הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Coca Cola

חברת קוקה-קולה וחברת Green Mountain Coffee Roasters מקימות שותפות אסטרטגית, גלובלית ולטווח ארוך

חברת קוקה-קולה חוברת לחברת Green Mountain Coffee Roasters בהשקת פלטפורמת השתייה הקרה החדשה של Keurig; קוקה-קולה תרכוש נתח מניות מיעוט בסך 10% מ-Green Mountain Coffee Roasters , Inc תמורת 1.25 מיליארד דולר

9/2/2014 12:00
 

אטלנטה & ווטרברי, וורמונט--(BUSINESS WIRE)- חברת קוקה-קולה (סימול: KO) וחברת Green Mountain Coffee Roasters (GMCR)  (NASDAQ: GMCR)  הודיעו היום על חתימת הסכם לשיתוף פעולה בן עשר שנים לפיתוח וחדירת שוק של תיק מוצרי המותג העולמי של קוקה-קולה לשימוש מכונת השתייה הביתית המתוכננת של Keurig Cold™ של GMCR. במסגרת ההסכם האסטרטגי הגלובלי, GMCR וחברת קוקה-קולה ישתפו פעולה במטרה להביא את מכונת השתייה Keurig Cold™  לצרכנים ברחבי העולם. במטרה לתאם בין אינטרסים ארוכי טווח, חתמו שתי החברות  גם על הסכם רכישת מניות רגילות לפיו קוקה-קולה תרכוש 10% מניות מיעוט ב-GMCR.


על-פי תנאי ההסכם חברת קוקה-קולה תרכוש 16,684,139 מניות של GMCR שהונפקו לאחרונה, במחיר כולל של כ-1.25 מיליארד דולר המהווה בעלות משוערת של כ-10% בחברת GMCR (לאחר מתן תוקף להנפקה). מחיר המניה המונפקת, שהוערך ב-74.98$, מייצג את המחיר הממוצע המשוקלל של מחזור חמישים ימי מסחר רצופים ("VWAP") נכון לסגירת יום המסחר היום.


במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי, תהיה חברת GMCR השותפה הבלעדית של קוקה-קולה בייצור ומכירת המשקאות הקרים מבוססי הקפסולות של המותג קוקה-קולה. שתי החברות גם תבחנה הזדמנויות שיתוף פעולה עתידיות נוספות המבוססות על פלטפורמת ®Keurig.


"עם חברת קוקה-קולה כשותפה אסטרטגית וגלובלית במכונת השתייה הקרה רבת המותגים של Keurig, אנו מאמינים שישנה הזדמנות משמעותית לממש את מלוא הפוטנציאל ולהאיץ את הצמיחה בקטגוריית המשקאות הקרים על ידי העצמת צרכנים בדרך חדשנית ונוחה להכנת המשקאות הקרים האהובים עליהם באופן טרי ובלחיצת כפתור", אמר בריאן פ. קלי, נשיא ומנכ"ל חברת GMCR. "מערכת יחסים חובקת עולם זו משלבת את יכולות השיווק, ההפצה והמיתוג חסרות התקדים של קוקה-קולה עם הטכנולוגיה החדשנית של GMCR ומומחיותה בתחום מכונות השתיה".


"החזון שלנו לשנת 2020 מכתיב פעולה נחרצת ומהירה לשיפור ופיתוח מתמיד של המנגנון חובק העולם שלנו כדי לשרת את הצרכנים ואת לקוחותינו ברחבי העולם בצורה הטובה ביותר", אמר מוהטר קנט, יו"ר ומנכ"ל קוקה-קולה. "הסכם זה ממחיש את גישתנו היצירתית לשותפויות וליכולתנו לזהות ולהישאר בחוד החנית של מגמות צרכניות המניעות את התעשייה. צירוף המותג המוביל וטביעת הרגל העולמית של חברת קוקה-קולה לטכנולוגיה החדשנית של GMCR יאפשר לנו לנצל את הזדמנויות הצמיחה הרבות והמרגשות בפלח השוק מבוסס הקפסולות של תעשיית השתייה הקרה. חשוב מכך, שותפות זו תספק לצרכנים שלנו דרך נוחה ליהנות מהמותגים המועדפים עליהם בהכנה ביתית".


ההשקעה צפויה להיסגר במרץ 2014, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים, לרבות קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים.


