הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Yardi

מרכז הקניות היאט פלזה בחר ב- Voyager 7S של חברת Yardi לניהול פעילות קמעונאית בקטאר

הפלטפורמה תתמוך בשיפור יעילות ניהול אחד ממרכזי הקניות המתקדמים ביותר של קטאר תוך שפור מתן השירותים לשוכרים

19/10/2014 12:20
דוחא, קטאר—(BUSINESS WIRE)-- חברת Yardi הודיעה היום כי מרכז הקניות היאט פלזה ינהל את הפעילות הקמעונאית שלו באמצעות Yardi Voyager® 7S.

"היאט פלאזה מתגאה ביצירת חוויית ביקור ייחודית ואיכותית," אמר פרוז מואדין, מנכ"ל היאט פלאזה. "הבחירה ב- Voyager ככלי לניהול המרכז המסחרי שלנו לא רק תעזור לנו לייעל את ליבת פעילות הניהול שלנו, אלא תעזור לנו להמשיך ולספק איכות לכל השוכרים שלנו וכן לכל מבקרי מרכז הקניות."

היאט פלזה, שנוסד בשנת 2003, מוכר כאחד ממרכזי הקניות המפורסמים ביותר בדוחא. צוות ההנהלה מתגאה ביצירת חוויה משפחתית ייחודית המשתרעת על פני 38,000 מטרים רבועים של נדל"ן. מרכז היאט פלזה ינהל שילוב של מסחר קמעונאי, פעילות פנאי, בידור והסעדה בעזרתVoyager 7S  כפלטפורמת ליבת הניהול עם יכולות מובייל מוכנות ומתקדמות לתחזוקה ופיקוח.

"אנחנו מאוד שמחים שהיאט פלזה בחרו ב- Voyagerכדי לתמוך בניהול הקניון שלהם בדוחא," אמר מר ניל ג'מסמר, סגן נשיא בינלאומי ב- Yardi Systems. "זה מדגים עד כמה אנו מתמקדים לא רק בסיפוק פתרונות איכותיים למגזרים ספציפיים במסגרת ניהול נכסים מסחריים, אלא את המסירות שלנו להשקעה במתן ההיצע והתמיכה הנכונים לשוק המזרח תיכוני."

אודות Hyatt Plaza

היאט פלזה, שמשימתה "לספק למשפחות שירותי אירוח בעלי ערך מוסף והפתעות בידור ייחודיות, ובאותה העת לשרת את השוכרים ולשפר את היתרונות ההדדיים", חברה-אחות של חברת Qatar Central Markets, משרת דורות של משפחות בקטאר מאז 2003. מרכז הקניות היאט פלזה ממוקם באל-וואב, אחד מאזורי הצמיחה המהירים ביותר בדוחא. מיקומו בסמוך לפארק Aspire הנהדר ובקרבת Sports City מאפשר להיאט פלזה לספק את האווירה הנכונה עבור המשפחות לעשות קניות, להירגע, לסעוד וליהנות. לקבלת מידע נוסף, בקרו ב-www.hyattplaza.com.

אודות Yardi

חברת Yardi®, שזהו לה העשור הרביעי, מחויבת לעיצוב, לפיתוח ולתמיכה של תוכנות לניהול השקעות בנדל"ן וניהול נכסים. לצד Yardi Commercial Suite™, Yardi Residential Suite™, Yardi Investment Suite™, ו-Yardi Orion™ בינה עסקית, פלטפורמת ה- Yardi Voyager® היא פתרון ניהול נדל"ן מלאה. היא כוללת פעילות, הנהלת חשבונות ושירותים עם מערך רחב של בינה עסקית וניידות. Yardi משרתת לקוחות ברחבי העולם ממשרדיה באוסטרליה, אסיה, המזרח התיכון, אירופה וצפון אמריקה.

למידע נוסף אנא בקר ב-www.yardi.ae.

Yardi Systems Middle East (Limited)

Unit 333, Building 16

Dubai Internet City

P.O. Box 500562, Dubai 17018

Tel: +971-04-4322679

Email: middle-east@yardi.com

המקור: Yardi

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141014006725/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yardi
Martin Gedny – Marketing Manager (Europe & Middle East)
+44 (0) 1908 308400
martin.gedny@yardi.com