הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hilco Streambank

מערך הקניין הרוחני של חברת Heuliez בתחום של גגות קשיחים מתקפלים לכלי רכב, וכן השירותים הטכניים של החברה, מוצעים למכירה על ידי פירמת Hilco Streambank

נידהאם, מסצ'וסטס וסריזיי, צרפת --(BUSINESS WIRE)-- בחברת Heuliez SAS, אשר עוסקת בעיצוב ובייצור של מרכבים מזה למעלה מ-100 שנים, מבקשים למכור למעלה מ-750 פטנטים שקשורים לעיצוב ותכנון של גגות קשיחים מתקפלים לכלי רכב, מתוך כוונה לחדול מפעילות בתחום הרכב ולהתמקד בפעילויות אחרות. כדי להוציא אל הפועל את תהליך המכירה בחרה חברת Heuliez בפירמת Hilco Streambank.

15/2/2012 10:40
המערכות של חברת Heuliez לגג קשיח מתקפל זכו להצלחה מסחרית בדגמי פיג'ו 207 CC (Peugeot 207 cc) ובדגמי אופל טיגרה Twin Top (Opel Tigra Twin Top). כמו כן, רישיונות לשימוש במערך הפטנטים של Heuliez נמכרו לספקיות ויצרניות נוספות, אשר מיישמות כיום טכנולוגיות אלה במכוניות מתוצרתן.

מלבד המכירה של הפטנטים, מוכנים בחברת Heuliez לספק לקונה תמיכה טכנית משמעותית, וכן להעביר את הידע שקשור לתהליך התכנון, פיתוח של אבות טיפוס ובחירה של ספקיות. "השילוב בין מערך הפטנטים לבין העברת הידע יאפשר לכל קונה פוטנציאלי להשיק מיד, כמעט, מוצרים חדשים ולזכות בנתח מהשוק הצומח של גגות קשיחים מתקפלים (hard top convertible market)" אמר גייב פריד, מנכ"ל Hilco Streambank.

כיום מצוידות, על פי ההערכות, כמחצית מהמכוניות בעלות גג מתקפל בגג קשיח. יצרניות רכב רבות, מאירופה, ארצות הברית ויפאן, מציעות כיום מכוניות כאלה. מכוניות בעלות גג קשיח מתקפל קוסמות לצרכנים משום שהן מציעות ביטחון, בטיחות ומבנה קשיח, ומאפשרות ליהנות מהיתרונות של נסיעה עם גג פתוח. יצרניות הרכב אימצו את הגגות הקשיחים המתקפלים כדי להרחיב את תמהיל המוצרים שלהן, להציע מגוון רחב יותר של רמות מחיר בכל פלטפורמה ולהפגין קידמה טכנולוגית.

"בכל מותג רכב משמעותי רוצים שהצי יכלול בשנים הקרובות לפחות דגם אחד של מכונית עם גג נפתח קשיח" הוסיף מר פריד. "בחברת Heuliez פיתחו תהליכים מתקדמים ביותר לעיצוב ותכנון, כי שממחיש אב הטיפוס של פיג'ו 407 מקרנה (Macarena Peugeot 407) - מכונית סדאן גדולה ושמרנית שהופכת בצורה אלגנטית למכונית פתוחה ושובבה".

אודות חברת Heuliez

חברת Heuliez הוקמה בשנת 1920 על ידי אדולף הולייז כיצרנית מרכבים. מגוון הפעילויות של החברה התרחב והיא סיפקה שירותים של תכנון וייצור בתחומים של הגנה, תעופה, רכבות וכלי רכב מיוחדים. חברת Heuliez נמנית על קבוצת החברות BGI (BGI).

אודות פירמת Hilco Streambank (About Hilco Streambank)

Hilco Streambank (Hilco Streambank) היא פירמת ייעוץ שמתמחה בשיווק, מכירה ושמאות של קניין רוחני עבור חברות עסקיות בכל שלב.

המקור: פירמת Hilco Streambank 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת Hilco Streambank
גייב פריד, (781) 444-4940
gfried@hilcostreambank.com