת מגמה חדשה של שימוש בנתונים מרשתות חברתיות לצורך תמחור מדויק יותר

• חברות שלהן מערכות תמחור ייעודית מצליחות לשנות ולעדכן מחירים מהר יותר

• 38% מן הנשאלים העידו כי הם משתמשים בטכנולוגיה אלגוריתמית לאופטימיזצית מחירים ו- 31% העידו כי בכוונתם להשתמש בטכנולוגיה זו בעתיד

• 15% מן החברות הנשאלות משתמשות באופטימיזציה בזמן-אמת, בעוד 54% מן החברות מתכוונות לעשות זאת בעתיד הנראה לעין

"הסקר האחרון היווה הזדמנות נדירה לארניקס להבין ישירות מחברות הביטוח את שיטות התמחור הקיימות, האתגרים וסדרי העדיפויות", העיד אביב כהן, סמנכ"ל השיווק של החברה. "אנחנו שמחים לשתף את התעשייה בידע שנצבר בסקר זה  בכדי לאפשר לחברות הביטוח להמשיך ולפתח את שיטות התמחור והמודלים הסטטיסטיים שלהם לצורך קביעת מחירי הפוליסות בצורה שתשפיע לטובה הן על נאמנות הלקוחות והן על השורה התחתונה."

את תוצאות הסקר המלאות וכן סקרים מן העבר ניתן למצוא באתר החברה ב-


 

אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה חברות פיננסיים ומאפשרת להם לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתו על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק המשתנים וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com.

המקור: ארניקס בע"מ



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק
Earnix Ltd.
aviv@earnix.com
+972-3-753-8292