הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Mentor Graphics Corporation

נשיא חברת Mentor Graphics ינאם בוועידת Israel Solutions Expo 2011 שתיערך בתל אביב

ועידת Israel Solutions Expo 2011

11/10/2011 08:00
ווילסונוויל, אורגון --(BUSINESS WIRE)-- Mentor Graphics Corporation (NASDAQ: MENT) הודיעה היום כי גרגורי קיי. הינקלי, נשיא החברה, ישא את הנאום המרכזי בוועידת Israel Solutions Expo. הוועידה תיערך ביום ג', 1 בנובמבר 2011. פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת http://www.mentor.com/events/solexpo/israel/.
- מי: גרגורי קיי. הינקלי, נשיא חברת Mentor Graphics
- מה: נאום מרכזי בנושא "הענקת תמורה מדידה באמצעות בידול" (Creating Measurable Value through Differentiation)
- היכן: מלון הילטון תל אביב, גן העצמאות, תל אביב, ישראל 63405
- מתי: יום ג', 1 בנובמבר 2011, שעה 9:15 בבוקר לפי שעון ישראל
בוועידת Israel Solutions Expo יוצגו שיטות וטכנולוגיות מתקדמות, הטובות מסוגן, יינתנו עצות ממומחים ויוגש ידע מעשי. האירוע יימשך יום אחד ויכלול נאומים ומספר מסלולים של הדרכה טכנית, עדכונים ומפות דרכים של מוצרים.
באירוע ינאמו גם ג'ון קולי, מנהל פורום deepchip.com ועורך עלון הדואר האלקטרוני ESNUG, ומלאני ברג, מהנדסת חשמל ראשית ב-NASA Goddard Space Flight.
אודות חברת Mentor Graphics
Mentor Graphics Corporation (NASDAQ: MENT) היא חברה עולמית מובילה לפתרונות לתכנון חומרה ותוכנה בתחום האלקטרוניקה, אשר מספקת מוצרים, שירותי ייעוץ ותמיכה עטורת פרסים לחברות המצליחות בעולם בענפי האלקטרוניקה, מוליכים למחצה ומערכות. החברה הוקמה בשנת 1981 ודיווחה על הכנסות של כ-915 מיליון דולרים ב-12 החודשים האחרונים. כתובת המשרדים הראשיים של החברה היא 8005 S.W. Boeckman Road, Wilsonville, Oregon 97070-7777. כתובת אתר האינטרנט של החברה היא http://www.mentor.com/.
(השם Mentor Graphics הוא סימן מסחרי רשום של Mentor Graphics Corporation. כל שאר השמות של החברות או המוצרים הם סימנים מסחריים רשומים או סימנים מסחריים של הבעלים הרלוונטיים).
המקור: Mentor Graphics Corporation
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Mentor Graphics
מרי אלמידה, +33 140 947 414
marie_almeida@mentor.com