מכונת השתייה מבוססת הקפסולות של GMCR נמצאת כיום בשלבי פיתוח עם זמינות צפויה בשנת הכספים 2015 של GMCR. ™ Cold   Keurig תעשה שימוש בקפסולות המותאמות לייצור משקאות קרים וטריים בכללם משקאות מוגזים, משקאות מים משופרים, מיצים, משקאות ספורט ומשקאות תה בבית הצרכן בפשטות לחיצת כפתור אחת, ובאיכות ובמגוון שהצרכנים בצפון אמריקה כה אוהבים במכונת השתייה החמה של המותג  ®Keurig.  מכונת השתייה הקרה צפויה להיות בעלת פלטפורמת ארכיטקטורה פתוחה, בדומה למכונת השתייה החמה של ®Keurig.


שימוש חברת GMCR בהכנסות

בכוונת GMCR ליישם תכנית רכישה חוזרת משמעותית של מניות על מנת להפחית את הדילול שינבע מהעסקה. זה יבוצע תחת האישור הקיים של החברה לרכישת מניות חוזרת בסך 1.1 מיליארד דולר. בנוסף, בכוונת GMCR להשתמש בחלק מההכנסות מהנפקת ההון החדשה למימון ההוצאות הצפויות של מכונת המשקאות שלה  Keurig Cold™ בשנים הקרובות.


בנק אוף אמריקה-מריל לינץ' שימשו יועצים פיננסים לחברת GMCR וחברת בייקר ומקנזי LLP היא היועצת המשפטית.


אודות חברת Green Mountain Coffee Roasters , Inc


כחברה מובילה המתמחה בקפה ובמכונות קפה (NASDAQ: GMCR) Green Mountain Coffee Roasters  מוכרת בזכות מוצרי הקפה זוכי הפרסים שלה, טכנולוגיית קפסולת הקפה ®Keurig  החדשנית שלה ויישום אחריות חברתית בהתנהלותה העסקית. חברת GMCR תומכת בקהילות מקומיות ברחבי העולם על ידי השקעה בקפה שגודל בהתאם לתפיסת הקיימות, ועל ידי הקדשת חלק מהרווחים לפני מס שלה לפרויקטים חברתיים וסביבתיים. לקבלת מידע נוסף בקרו באתר: www.gmcr.com. לרכישת מוצרי ®Keurig ו- ®Green Mountain Coffee  ראו:www.Keurig.com  , www.greenmountaincoffee.com או www.keurig.ca.


GMCR מפרסמת באופן שגרתי מידע שעשוי להיות בעל חשיבות למשקיעים בדף קשרי משקיעים באתר האינטרנט שלה www.gmcr.com, הכולל הודעות לעיתונות וכן דוחות כספיים מלאים כפי שהוגשו ל -SEC. החברה מעודדת את המשקיעים לבקר באופן קבוע באתר האינטרנט שלה, לקבל מידע ולהתעדכן בחדשות חשובות. בנוסף, על ידי הצטרפות לרשימת התפוצה של החברה לקבלת עדכונים בדוא"ל, ניתן לקבל את החדשות ישירות מ-GMCR בעודן יוצאות לעיתונות.


