הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Amazon

HDR מגיע השנה לשירות הזרמת הסרטים של אמזון פריים

אמזון תמשיך בהתחייבותה לספק השנה ללקוחותיה חוויית בידור איכותית וגישה לסרטי HDR לרבות הפקות מקור של אמזון

12/4/2015 03:00
סיאטל--(BUSINESS WIRE)-- אמזון (NASDAQ:AMZN) הכריזה היום כי מנויי תוכנית הפריים ולקוחותיה בארצות הברית, בריטניה וגרמניה יוכלו השנה לצפות בסרטים בטווח דינמי רחב (HDR). הפקות המקור של אמזון יהיו הראשונות שישודרו באיכות HDR בהמשך השנה. אמזון עובדת עם אולפני הוליווד, ממציאי טכנולוגיה ראשיים וחברות אלקטרוניקה גלובליות כדי לספק לחברי תוכנית הפריים וללקוחותיה חוויית HDR שאין שנייה לה ב-2015.

"רזולוציית תמונה אולטרה HD הייתה רק ההתחלה – אנחנו שמחים שמנויי תוכנית הפריים יוכלו לצפות בקרוב בסרטים ובתוכניות טלוויזיה כולל הפקות מקור של אמזון באיכות HDR," אמר מייקל פול, סמנכ"ל "דיגיטל וידאו" באמזון. "HDR הוא הצעד הטבעי הבא במחויבותנו לבידור איכותי, ואנחנו כבר מצפים בקוצר רוח להעניק ללקוחות עוד אפשרויות בצפייה בסרטים האהובים עליהם בשירות הזרמת הסרטים של אמזון פריים."

אמזון ממשיכה להגביה את הרף בבידור איכותי. לפני פחות מחצי שנה שידרה אמזון סרטים ותוכניות טלוויזיה למנויי תוכנית הפריים וללקוחותיה באולטרה HD, והיא ממשיכה להרחיב את קטלוג הסרטים המוצעים ברזולוציה משובחת של 4,000 פיקסלים. הצעד הבא הוא HDR – הטכנולוגיה שמביאה למסך יותר חדות, עם הצללה מפורטת ואזורים בוהקים מובחנים כדי שהצבעים ייראו עשירים וזוהרים יותר, ודומים יותר למציאות, כפי שלא נראו מעולם.

אודות אמזון

Amazon.com נפתחה ברשת האינטרנט ביולי 1995. את החברה מנחים ארבעה עקרונות: התמקדות בלקוח במקום במתחרים, תשוקה לחידושים, מחויבות למצוינות תפעולית, ותכנון לטווח ארוך. ביקורות לקוחות, קניות בקליק אחד, המלצות אישיות, תוכנית פריים, שיווק מוצרים באמצעות אמזון, שירותי מחשוב ענן, הוצאה ישירה לאור בקינדל, קינדל, טלפון פַייר, טבלט פַייר, וטלוויזיות פַייר הם כמה מהמוצרים והשירותים שאמזון הייתה הראשונה שיזמה.

אודות שירות פריים להזרמת סרטים

לחברי אמזון פריים יש נגישות מיידית להזרמת עשרות אלפי סרטים ופרקי סדרות, כולל סדרות מקור של אמזון שזכו בפרסים, בשירות הזרמת סרטים פריים ללא תוספת מחיר בדמי המנוי. בנוסף לכך, סרטים חדשים כמו נעלמת, התבגרות ובירדמן וגם קלסיקות כמו סאגת מלחמת הכוכבים בתוספת סדרות בשיא העונה כמו המתים המהלכים, סקנדל וסמוך על סול זמינות להשכרה או לרכישה בשירות הזרמת הסרטים של אמזון לכל הלקוחות, להזרמה והנאה.

הלקוחות יכולים לצפות בתוכניות ובסרטים באפליקציית הזרמת הסרטים של אמזון. אפליקציית הזרמת הסרטים זמינה במאות מכשירים כולל טלוויזיות חכמות, טלוויזיית פַייר של אמזון, סטרימר רוקו, אקס-בוקס ופלייסטיישן, וגם במכשירים ניידים כמו טלפון פייר, טבלט פייר, אייפון, אייפד, טלפונים וטבלטים מסוג אנדרואיד. הלקוחות גם יכולים לצפות באינטרנט ב-Amazon.com/PIV. שירות הזרמת הסרטים הוא גם השירות המנויים האמריקני המקוון היחיד שמאפשר צפייה במצב לא מחובר – במטוס, בחופשה ובכל מקום אחר שבו אין ויי-פיי.

לחברי אמזון פריים יש גישה בלעדית לסדרות טלוויזיה פופולריות ללא תוספת מחיר לדמי המינוי. מנויי פריים ייהנו מסדרות טלוויזיה לצפייה ברצף כולל סדרות מקור של אמזון המשודרות כעת כמו הסדרה זוכת פרסי גלובוס הזהב טרנספרנט, הדרמה בת השעה בוש המבוססת על רבי-המכר של מייקל קונלי, הקומדיה של רומן קופולה וג'ייסון שוורצמן מוצרט בג'ונגל והקומדיה הפוליטית בכיכובו של ג'ון גודמן אלפא האוס, בנוסף לסדרות HBO אהובות כמו הסופרנוס, דם אמיתי ועמוק באדמה, וסדרות שעת שיא פופולריות כולל 24, פרשיות סמויות, דאונטון אבי, אקסטנט, השמים נופלים, גרים, חניבעל, צדק פרטי, אורפן בלאק, זאב צעיר, האמריקאים, בתוך הבועה, ו-ורוניקה מארס. חברי פריים גם מקבלים גישה לאוסף בלעדי של תוכניות ילדים המשודרות כעת, כולל סדרות המקור של אמזון אנדרואידים, חייו של גורטימר גיבון ברחוב נורמלי וזוכת פרס פסטיבל אנסי הבינלאומי לסרטי אנימציה ופרס פסטיבל אנני, טאמבל ליף, בנוסף לתוכניות פופולריות מערוץ ניקלודיאון וערוץ ניק ג'וניור, כולל בובספוג מכנס מרובע, מגלים עם דורה, צוות אומי זומי, בלוז קלוז ובאבל גאפיז.

בנוסף לעשרות אלפי הסרטים להזרמה מיידית, כולל שרות המנויים של אמזון פריים (www.amazon.com/prime) מיליון שירים ומאות רשימות השמעה עם מוזיקת פריים, משלוח חינם תוך יומיים ללא הגבלה של מיליון פריטים, גישה מוקדמת למבצע הנחות קצר מועד, אחסון תמונות ללא הגבלה, וגישה ליותר מ-800,000 ספרים, הכול בתמורה ל-99 דולר לשנה.

מידע מקיף על שחקנים ואנשי צוות, כולל ביוגרפיות ופילמוגרפיות, זמין במאגר המידע האינטרנטי של אמזון (www.imdb.com), המקור הפופולרי והמהימן ביותר בעולם לסרטים, טלוויזיה ותוכן על סלבריטאים.

מקור: חברת אמזון.קום

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Amazon.com
הקו החם 206-266-7180
Amazon-pr@amazon.com
www.amazon.com/pr