הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Zappix

זאפיקס משיקה פלטפורמת תפריטים ויזואליים לחברות ועסקים

הפלטפורמה מאפשרת לחברות לשדרג את שירות הלקוחות שלהן על ידי ויזואליזציה של השירותים השונים הניתנים על ידן

13/11/2011 08:30
זאפיקס (Zappix), המפתחת מערכות תפריטים ויזואליים, הודיעה על השקתה של פלטפורמה חדשה לחברות ועסקים. הפלטפורמה תאפשר לחברות לספק ללקוחותיהן שירותים שונים באמצעות הטלפון החכם שברשותם, בראש ובראשונה על ידי הצגת תפריט המענה הקולי שלהן בצורה ויזואלית על גבי מסך הטלפון. הלקוחות יוכלו גם לבחור לבצע פעולות כגון מילוי טפסים, קביעת תורים, קבלת יתרה וכד' מבלי לבצע שיחת טלפון כלל.
השקת הפלטפורמה לחברות באה בהמשך להשקת האפליקציה של זאפיקס לאייפון, אנדרואיד ובלאקברי בחודשים האחרונים. בעזרת האפליקציה, לקוח המעוניין להתקשר לחברה בעלת מערכת לניתוב שיחות, יכול ל"דפדף" בין התפריטים של אותה חברה עד למציאת יעד ההתקשרות. מכאן ואילך, האפליקציה מבצעת עבורו את החיוג.
לדברי החברה, העובדה שהשקת האפליקציה לקהל הרחב גררה אחריה פניות רבות מצד חברות וספקי שירותים להטמעת הפתרון של זאפיקס עבור מרכזי השירות שלהן, מעידה על נכונות אמיתית של אותן חברות לשיפור רמת השירות הניתנת כיום ללקוחות. עוד נמסר כי כבר בעתיד הקרוב קהל המשתמשים של זאפיקס יהנה מחוויה משודרגת בהתקשרות למוקדי השירות בעקבות הטמעה של שירותים מתקדמים מצד החברות.
לדברי ד"ר רוני פרשני, סמנכ"ל הפיתוח של החברה, המערכת של זאפיקס מספקת פתרון Win-Win הן לחברות והן ללקוחותיהן. "עם זאפיקס, לקוחות החברות נהנים ממערכת שחוסכת להם טרחה ותסכול בהתקשרות למוקדי השירות. החברות מצידן, חוסכת בעלויות של שיחות המגיעות ליעדים שגויים בארגון, מעלות את שביעות הרצון של הלקוחות וזוכות לגידול ישיר ועקיף בהכנסות הארגון. בעקבות שיתוף הפעולה עם החברות נוכל לספק שירותים נוספים שיובילו למהפכה אמיתית בתחום שירות הלקוחות" אומר ד"ר פרשני.
אודות החברה:
זאפיקס הינה פרי פיתוח של חברת לוגודאייל בע"מ מרחובות (LogoDial Ltd.). החברה נוסדה בשנת 2010 והיא עוסקת בפיתוח והשקת פלטפורמות ויזואליות לשירות לקוחות בארץ ובחו"ל.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
סעדיה עוזרי, מנכ"ל 052-4448244 business@zappix.com