הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Earnix

התוכנה של ארניקס הושקה כחלק מאפליקציות הענן של אורקל

לקוחות הענן של אורקל יכולים כעת להתקין בלחיצת כפתור את הפתרון של ארניקס לביטוח ובנקאות ולהנות מפתרון אנליטיקה מתקדמת בזמן אמת לקבלת החלטות

15/10/2013 04:00
15.10.2013

ניו יורק, ארה"ב --Business Wire-- ארניקס (Earnix), ספקית תוכנה מובילה של פתרונות חיזוי ואופטימיזציה אנליטית לתמחור מוצרים פיננסיים והתנהגות צרכנים בתחום הביטוח והבנקאות, וחברה ברשת השותפים העולמית של אורקל (OPN) הודיעה היום שמוצריה זמינים כעת בקטלוג אפליקציות הענן של אורקל. התוכנה של ארניקס מאפשרת למוסדות פיננסיים ליצור מודלי חיזוי ולהשתמש בכלים לקבלת החלטות כדי לשפר את התמחור וההתאמה האישית של מוצרים ומחירים ללקוחות וכתוצאה מכך לשפר את הצמיחה והרווחיות בשווקים תחרותיים.

קטלוג אפליקציות הענן של אורקל (Oracle Sales Cloud) הוא פלטפורמה עולמית שבה שותפיה של אורקל יכולים להציע אפליקציות התואמות לסביבת הענן של אורקל. ארגוניים בעלי גישה לפלטפורמה זו יכולים לעיין בקטלוג  ולגלות אפליקציות חדשות שמרחיבות את יכולות הענן של אורקל על פי צורכי הארגון. ארניקס כעת מסוגלת להגיע בקלות רבה יותר לבסיס הלקוחות הפיננסיים של אורקל ולהרחיב את שוק המטרה שלה.

קטלוג אפליקציות הענן של אורקל מאפשר ללקוחות לקבל חוות דעת ופרטים נוספים על הפתרונות של ארניקס. לפתרון של ארניקס מספר יתרונות ברורים וביניהם:

·         מינוף נתוני לקוח חדשים וביצוע החלטות אופטימליות בזמן אמת בכל נקודת מגע עם הלקוח. זאת באמצעות שימוש באנליטיקה בזמן-אמת, בשילוב עם פתרונות Oracle Sales בסביבת הענן

·         שיפור הרווחיות, שימור הלקוחות והגדלת נתח השוק. זאת באמצעות שמירת נתוני הלקוח בענן Oracle Sales ועדכון הנתונים במודלי החיזוי ההתנהגותי של ארניקס כדי להשפיע על החלטות תמחור.

"השילוב של העוצמה של התוכנה של ארניקס לחברות ביטוח ובנקים יחד עם הערך של פלטפורמת הענן של אורקל, מאפשר יכולת חדשה של קבלת החלטות לקוח בזמן-אמת." העיד ברק מלניק, סמנכ"ל מוצרים ופיתוח עיסקי בארניקס. "באמצעות האינטגרציה שביצענו בין התוכנה שלנו לסביבת הענן של אורקל, הלקוחות יכולים כעת להשתמש באנליטיקה וחיזוי מתקדמים ולהתאים מוצרים ומחירים בצורה אישית לכל לקוח. היותנו חלק מקטלוג האפליקציות המוצעות מעל פלטפורמת הענן של אורקל ותוכנית השותפים העולמית מנגישים את הפתרון שלנו בקלות רבה יותר לשוק רחב. אנו מצפים למנף את האינטגרציה שביצענו כדי לסייע בהשגת היעדים העיסקיים של החברה."

 

אודות ארניקס

תוכנת ניתוח הלקוחות והאופטימיזציה של מחירי מוצרים של ארניקס מעצימה בנקים וחברות ביטוח ומאפשרת להן לחזות את ביקוש הצרכנים והשפעתם על הביצועים העסקיים על-פי נתוני השוק וליצור תמחור אופטימלי לצמיחה ורווחיות. ארניקס משלבת מודלים מתקדמים של חישוב סיכון וביקושים, יחד עם קישוריות למערכות מידע של הארגון והענן, ומביאה את הכוח של החלטות מבוססות ניתוח נתונים לכל אינטראקציה עם הלקוח. נכון להיום, ארניקס מסייעת לבנקים וחברות ביטוח מובילים לתמחר פיקדונות, הלוואות ופוליסות ביטוח.

סימנים רשומים

Oracle ו- Java הם סימנים רשומים של חברת אורקל ו/או חברות בנות שלה.

למידע נוסף אנא בקרו באתר www.earnix.com


תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אביב כהן, סמנכ"ל שיווק

Earnix Ltd.

aviv@earnix.com

03-7538292