הצהרות צופות פני עתיד של חברת GMCR


מידע מסוים בהודעה זו מהווה חלק מהצהרות החזון של החברה. ניתן לזהות הצהרות חזון בכך שאינן מתייחסות אך ורק לעובדות היסטוריות או עכשוויות. לעתים קרובות יכילו הצהרות אלה מלים כגון "מאמינים", "מצפים", "צופים", "מעריכים", "מתכוונים", "מתכננים", "מבקשים" או מילים בעלות משמעות דומה, או פעלים מותנים כגון "יהיה", "צריכים", "יכולים", "עשויים", "יעדים", או "מתכוונים". עם זאת, העדרן של מילים אלה, או ביטויים דומים, אינה מעידה על כך שהצהרה אינה הצהרת חזון. הצהרות אלה עשויות להתייחס ל: ההשפעה הצפויה של עלויות חומרי גלם ופעולות התמחור שלנו על תוצאות פעילותנו העסקית ושיעור רווח גולמי, מגמות צפויות במכירות נטו וביצועי רווחים ומדדים פיננסיים אחרים, שיעור הייצור הצפוי ושיפורים בהון חוזר, מידת ההצלחה של הטמעת והפקת מוצרים חדשים, מידת ההשפעה של תנודות בשערי חליפין, ההלימות של הון ממקור פנימי וממקורות נזילים קיימים כגון זמינות של מימון בנקאי, התוצאות הצפויות של התנהלות עסקית של חברות שנרכשו על ידינו, יכולתנו להנפיק חוב או ניירות ערך בהון נוסף, הציפיות שלנו בנוגע לרכישת המניות הרגילות שלנו תחת ההרשאות הקיימות, השלכות של תשלום דיבידנדים וההשפעה של החקירה שיזמה הרשות לניירות ערך וכל התדיינות משפטית בנושא או בהליכי חקירה או אכיפה ממשלתית נוספת. הצהרות חזון אינן תחזית או ערובה לאירועים או נסיבות עתידיות, ואירועים או נסיבות עתידיות אלה עשויים שלא להתרחש. ההנהלה מאמינה כי ההצהרות חזון אלה סבירות באופן יחסי לזמן בו נעשו. עם זאת, יש לנקוט משנה זהירות ולא להסתמך יתר על המידה על כל הצהרת חזון שהיא שכן הצהרות אלה תקפות רק למועד בו נוסחו. אנו מתנערים במפורש מכל התחייבות לעדכן או לתקן הצהרות חזון, בין אם כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או אחר. בנוסף, בהצהרות חזון כרוכים סיכונים מסוימים ואי ודאויות שעשויים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מהתחזיות המבוססות על ניסיון העבר של החברה או התחזיות הנוכחיות שלנו. סיכונים ואי ודאויות אלה כוללים, אך אינם מוגבלים, לאלה שתוארו ב: "פריט 1A. גורמי סיכון", ו-"פריט 7. דיון וניתוח ההנהלה במצב הפיננסי ותוצאות הפעילות" בדו"ח שנת הכספים 2013 שלנו שהוגש על גבי טופס K-10, כפי שתוקן, ובמקומות אחרים בדו"ח זה ואלה המתוארים מעת לעת בדוח"ות העתידיים שלנו שיוגשו לרשות לניירות ערך.


התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מאלו שנחזו בהצהרות החזון. אנו מתנערים במפורש מכל התחייבות לעדכן או לתקן כל הצהרות חזון, בין אם כתוצאה ממידע חדש, מאירועים עתידיים או אחר.


אודות חברת קוקה-קולה


חברת קוקה-קולה (סימול: KO) היא חברת המשקאות הגדולה בעולם המרעננת צרכניה עם יותר מ-500 מותגים מוגזים ולא מוגזים. בהנהגתה של קוקה-קולה, אחד המותגים המוערכים והמוכרים ביותר בעולם, תיק המוצרים של החברה שלנו כולל מותגים בשווי 16 מיליארד דולר ביניהם דיאט קוקה-קולה, פנטה, ספרייט, קוקה-קולה זירו, vitaminwater , Powerade , Minute Maid, Simply,  Georgia ו- Del Valle. חברתנו היא הספקית מספר אחד של משקאות מוגזים ברחבי העולם, מוצרי קפה מוכנים לשתייה, מיצים ומשקאות מיץ. הודות למערכת הפצת המשקאות הגדולה בעולם, צרכנים ביותר מ-200 מדינות נהנים מהמשקאות שלנו בשיעור צריכה של 1.9 מיליארד משקאות ביום. עם מחויבות מתמשכת לבניית קהילות ברות-קיימא, החברה שלנו מתמקדת ביוזמות המצמצמות את טביעת הרגל הסביבתית שלנו, תומכת בחיים פעילים ובריאים, יוצרת סביבת עבודה בטוחה ומכילה לעובדינו ומחזקת את הפיתוח הכלכלי של הקהילות בתוכן אנו פועלים. יחד עם שותפי הביקבוק שלנו, אנו מדורגים בין עשרת המעסיקים הפרטיים הגדולים בעולם עם יותר מ-700,000 עובדים. לקבלת מידע נוסף  ראו את מסעה של קוקה-קולה ב- www.coca-colacompany.com, עקבו אחרינו בטוויטר ב www.coca-colablog.com או מצאו אותנו ב-www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.


הצהרות צופות פני עתיד של קוקה-קולה


הודעה לעיתונות זו עשויה להכיל הצהרות, הערכות או תחזיות המהוות "הצהרות חזון" כמוגדר על פי חוקי ניירות הערך הפדרליים בארה"ב. בדרך כלל מילים כגון "מאמינים", "מצפים", "מתכוונים", "מעריכים", "צופים", "יהיה" וביטויים דומים מאפיינות הצהרות חזון, אך הצהרות אלה לרוב אינן היסטוריות בטבען. הצהרות חזון נתונות לסיכונים ואי ודאויות מסוימים שיכולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מניסיון העבר של קוקה-קולה ומן הציפיות או התחזיות הנוכחיות שלנו. סיכונים אלה כוללים, אך אינם מוגבלים, השמנת יתר ובעיות בריאותיות אחרות; מחסור במים ואיכות מים ירודה; שינויים בסביבת העבודה של קמעונות ועסקי המשקאות נטולי האלכוהול; תחרות מוגברת; גידול בביקוש למוצרי מזון וירידה בתפוקה חקלאית כתוצאה משינוי דפוסי מזג אוויר; איחוד בענף הקמעונות או אובדן לקוחות קמעונאיים או לקוחות מפתח של תעשיית המזון; חוסר יכולת להרחיב פעילות עסקית בשווקים מתעוררים ומתפתחים; תנודות בשערי חליפין של מטבע חוץ; העלאות ריבית; חוסר יכולת לשמור על יחסים טובים עם חברות הביקבוק השותפות; הידרדרות במצבם הפיננסי של חברות הביקבוק השותפות; עליות בשיעורי מס הכנסה, שינויים בחוקי מס הכנסה או פסיקות עוינות בענייני מס; העלאת שיעור מיסים עקיפים או הטלת מיסים עקיפים חדשים בארצות הברית או בשווקים גדולים אחרים; התייקרות, שיבושים באספקה או מחסור באנרגיה או דלקים; התייקרות, שיבושים באספקה ​​או מחסור במרכיבים, חומרי גלם אחרים או חומרי אריזה; שינויים בחוקים ובתקנות הנוגעות למכלי משקה ואריזה; דרישות תיוג או אזהרה משמעותיות נוספות או מגבלות על זמינות מוצרינו; חוסר יכולת להגן על מערכות המידע שלנו נגד הפסקת שירות, גזל נתונים או פרצות אבטחה; תנאים כלכליים כלליים שליליים בארצות הברית; תנאים כלכליים ופוליטיים שליליים בשווקים בינלאומיים; התדיינות משפטית או הליכים משפטיים; תנאי מזג אוויר קשים; שינויי אקלים; נזק לתדמית המותג ולמוניטין של החברה מבטיחות או איכות מוצר, זכויות אדם וסביבת העבודה, השמנת יתר או בעיות אחרות, גם אם אינן מוצדקות; שינויים או אי עמידה בחוקים ובתקנות החלים על מוצרינו או על הפעילות העסקית של החברה; שינויים בתקינה חשבונאית; חוסר יכולת להשיג את המטרות ארוכות הטווח הכוללות שלנו; חוסר ודאות מתמשך בשווקי האשראי העולמיים; אחד או יותר משותפינו העסקיים לא יעמוד בהתחייבויותיו אלינו או יפשוט רגל; אי יכולת לממש הטבות נוספות אליהן כוונו תוכניות הייצור וההשקעה מחדש שלנו; חוסר יכולת לחדש הסכמים קיבוציים בתנאים משביעי רצון, או שאנו, או שותפי הביקבוק שלנו נתמודד עם שביתות, הפסקות עבודה או אי שקט תעשייתי; ירידת ערך עתידי, כולל חיובים על ידי חברות מוחזקות בשיטת השווי המאזני; נסיגת התחייבויות מעסיקים עתידית; אי יכולת להשתלב ולנהל בהצלחה את הפעילות שלנו במפעלי הביקבוק שבבעלות החברה או בשליטתה; אירועים קטסטרופליים עולמיים או אזוריים; וסיכונים אחרים שנדונו בדיווחי החברה לרשות לניירות ערך (SEC), ובכלל זה הדו"ח השנתי שלנו על גבי טופס 10- K לשנה שהסתיימה ביום 31 דצמבר 2012 והדיווחים הרבעוניים שלנו שהוגשו על גבי  טופס 10 –Q - כולם זמינים ב-SEC. אין להסתמך יתר על המידה על הצהרות חזון, המתייחסות רק למועד בו נעשו. חברת קוקה-קולה אינה מתחייבת לעדכן בפומבי או לתקן כל הצהרת חזון.


מקור: Green Mountain Coffee Roasters, Inc.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
לאנליסטים ומשקיעים:
Green Mountain Coffee Roasters, Inc.
Suzanne DuLong, 802-488-2600
Investor.Services@GMCR.com
או
The Coca-Cola Company
Jackson Kelly, 404-676-7563
או
תקשורת:
ICR for Green Mountain Coffee Roasters, Inc.
Jessica Liddell, 203-682-8208
או
The Coca-Cola Company
Ben Deutsch, 404-676-2683